Hydra Serie

Helaas weigerde het reserve lont van de cakes 5 van de 6x, waardoor ik alsnog alles zelf moest aansteken. Mooie cakes in ieder geval.

Blijft een prachtige serie, mooie grote uitwerkingen en een superburst!! Wil ze graag scoren voor eind van het jaar..

Dan kun je er het beste nu al bij zijn met die goede kortingen.
Ik heb ook ooit twee uit deze serie gehad. De F en de G. Ik was er niet echt heel erg blij mee, maar deze twee zijn dan ook niet de topcakes uit deze serie dacht ik.
Greetzz

Had deze ook voor het eerst dit jaar. Had ze allemaal doorgelont en terug in de doos gedaan. Het 2e lont van de eerste pot is niet aangegaan dus nog maar een keer aangestoken. Hierna ging alles netjes af zoals het hoorde. Mooie grote boeketten en die salutes waren echt wel een aangename verrassing. Zowel voor mij als de rest van de straat. Volgend jaar zeker weer erbij. Misschien dat ik ze deze maand nog haal,

6 verschillende cakes met maximaal gevulde tubes. Harde burst + grote boeketten.
Zeker een aanrader voor in je collectie!

hydraserie_zpsf6f7c251.jpg

Vaste aanbieding bij zena baarle

3 voor 70 euro
En alle 6 voor 135!

:cool::cool:

Tja, meer hoef je er niet over te zeggen. Wat een gigantische boeketten, en wat een dreunen!! Staan op film, en reactie van publiek zegt genoeg.

Voor herhaling vatbaar!

Geweldige serie. Al had ik dit jaar wel bij 1 of 2 van de 6 cakes het gevoel dat ze heel wisselend presteerden in grootte.. 4 van de 6 cakes waren gewoon helemaal top. De effectbreedte van deze cakes is werkelijk ongekend.

nog steeds een geweldige serie cakes.

elke cake net weer ff wat anders.

maar stuk voor stuk dikke burst knallen , keiharde salutes ( bij cake F ) :D , dat was voorgaande jaren ook nog wel eens anders.

hele mooie ronde boeketten hier in de straat die echt de hele straat overlapte. volgend jaar weer een karton :D .

Wat een cakes! De boeketten waren echt dik! Super, de willows erin leken wel 2'' shells. De salutes in de F waren absurt! Heerlijk! :D

Blijft een heerlijke serie dit, vooral die bak met Ti salutes is snoeihard.
Komen op een onverklaarbare wijze telkens weer terug in de collectie.

Hier de B-E en de Beta Zèta doorgelont.

Back
Bovenaan