PyroSteen
VWC lid
En waar baseer je het op dat ze geen voorraad meer hebben? Er wordt hier alleen gesproken dat ze de special#4 niet op voorraad hebben.
Ik heb het hier ook alleen over de special#4

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En waar baseer je het op dat ze geen voorraad meer hebben? Er wordt hier alleen gesproken dat ze de special#4 niet op voorraad hebben.
Dan zul je vast een grote lijst hebben gehad aan producten als er nog een extra korting afgingJa helaas. Wilde nog een Evo bomber meepakken. Heb eerder dit jaar een offerte opgevraagd en had dit achteraf gezien moeten doen. Van de freakprijs ging nog ongeveer 10% af.
Dan zul je vast een grote lijst hebben gehad aan producten als er nog een extra korting afging![]()
Dat is wel erg netjes dan.Zat net boven de 1000€ waar dan ongeveer 100€ nog af ging.
Ik snap de teleurstelling, maar iedereen heeft 8 maanden de tijd gehad vanaf januari om te bestellen en met de huidige prijsontwikkeling was het een kwestie van tijd tot prijsstijgingen werden doorgevoerd.
Moah, beetje een drogreden.
Einddatum van je actie communiceren lijkt me toch niet zo'n rare verwachting?
Een winkelier is toch niet verplicht om op VWC-actief te zijn? Vergeet niet dat een freakactie-winkelierstopic hier ook geld kost omdat dit door de crew terecht als een praktische win-win situatie wordt gezien.
Ik vind dat we als freaks erg verwend zijn. Een banner op hun eigen site was wel praktisch geweest inderdaad.
Waar zeg ik dat een winkelier verplicht op vwc actief moet zijn? We hebben het toch helemaal niet over vwc? Dat haal jij er nu bij. We hebben het over hun socials.
Ik zeg alleen dat je zou verwachten dat ze op hun eigen site of fb iets zouden vermelden wanneer een actie ten einde komt of hoelang deze loopt. Hun doen dat niet, ook prima.
Heeft totaal niets met erg verwend te maken
Moah, beetje een drogreden.
Einddatum van je actie communiceren lijkt me toch niet zo'n rare verwachting?