Iemand bekend met vuurwerkstaffel?

Ja, ik had letterlijk net op de 'afreken-knop' geklikt vanochtend en toen was alles opeens duurder. Het is hun goed recht natuurlijk, maar baal er wel van.. Is al de tweede keer dat ik nét te laat ben.

Gelukkig paar weken geleden nog net op tijd besteld voor de goede prijzen. Benieuwd waar ze mee gaan komen qua klein vuurwerk, dat was helaas nog niet te bestellen.

Gelukkig paar weken geleden nog net op tijd besteld voor de goede prijzen. Benieuwd waar ze mee gaan komen qua klein vuurwerk, dat was helaas nog niet te bestellen.
Hier net zo. Was al bang dat het vanaf september nog weleens zou kunnen gaan veranderen en dat blijkt.. Het is denk ik een kwestie van (bijna) door oude voorraad heen waardoor je wel x naar de nieuwe prijs moet. Elke winkel, welke branche dan ook zal dit herkennen (werk zelf in de tuinmeubelen)

Gelukkig net op tijd besteld zoals Wesley. Met de ''oude'' prijzen! Blij mee. Benieuwd wat we nog meer kunnen verwachten qua assortiment hier.

Een beetje freak had toch wel aan kunnen zien komen dat alle prijzen omhoog zouden gaan in september?
Dat is echt bij veel winkels zo.
Heb eind augustus een tripje gemaakt naar staffel met een maat van me.
En de bunkers waren aardig leeg kan ik vertellen.
En ik hoop echt dat we de hele bestellingen gaan krijgen.
Zijn er forumleden die er vaker zijn geweest en dan ook een iet wat grotere bestelling hebben opgehaald ?
Wij maken ons namelijk zorgen dat we niet alles gaan krijgen.
Zo enorm groot waren de bunkers niet.

Die zorgen zijn denk ik niet geheel onterecht als je ziet voor welke lage bedragen de artikelen te koop waren.

Het werkt als volgt. Producten die online staan kan je bestellen. En er word er telkens 1 van gereserveerd in de bunker. Dit gaat in bijna alle gevallen dus om producten die al aanwezig zijn. Niet die nog moeten komen. Op het moment dat je de laatste uit de bunker besteld word het product van de site gehaald. Dit was bijvoorbeeld ook het geval bij de Katan special 4. Daar had ik zelf de laatste van. Ik zou me dus geen zorgen maken. Hoakan in oisterwijk heeft hetzelfde principe. Echter kan je daar wel zien wat de huidige voorraad is. Dat is het verschil

Een beetje freak had toch wel aan kunnen zien komen dat alle prijzen omhoog zouden gaan in september?
Dat is echt bij veel winkels zo.
Heb eind augustus een tripje gemaakt naar staffel met een maat van me.
En de bunkers waren aardig leeg kan ik vertellen.
En ik hoop echt dat we de hele bestellingen gaan krijgen.
Zijn er forumleden die er vaker zijn geweest en dan ook een iet wat grotere bestelling hebben opgehaald ?
Wij maken ons namelijk zorgen dat we niet alles gaan krijgen.
Zo enorm groot waren de bunkers niet.

Het werkt als volgt. Producten die online staan kan je bestellen. En er word er telkens 1 van gereserveerd in de bunker. Dit gaat in bijna alle gevallen dus om producten die al aanwezig zijn. Niet die nog moeten komen. Op het moment dat je de laatste uit de bunker besteld word het product van de site gehaald. Dit was bijvoorbeeld ook het geval bij de Katan special 4. Daar had ik zelf de laatste van. Ik zou me dus geen zorgen maken. Hoakan in oisterwijk heeft hetzelfde principe. Echter kan je daar wel zien wat de huidige voorraad is. Dat is het verschil

Ja zo zou het moeten werken ja !
Ben je in z’n bunker(tje) geweest ?
Denk het niet namelijk want der stond heel weinig in !
Als er 15 compounds stonden was het veel.

Zo werkt het helaas niet, 3 producten van mij kunnen niet geleverd worden. Beetje jammer als je al 4 maanden geleden besteld hebt en nu doodleuk hoort joh leverancier kan niet leveren.

Bij mij 4 van de 21. Probleem is dat leveranciers delen hebben uitgeleverd aan belgie ect tijdens het verbod. Dat komt nu pas naar boven. Ze hebben dus niet alles in eigen bunker staan.

Dat geloof ik graag, alleen krijg ik er nu wel gewoon 16 uitgeleverd, 4 konden niet geleverd worden. niet alles staat opgeslagen in eigen bunker.

Even terug komend op de onzekerheden.
De bestellingen waren top geregeld verder !
Gelijk met opening naar binnen en op dat moment werd alles al gepakt !
Kan alleen maar zeggen : top geregeld !
Komend jaar weer :)

Hier een aantal compounds opgehaald. Zowel mijn bestelling alsmede van een vriend was helemaal compleet. 10 min later stonden wij alles in te laden. Dikke prima!

Wederom was m’n bestelling niet goed op orde. 2 jaar besteld, eerste jaar niet alles gekregen, ze dit jaar vanwege de prijzen nogmaals een kans gegeven, nu wéér de boel verstieren. Was dus de laatste keer voor mij

Wederom was m’n bestelling niet goed op orde. 2 jaar besteld, eerste jaar niet alles gekregen, ze dit jaar vanwege de prijzen nogmaals een kans gegeven, nu wéér de boel verstieren. Was dus de laatste keer voor mij

Welke producten heb jij niet gehad?

De powerbox event nr 1 los besteld maar was niet binnen gekomen, een andere (rubro) vervanger gehad. Overige artikelen netjes gehad. (Katan German Fanstyle, Rubro professional 64)

Back
Bovenaan