Hydra Serie

Ik had ook een karton van de vernieuwde hydra ( 19 shots versie ).
Ze waren in 1 woord dramatisch. Sorry dat ik het zeg maar het is echt zo. Dit waren echt een van de slechtste potten die ik in me collectie had. Ik heb ze allemaal op film dus die komen zsm. online.
Er was maar 1 pot uit de collectie redelijk en dat was Hydra A. De rest was echt bar en bar slecht.
De boeketten knalden of veel te hoog of veel te laag, de burst was ver te zoeken en de boeketten waren verre van hoe ze horen te zijn.
Toen ik de Hydra C afstak stond er nog iemand verderop te schreeuwen: 'wat is dit voor verschrikkelijke pot!'
Ik zal even het filmpje van de Hydra C uploaden, de rest komt later.

Laatst bewerkt:
Ik had ook een karton van de vernieuwde hydra ( 19 shots versie ).
Ze waren in 1 woord dramatisch. Sorry dat ik het zeg maar het is echt zo. Dit waren echt een van de slechtste potten die ik in me collectie had. Ik heb ze allemaal op film dus die komen zsm. online.
Er was maar 1 pot uit de collectie redelijk en dat was Hydra D. De rest was echt bar en bar slecht.
De boeketten knalden of veel te hoog of veel te laag, de burst was ver te zoeken en de boeketten waren verre van hoe ze horen te zijn.
Toen ik de Hydra C afstak stond er nog iemand verderop te schreeuwen: 'wat is dit voor verschrikkelijke pot!'
Ik zal even het filmpje van de Hydra C uploaden, de rest komt later.

Blijkbaar had jij een slecht karton. Een chinees die een slechte dag had.
Bij mij waren het de toppers van de avond, knalden de Super6-19 er makkelijk uit.
Ik was net blij dat de boeketten hoger knalden, vorig jaar kwamen de sterren tot aan de grond.

Ja ik vond het ookal raar dat ik hier alleen positieve ervaringen las. Het buurtassortiment was vele male beter en de prijs is ook bijna 2 keer zo goedkoop. Ik zal nog een filmpje uploaden dan zie je waarom ik de hydra slecht vond.

Op dat filmpje ziet deze Hydra er idd niet uit als een topper. Mijn buurman had de oude en nieuwe versie van de Hydra en persoonlijk vond ik de oude iets beter. Maar ze waren allemaal zeker stukken beter dan wat ik hier op de film zie van Pyr0.

Bij original houden ze er nogal van om elke batch van fabriek te switchen.. De kwaliteit is echt elke batch weer anders nu ook weer.

Das de reden dat ik vaak eerst de reacties af wacht na een nieuw product of een nieuwe badge bij original.
Zo ook met match cracker nr3.. Die is ook ineens geen stuiver meer waard.
Constante kwaliteid blijkt tog erg moeilijk tezijn.
Gelukkig zijn er ook badges die juist weer super uit de verf komen.
De nieuwe z37 en z05 deluxe zijn nog nooit zo goed geweest.

Ag met de januari kortingen is het vaak allemaal wel oke omdst je dan stuk minder betaald:wink:.

Afgelopen jaarwisseling in mijn collectie gehad.
Bij mij waren het, net als bij VWBE, echt super batterijen.
Maarja, het blijft handwerk dus zo nu en dan heb je pech. Daar tegenover staat dan ook wel dat je soms iets afsteekt wat weer bizar hard knalt, zoals de grondbloem met knal van wolff een aantal jaren geleden.

Ik heb deze ook gehad met oud en nieuw. Ik vond ze minder dan voor gaande jaren. De effecte waren snel weg, maar de burst was dan weer wel echt kei hard! Ik heb hier een filmpje waar die een salute finale had, ik denk dat ik een stout chineesje had die ze heeft gemaakt want die salute's op het eind kwamen zeker in de buurt van 2'' salute's!

Leg maar eens aan een Chinees uit dat ie 2 gram flash in een salute moet stoppen, of buskruit in een rol. Dat kan nog weleens "fout" gaan. :p Mooi meegenomen

Ik heb deze ook gehad met oud en nieuw. Ik vond ze minder dan voor gaande jaren. De effecte waren snel weg, maar de burst was dan weer wel echt kei hard! Ik heb hier een filmpje waar die een salute finale had, ik denk dat ik een stout chineesje had die ze heeft gemaakt want die salute's op het eind kwamen zeker in de buurt van 2'' salute's!

Haha. Prachtig. Slaat idd helemasl nergens op die dreunen. Wel vet.

Ik had afgelopen jaarwisseling Hydra A,B en C en ik kan niets anders zeggen dat het TOP cakes zijn!
Allemaal grote boeketten, harde burst en effecten zijn niet snel weg!
Hydra B spant toch we de kroon als het gaat om de grootste boeketten. De blinkers en de blauwe peony zijn GROOTS!
Hydra C had wel de meest luxe effecten van de 3, prachtige wit blinkende wilows, rood achtige wave boeketten en dikke crackling! Geen kleine crackling, maar echt snoeiharde kraakraakraakraak crackling!
En Hydra A natuurlijk mooi met die blauw/rode blinkende peony.
Het blauwe/gouden palm effect viel hier een beetje tegen, maar als nog was die peony meer dan goed!

Voor een euro of 65 heb je 3 ijzersterke cakes

Hier ook, Hydra van een maat die na 5 shots stopte. Het reserve lont aangestoken en eer dan dat de quickmatch ook aanging gebeurde niet. Cake ging niet verder met schieten... jammer. Het was een top product!

Ik had deze ook en die salutes waren inderdaad absurd goed. Weet je nog welk type Hydra het was?

Nee ik heb geen idee. Had ze gewoon zo uit de doos gepakt en neer gezet haha.

Ik heb nog 1tje met zeg maar geen effect maar de knal die er afkwam was echt super hard!

Ik geloof dat dit de Hydra A is als ik zo de effecte bekijk.

Ondanks dat er ipv een sier effect een knal zat vond ik het zeker niet erg:D

Ik had deze ook en die salutes waren inderdaad absurd goed. Weet je nog welk type Hydra het was?

Dat is Hydra F!
Afgelopen nieuwjaarsnacht de B,D,E en F gezien... in één woord wauw!
De burstknal van deze cakes kwamen om 00.00 uur prima boven de rest uit(laat staan de salutes van de F inderdaad).
Mooie effecten met onwijze grootte! Mede door de grootte van de effecten wel opletten dat je genoeg afstand neemt met deze cakes. Er wil weleens een shot vrij laag uitkomen waarvan de stars dichtbij de grond komen(vaak het eerste shot uit mijn ervaring).

Zeker een aanrader!

Back
Bovenaan