Ideeën voor producten

Wie o wie haalt dit naar Nederland of produceert iets binnen de regels zoals de Titanium Salute Scream!
https://www.youtube.com/watch?v=Y1d0M3ALrh0

Om even voort te borduren op de post hierboven inzake het labelwerk; Wanneer komt er eens een lijn met nostalgische labels! Dan bedoel ik goeie cakes met labels die lijken op die van vroegâh oid! Yep, ik weet het, 'het is de inhoud die telt' Wat ik de laatste jaren aan overtrendy labels zie, doet gewoon pijn aan mijn ogen!

labelvroegahnu.jpg

Een 100 shots of 144 all at once blok. Ik weet niet voor iedereen interessant. Maar lijkt me vet.

Supervet natuurlijk, maar dit gaat geen enkele importeur doen ben ik bang. Naast de kosten voor de consument (al gauw 100 euro voor een paar seconden) kom je ook in de knoei met de keuring. Het risico dat de geluidsnorm wordt overschreden is natuurlijk groot.

Misschien een rare gedachte, maar sinds de vuurwerkbranche hard is getroffen:

Wie van de importeurs gaat de Covid lijn maken? Een set cakes welke de verschillende Covid varianten betreffen.
Alfa - vernieuwend nog nooit gezien
Beta -
Delta -
Gamma -
Omikron - Nog sneller oplopend en cake met grote spreiding

Misschien een rare gedachte, maar sinds de vuurwerkbranche hard is getroffen:

Wie van de importeurs gaat de Covid lijn maken? Een set cakes welke de verschillende Covid varianten betreffen.
Alfa - vernieuwend nog nooit gezien
Beta -
Delta -
Gamma -
Omikron - Nog sneller oplopend en cake met grote spreiding

Slecht idee. Misschien over 30 jaar leuk :bonk:

De virus van Blackboxx heeft in ieder geval geen goede crackling willow zoals op de officiele product video, oordeel zelf

Officiele video:

Straatvideo:

Back
Bovenaan