vuurwerkNOP
VWC lid
Filmpje van de A van afgelopen jaarwisseling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had ook een karton van de vernieuwde hydra ( 19 shots versie ).
Ze waren in 1 woord dramatisch. Sorry dat ik het zeg maar het is echt zo. Dit waren echt een van de slechtste potten die ik in me collectie had. Ik heb ze allemaal op film dus die komen zsm. online.
Er was maar 1 pot uit de collectie redelijk en dat was Hydra D. De rest was echt bar en bar slecht.
De boeketten knalden of veel te hoog of veel te laag, de burst was ver te zoeken en de boeketten waren verre van hoe ze horen te zijn.
Toen ik de Hydra C afstak stond er nog iemand verderop te schreeuwen: 'wat is dit voor verschrikkelijke pot!'
Ik zal even het filmpje van de Hydra C uploaden, de rest komt later.
Ik heb deze ook gehad met oud en nieuw. Ik vond ze minder dan voor gaande jaren. De effecte waren snel weg, maar de burst was dan weer wel echt kei hard! Ik heb hier een filmpje waar die een salute finale had, ik denk dat ik een stout chineesje had die ze heeft gemaakt want die salute's op het eind kwamen zeker in de buurt van 2'' salute's!
Ik heb deze ook gehad met oud en nieuw. Ik vond ze minder dan voor gaande jaren. De effecte waren snel weg, maar de burst was dan weer wel echt kei hard! Ik heb hier een filmpje waar die een salute finale had, ik denk dat ik een stout chineesje had die ze heeft gemaakt want die salute's op het eind kwamen zeker in de buurt van 2'' salute's!
Ik had deze ook en die salutes waren inderdaad absurd goed. Weet je nog welk type Hydra het was?