Hypnotised [Uitloop]

Werden deze eigenlijk afgelopen jaar nog wel verkocht? Ik kan ze namelijk nergens vinden in de webshops van zenavuurwerk nerderland alleen dat ze gratis waren bij en X bedrag bij je bestelling

Werden deze eigenlijk afgelopen jaar nog wel verkocht? Ik kan ze namelijk nergens vinden in de webshops van zenavuurwerk nerderland alleen dat ze gratis waren bij en X bedrag bij je bestelling

Ja zeker, ze waren nog te koop, bij meerdere winkels, ik had er zelf 6 afgelopen oud en nieuw, ook aankomend jaar gaan ze weer verkocht worden.

Wellicht vragen of er iets te regelen valt? Hoe denk je er over om Zena een e-mail te sturen om te vragen of je ze niet gewoon kan kopen?

Daar is het nog een beetje vroeg voor in het jaar. Wie weet komt er wel een vervanger of komt een andere importeur met een gelijkwaardig product. Nog tijd zat voorlopig.

Je kunt ze zeker weten ook gewoon kopen! Huisman Vuurwerk verkoopt ze gewoon en heeft ze ook gewoon in de webshop staan van ZENA/Vuurwerkvisie.

Met de aanbieding van Huisman neem ik deze dit jaar toch ook maar eens na al dat enthousiasme hier rondom de cake! Vind hem alleen erg kort qua tijdsduur (alhoewel dat nogal verschilt per filmpje), dus ik overweeg om er 2 te kopen en achter elkaar door te schieten. Ik ben echter een complete amateur wat betreft doorlonten e.d. dus mijn vraag is of dit bij deze bak mogelijk is.. en hoe dat werkt :)

gewoon kort na elkaar afsteken, je hoeft ze niet door te lonten.
het is verder een heerlijk opvallende cake,, ik vind hem zeer vet!!
voor het geld nu is het helemaal een super bak

Weer een tegenvallertje... dat ik er niet meer besteld heb! Geniaal product, hoop hem volgend jaar stiekem toch nog ergens te scoren!

Volgend jaar moet die er zeker 3 a 4 keer komen, wat een heerlijke fluitbak!

Heerlijke fluitbak! eigenlijk moesten er 2 achter elkaar maar helaas ging dr maar 1 af. Zitten volgend jaar zeker weer in de collectie

Dit is echt een heerlijke aandachtstrekker. Voor dit jaar gelukkig alvast een karton kunnen bestellen bij Haokan, leuk voor in de finale van mijn showtje :D

Edit: zag trouwens wel dat de naam in de topic titel niet goed is, het moet met een S zijn ipv een Z

Edit 2: bedankt FireDragon voor het aanpassen.

IMG_0437.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is echt een heerlijke aandachtstrekker. Voor dit jaar gelukkig alvast een karton kunnen bestellen bij Haokan, leuk voor in de finale van mijn showtje :D

Edit: zag trouwens wel dat de naam in de topic titel niet goed is, het moet met een S zijn ipv een Z

IMG_0437.jpg

Dus jij kaapte alle hypnotised ineens weg:O. Ik had de dag ervoor gekeken, stond nog vol op voorraad haha!

Back
Bovenaan