Hypotheek in gevaar bij illegaal vuurwerk

als je in een huur woning een wiet plantage neerzet en je wordt gepakt, dan wordt je de woning uitgezet door de eigenaar van de woning...de verhuurder

als je in een koop woning een wiet plantage neerzet en je wordt gepakt, dan wordt je de woning uitgezet door de eigenaar van de woning...de bank

is met illegaal vuurwerk niet anders. lees de kleine letter van je huurcontract / koopcontract eens rustig door en je zult nog een hele lijst met redenen vinden om je onderkomen onder je vandaan te trekken.... ondeugdelijke elektra of gas installatie bijv...

het gepiep en gezeik hier altijd...als je zo nodig met illegale meuk moet ***ten prima, maar loop dan niet te zeiken als het gevolgen heeft.

als je in een huur woning een wiet plantage neerzet en je wordt gepakt, dan wordt je de woning uitgezet door de eigenaar van de woning...de verhuurder

als je in een koop woning een wiet plantage neerzet en je wordt gepakt, dan wordt je de woning uitgezet door de eigenaar van de woning...de bank

is met illegaal vuurwerk niet anders. lees de kleine letter van je huurcontract / koopcontract eens rustig door en je zult nog een hele lijst met redenen vinden om je onderkomen onder je vandaan te trekken.... ondeugdelijke elektra of gas installatie bijv...

het gepiep en gezeik hier altijd...als je zo nodig met illegale meuk moet ***ten prima, maar loop dan niet te zeiken als het gevolgen heeft.

Volgens mij ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag. :rolleyes:
Vuurwerk is vuurwerk dat Nederland er illegaal vuurwerk van maakt is weer iets anders.
En over dat de woning stichtingen het in het contract hebben staan is ook niet, in 2012 had nog geen 3 procent er iets van in staan. dus weet niet waar je info vandaan haalt.

Ben wel benieuwd welke twee keren dat waren nismo, kan je me daarmee verder helpen?

Ben het verder volledig met je eens, in theorie zou je op deze manier namelijk iedereen die ooit iets verkeerd heeft onderhouden aansprakelijk kunnen stellen voor 'gevaarlijke' situaties. En natuurlijk heeft bewuste nalatigheid hiermee te maken, maar daar kan je ook over discussiëren. Wietteelt heeft bijna altijd een één op één relatie met bewuste nalatigheid, maar dat komt door gekloot met elektra. De lampen op zich zijn veilig.

Volgens mij hoef ik jou daar niet verder mee te helpen, en vraag je naar de bekende weg.

een voorbeeld:
Algemene Huurvoorwaarden voor zelfstandige woonruimte
gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Utrecht op 4 maart 2004 onder nummer 04/60.

9. Het is huurder niet toegestaan in of bij het gehuurde chemicaliën,
benzine of andere aardoliederivaten, vuurwerk of anderszins
gevaarlijke stoffen op te slaan

Ik bedoel Enschede ook niet, bij een was het de zolder die de lucht in ging jaar of 3 geleden daarbij was hij een arm kwijt geraakt. en een dat was bij mij zelf :angry: vandaar dat ik dacht dat je naar de bekende weg vraagt.

Die kerel zat zelf te knustelen met stoffen. De media noemt het vuurwerk om het vuurwerk weer in een kwaad daglicht te zetten.

bah bah ben jij er zo 1. Zon figuur ik doe niets fout. Rgels sind regeln und befehl ist befehl!

Gevaarlijk want zoals aan gegeven door die piepers zoals jij dat noemt is boven de 25 kg dus ook al voldoende voor problemen en bij 26 kilo moet jij het huis uit. Je bent ook vast voor preventive huiszoekingen want jij hebt immers toch niks te verbergen?

dus beide keren niet door opslag.

naar mijn weten is nog nooit fout gegaan tijdens opslag/vervoer in 40 jaar tijd.

dus zo gevaarlijk is het toch niet, als er minimaal 65 miljoen kg ( !!! ) vuurwerk per jaar meerdere malen word vervoerd over de weg ( van de havens naar de importeurs, van de importeurs naar de winkels ) en daar komt nog minimaal 3 miljoen kg uit belgie/duitsland/polen bij.

en dan tel ik het vervoer voor de professionele shows niet eens mee

Er staan zoveel leugens in de media om alleen maar druk te zetten om iemand te verraden die "illigaal" vuurwerk in huis haalt.

het is nog veiliger om je schuur compleet vol met 1.1G te zetten dan dat je je schuur vol zet met gasflessen.

Ik bedoel Enschede ook niet, bij een was het de zolder die de lucht in ging jaar of 2 geleden daarbij was hij een arm kwijt geraakt. en een dat was bij mij zelf :angry: vandaar dat ik dacht dat je naar de bekende weg vraagt.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/man-zwaargewond-door-ontploffing-vuurwerk

bah bah ben jij er zo 1. Zon figuur ik doe niets fout. Rgels sind regeln und befehl ist befehl!

Gevaarlijk want zoals aan gegeven door die piepers zoals jij dat noemt is boven de 25 kg dus ook al voldoende voor problemen en bij 26 kilo moet jij het huis uit. Je bent ook vast voor preventive huiszoekingen want jij hebt immers toch niks te verbergen?

Dat valt best mee, maar als mijn kind met illegaal spul rondloopt zal ik hem persoonlijk bij het eerste het beste politiebureau brengen, dat dan weer wel. Er is geen enkele reden om met dat illegale spul te gaan lopen *****n met het huidige vuurwerk in Nederland.

En laten we wel zijn. Het gaat hier om mensen die gepakt worden en veroordeeld worden waarna de eigenaar van de woning wordt geïnformeerd. Daar is in mijn ogen niets mis mee.

Dat valt best mee, maar als mijn kind met illegaal spul rondloopt zal ik hem persoonlijk bij het eerste het beste politiebureau brengen, dat dan weer wel. Er is geen enkele reden om met dat illegale spul te gaan lopen *****n met het huidige vuurwerk in Nederland.

En laten we wel zijn. Het gaat hier om mensen die gepakt worden en veroordeeld worden waarna de eigenaar van de woning wordt geïnformeerd. Daar is in mijn ogen niets mis mee.

Hoe harder je ze het verbeid hoe eerder ze het doen. En kwa sier geef ik je gelijk maar knal is toch 3x niks hier.

dus beide keren niet door opslag.

naar mijn weten is nog nooit fout gegaan tijdens opslag/vervoer in 40 jaar tijd.

dus zo gevaarlijk is het toch niet, als er minimaal 65 miljoen kg ( !!! ) vuurwerk per jaar meerdere malen word vervoerd over de weg ( van de havens naar de importeurs, van de importeurs naar de winkels ) en daar komt nog minimaal 3 miljoen kg uit belgie/duitsland/polen bij.

en dan tel ik het vervoer voor de professionele shows niet eens mee

Er staan zoveel leugens in de media om alleen maar druk te zetten om iemand te verraden die "illigaal" vuurwerk in huis haalt.

het is nog veiliger om je schuur compleet vol met 1.1G te zetten dan dat je je schuur vol zet met gasflessen.

inderdaad niet door opslag,voor de rest heb je helemaal gelijk,lang leven de media in Nederland.

Op rechtspraak.nl heb ik vrij snel 2 uitspraken gevonden dat mensen hun huurhuis zijn uitgezet i.v.m. het aantreffen van ILLEGAAL vuurwerk. (En het ging niet over belachelijk grote hoeveelheden!)
Kijk ff bij: uitspraken, zoeksleutel: vuurwerk.

wat is illegaal? En als dadelijk de eu regels gelden worden bommen in eens legaal of zwaardere cakes.

mocht knal(of sier-)vuurwerk met flashkruit, onverhoopt, ooit legaal worden in Nederland dan zullen mijn kinderen zolang zij onder mijn dak wonen het nooit krijgen of mogen bezitten. Doen ze het toch dan zijn er meer dan genoeg ingrijpende zo niet draconische sancties die ik meer dan bereid ben om te treffen ;-).

Ik investeer niet in mijn kinderen en hun toekomst om ze het te laten ver*****n met die bende. Kom niet aan met die onzin als het is net zo veilig bij normaal gebruik, want die vlieger gaat niet op. Je kunt van jonge kinderen, pubers en zelfs begin twintigers niet uitgaan van normaal gebruik. Beperkt beoordelingsvermogen, eventuele inname en groepsdruk / haantjesgedrag zijn een slechte combi met dit soort spul.

mocht knal(of sier-)vuurwerk met flashkruit, onverhoopt, ooit legaal worden in Nederland dan zullen mijn kinderen zolang zij onder mijn dak wonen het nooit krijgen of mogen bezitten. Doen ze het toch dan zijn er meer dan genoeg ingrijpende zo niet draconische sancties die ik meer dan bereid ben om te treffen ;-).

Ik investeer niet in mijn kinderen en hun toekomst om ze het te laten ver*****n met die bende. Kom niet aan met die onzin als het is net zo veilig bij normaal gebruik, want die vlieger gaat niet op. Je kunt van jonge kinderen, pubers en zelfs begin twintigers niet uitgaan van normaal gebruik. Beperkt beoordelingsvermogen, eventuele inname en groepsdruk / haantjesgedrag zijn een slechte combi met dit soort spul.

De meeste cakes en vuurpijlen bevatten flash in Nederland.

Dat valt best mee, maar als mijn kind met illegaal spul rondloopt zal ik hem persoonlijk bij het eerste het beste politiebureau brengen, dat dan weer wel.

Oei dat klinkt niet best haha! Hallo meneer agent, ik kom aangifte doen tegen mijn kind.

Oei dat klinkt niet best haha! Hallo meneer agent, ik kom aangifte doen tegen mijn kind.

heeft mijn ma bij mij ook geflikt na de (eerste keer) huiszoeking bij mij...
'maar meneer agent, mijn zoon heeft nog een kamer ergens waar hij eigenlijk woont'...
en bedankt he :(.
ouders staan er nu eenmaal anders in dan wij en mijn moeder maakte voor haarzelf de juiste keuze.
gelukkig wist ik wel dat ik door dit geintje zelf ook een huiszoeking zou krijgen en kon mijn spul allemaal 's nachts in de bosjes gooien haha.

paar jaar later ben ik alsnog keihard genaaid maar dat terzijde :p

Back
Bovenaan