Ideeën voor Royal Fireworks

Lesl

VWC lid
Ideeën voor Royal Fireworks

Waarschijnlijk gaat Royal fireworks naar china binnenkort.
Om nieuwe potten te produceren.

Ik heb een paar leuke ideeën, die wel bij Royal passen.
Na dit jaar ook favo merk:p

Een ideetje van mij: ''white spinners''

En pot die in salvo's schiet, witte palmen, net als in de finale van de royal bonsai.

Een paar salvo's en dan finale van 3 spinners met salute boeketten.

Heb jij meer van zulke ideeën,

Post ze hierzo, misschien heeft royal er wat aan.

RF Jeroen leest vaak mee!

Ik zou nog wel paar mooie strobes willen zien!
Zoiets:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Misschien ook wat grote fonteinen, lekker hoog en langdurig!

Ik heb nog nooit de Tears Of Beauty gezien/gehoord, maar misschien is het wel leuk een vernieuwende salutecake op de markt te brengen, eentje in W shape misschien! En dan meer een tegenhanger van de golden salute.

Royal heeft in de duurdere I-shape potten van nu vaak meerdere effecten. Ik zou het tof vinden als er meer potten zoals de Passion Flower komen. Single soort effect met eventueel meerdere kleuren. Ook zijn er volgens mij nog niet zoveel mine potten. Een mine à la Sniper zou ik toch wel erg gaaf vinden. Ook zo'n goed uitgevoerde brocade zou ik een goede toevoeging vinden. De Flying Coal heeft een gouden brocade maar is niet zo groots als bijvoorbeeld de Treasure Island of Wodka Blue.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben over Royal. Ik vind het uiterlijk van de potten de mooiste van Nederland. Echt professioneel met goed diepe kleueren. Stevigheid en veiligheid. Aan het eind van het jaar ga ik (veel) meer Royal halen dan dit jaar. Echt een topmerk.

Om de Lights of Heaven een algemeen Royal label gooien, zodat iedereen de mooiste cake van NL kan kopen :)

Ik ga ook meer van hun dan halen. En zelf lijkt mij een goeden tegen hanger van de wodka bleu en Tresure island inderdaad leuk. Mooiste is dan nog dat ze net zo goed zijn als deze 2 genoemde potten het 1ste jaar waren. En dan voor 25 euro. Ik denk dat Royal dan zeker 2 klappers in handen heeft waarmee ze veel klantjes kunnen trekken :)

Misschien iets aparts jongens.

nog een idee:

Fluitmines, en dan titanium salutes erin?
dus gekleurde mines met fluit.

Of gewoon meer cakes die lijken op de swirling daisy.

Rustig begin, en dan alles eruit pompen!:D

Of de fire emblem is z shape, en dan aan het eind in w shape?
Lijkt me ook erg gaaf.

Naar mijn idee heeft royal al een perfect assortiment. Van alles wat en doorgaans niet te veel effecten in 1 cake waardoor je ze mooi kan verwerken in een project.

Ik hoop dat de vast fortune en zijn 2 broertjes in het assortiment blijven.

Mijn enigste verbeterpunt lijkt me het verbeteren van de importeursdemo. Cakes die op een demo omvallen is geen goede reclame.

Om de Lights of Heaven een algemeen Royal label gooien, zodat iedereen de mooiste cake van NL kan kopen :)

Dat heb ik ook naar Royal gemaild. Zo'n cake aan één van de drie eigen collecties toevoegen! Dan hebben ze echt een mega topper in handen, multicolor peony rood, groen, blauw, geel, paars in één boeket! Freezing Steel was al een begin, maar met zo'n cake is het helemaal af.
Eventueel een Angel Eyes (Lesli) met een betere prijs kwaliteit verhouding, dus multicolor palmen.

Een cake met enkel goed uitgevoerde golden willows kunnen we ook nog wel gebruiken op de Nederlandse markt, naar mijn mening.

Laatst bewerkt:
Lights of Heaven is al van Orthen. Ik denk dat je daar af moet blijven.
Een multi-colour in andere kleuren (paars/roze/emerald/lemon) zou dan wel weer kunnen.
Ik mis verder een tailcake bij Royal (a la Rubro 19s)

Dan niet precies hetzelfde, maar misschien met een crackling tail? ipv mines?

Of spinning tail?

Een Royal semi prof blok,lijkt me wel wat. Dus zeg maar,een echte show in een doos. Swirling Daisy,Vuurwerk met een Kroon,Fireworks For All,zijn al een showtje opzich. Maar als dat,nog wat uitgebreider kan,:) Met een lekkere opbouw,en bij de finale,super los. Maar aan de andere kant,het is wel twents spul. Geen na apers!

Naar mijn mening,ontbreekt er nog een glittering Palm tree cake. En zou hem,graag samen zien,met een anders effect.strobe of iets dergelijks. En dan in diverse salvo,s.

Laatst bewerkt:
Hoezo na-apers :p Royal was de eerste met 2 lonten op cakes. Echter liepen ze wat voor. Daarom zat er vorig jaar en het jaar ervoor maar 1 lont op iedere cake.

Ik bedoel,hun kiezen hun eigen weg,volgen niet de massa. Maar wel op hun unieke manier.

Weer ontopic,:p

Dacht dat je doelde op Rubro met die 100s doos. En dan dus die cakes van royal in 1 doos ofzo. Never mind..

Ik bedoel,hun kiezen hun eigen weg,volgen niet de massa. Maar wel op hun unieke manier.

Weer ontopic,:p

Potjes zoals azela die 126 gramers van 9 shots. Misschien 18 shots versies van maken dus 252 grams. Die 9 shots zijn 6.95 Dus x2 is 13.90 Dus laat zo pot 15 Euro zijn dan heb je bijna 18 max gevulde boeketen voor een 15 euro wat natuurlijk leuke prijs prestatie verhouding is.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik mis zo iets toch echt in Nederland! En ik vermoed dat ik niet de enige ben! Gewoon een simpele 5x5 crackling chrysantium waaier en ik denk, gezien de kwaliteit van de waaiers van Royal, dat zij zeker een goede crackling chry waaier kunnen maken!

Hoop dat jullie er wat mee doen.

haal de salute finales eruit bij verschillende cakes.
Ze zijn voor mij een anticlimax. En maak de crackling finales wat krachtiger.
Hier moet nog wel verbetering in mogelijk zijn,
greetzzz

Een Set Singel shots a 6 stuks 50mm.(peanut)

Hier volgt mijn uitleg.

Ik zit te denken aan de volgende effecten.

Blue peony to salute
silver blink to salute
brocade crown to salute
gold willow to salute
purple peony/green blink to salute
Multi colour peony to salute

Is dit mogenlijk met de nederlandsche wet geving?? JA ZEKER!
Hoe? nou:...

Royal neemt een bol shell 50mm deze word gevult met 10 gram (goede black powder) voor de break en 25tot 27 gram stars.
In die shell plaatst men een inner shell/Bombette zoals een bombette van de Tears of beauty die bevat een maximale 2 gram flash+ti en een vertraging van 1sec.
Deze shell word gepaste.
10 gram lift er onder en dan is dit concept klaar.

Metode 2
Men nemen een shell a 50mm
Plaats daar een Bombette (inplaats van tail) op (dat is de salute).
zorg dat de vertraging van de salute 1 sec later is dan van de shell.

Dit is iets wat nederland nog niet heeft en wat wel zeer welkom is!
Prijs van zoon 30 to 45e voor een set is goed te noemen.
Ik zeg het is mogenlijk!

MVG 3xH

[edit]
We hebben de tears of beauty en de Screeming salute! geweldig.

Nu krijgen we (SALVO SALUTE)
9x salvo van 5 schoten!
1e salvo- Tears of beauty
2e Salvo- crackling mine to salute
3e salvo- screaming to salute
4e salvo- Tears of beauty
5e Salvo- crackling mine to salute
6e salvo- screaming to salute
7+8+9e salvo te gelijk voor een echte gaos!
[edit]

MVG 3xH

Leuke ideeën 3xH, zo word dit topic lekker bruikbaar voor Jeroen!

Hoop dat hij er wat aan heeft.
Assortiment van royal is inderdaad al goed.

Maar het kan altijd beter, en apart!:D

Leuk idee met die single shots!

Back
Bovenaan