Hypnotised [Uitloop]

Ik heb deze op de demo gezien en ik vond hem goed, helemaal voor de prijs.
Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen, maar goed ook.
Natuurlijk komt hij niet in de buurt van de Sky screamers, die was uniek en komt helaas niet meer terug.
Maar de fluiter in deze cake doet het goed hoor en het tempo is snel.
Daardoor weer snel voorbij, maar 26 euro voor deze cake is geen geld.
En hij wordt nog leuker als je er 2 of 3 naast elkaar afschiet.

Deze fluiters doen me meteen denken aan de mindere versie van de Sky Screamers.

Jij hebt duidelijk deze versie niet live meegemaakt.
Natuurlijk is deze minder dan de vroegere Sky Screamers, maar wat een fluiters kwamen hier vanaf!
Die onduidelijk op beeld overkomen.
En dan nog niet gesproken over de prijs/kwaliteit verhouding:)
Aanrader dit blokkie.

Harde fluiters, goed tempo, maar te duur voor wat je er voor krijgt.
Ik schoot hem tegelijk met een Silver Salute, 30 Binkies en een 200schot fluitbakje (green glitter missile)
En dat alles bij elkaar gaf dan weer wel een hoop geweld om pecies 10 uur :D

Hier een foto van de uitwerkingen van deze cake:

aloqhx.jpg

Deze foto is gemaakt in Barneveld op 8 oktober.

Ik heb de beiden meegemaakt en de Falcon is echt een klasse hoger dan de Hypnotized. Deze caks fluit ook lekker door, welliswaar veel rapper dan de Falcon, maar deze fluit is nog lang niet zo rauw als de Falcon, ook de fluitduur heb ik korter ervaren vergeleken met de Falcon.

Ik heb de beiden meegemaakt en de Falcon is echt een klasse hoger dan de Hypnotized. Deze caks fluit ook lekker door, welliswaar veel rapper dan de Falcon, maar deze fluit is nog lang niet zo rauw als de Falcon, ook de fluitduur heb ik korter ervaren vergeleken met de Falcon.

De Falcon is ook meteen stukken duurder dan deze cake. Ik moet zeggen dat ik van deze cake heb genoten en dat hij een hoop herrie maakte. Zeker een hele goede cake met een goede prijs / kwaliteit verhouding :)

Deze Hypnotized weet ik me nog goed te herinneren! Wat een tempo zeg; Je schrikt er gewoon van. Het leuke was dat deze om kwart over twee de lucht in ging en er gelijk weer mensen voor het raam stonden! Prima cake!

Misschien een idee om een grotere versie (100 schoten?) hiervan uit te brengen en dan met een crackling wolkje erboven :) Een prijs van 55€ is dan zeker niet verkeert.

Back
Bovenaan