Hydra

Gurby

VWC lid
1623ck6.jpg

Artikelnummer: MPL1623
Artikelnaam: Hydra
Bruto Gewicht: 480 gr.
Netto Kruitgewicht: 180 gr.
Aantal Schoten: 9 Schots
Effectomschrijving: silver fish up to many chrysanthemum
Richtprijs: € 16,50 euro
Verpakkingseenheid: 4/1

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake is sinds een jaar of 2/3 veranderd. Het is nu een 21 schots cake, met 315 gr aan kruit. Effectomschrijving uit de folder: Red blink straight up, red balls exploding into red crossette in fan shape. Met finale van laatste 5 shots.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is wel één van mijn favorieten, en ik heb hem dit jaar ook weer besteld (vaste prik). De prijs is overigens 24 euro, niet te duur dus. Filmpje is niet super, maar geeft wel een idee.

Het filmpje die ik gepost heb komt inderdaad niet helemaal overeen met de effectomschrijving (of beter gezegt: het filmpje komt helemaal niet overeen :rolleyes:). Echter heeft meester vuurwerk deze zelf zo op youtube gezet, dus daarom heb ik die erbij gezet. Vorig jaar heb ik alle negen 21 schots cakes gehad van meester vuurwerk en beide cakes komen me erg bekend voor...maar het filmpje van doodskopper is naar mijn weten de goede. Grote vraag is dan alleen welke is het dan die ik gepost heb? Of zijn ze een keer veranderd? Op de demo van gisteren werd in ieder geval niks nieuws geschoten.

Back
Bovenaan