Hydra Serie

De prijs voor de nieuwe hydra is 27 euro p.s Nog steeds een erg mooie prijs dus

Drie van de 6 blokken hebben onderin losse stukjes klei van de eindstoppen die heen en weer denderen als je ermee beweegt. Ik hoop dan toch dat het stukjes van de eindstoppen zijn, en geen kruit. Het lijkt wel alsof er een halve kilo van die stukjes door het blok schuiven, alsof ermee gegooid is. Als ik het blokje onderaan open maak zie ik dat er tussen de grond en het begin van de eindstop een vrij grote speling is. De eindstop raakt de grond niet. Kwa veiligheid kan dit wel tellen. Nu maar hopen dat ze niet uit elkaar spatten. Voor 27 euro per blok verwacht ik betere kwaliteit, ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Heb jij soms aandelen in de toko gekocht dennis?!

27 euro is teveel voor een 19 shots pot uit Belgie.
Ik zou deze alleen willen voor de afwisseling... de extreme salute heeft de zelfde boeket grootte als de grootste boeketten uit de hydra en die kost in nederland 12.5 euro per stuk en als je goed zoekt maar een tientje..

De nieuwe ES 2.0 is ook adviesprijs 25 euro hoor :rolleyes: De vorige versie zal wel gaan verdwijnen denk ik.

Het is A B C D E F geworden ja, de letters zijn veranders om het kloppend te houden

Ik heb even gekeken en de huidige Hydra F heeft inderdaad de beschrijving van de oude Hydra G.
Verwarrend, maargoed ik ben zeer blij dat de F er uit is.
Die crackling mines donderen over je hele projectje en heel de boel gaat aan.
Die stukjes onderin het blok vind ik wel erg spijtig. Ik snap niet hoe de populairste blokken van zo een lage kwaliteit kunnen zijn.

Verkeerde samenstelling klei en water ? Te snel / te kort gedroogd? Vochtig geworden tijdens transport? of er is gewoon ruw mee omgegaan?

Verkeerde samenstelling klei en water ? Te snel / te kort gedroogd? Vochtig geworden tijdens transport? of er is gewoon ruw mee omgegaan?

Ik vraag me vooral af of anderen hier ook last van hebben.
Voor hetzelfde geld knallen ze prima, maar dit geeft mij totaal geen gevoel van veiligheid.
Ik ben die foute batches van de patriot launchers nog niet vergeten...

Als je het niet vertrouwd moet je ze terugbrengen.

Je loopt nu grote kans op te laag knallende effecten of een uit elkaar knallend blok.

Inderdaad, dat is ook mijn advies. Vertrouw je het niet, begin er dan niet aan. Maar ruil ze om een volgende keer als je bij OF komt. Weet zeker dat OF hier een oplossing voor aanbiedt.

Nu ik erover nadenk hadden enkele blokjes hier ook al last van vorig jaar.
Die gingen wel goed. We zullen zien.

Laatst een kartonnetje meegenomen, ga dit overlappend doorlonten en filmen.

Vraag is dan, om door te lonten, kan je dan gewoon het reservelont van Hydra A verbinden met het lont van Hydra B bijv. en op die manier een mooie overgang creeren?

Als je het goed wil doorlonten kun je de reserve lont hiervoor goed gebruiken.
Als je het tempo hoger wil(omdat als je visco met visco verbindt het langzamer gaat) kun je eventueel quikmatch(als je dit hebt) gebruiken. Je schuift dan beide stukken visco helemaal in quickmatch en dan moet je het met schilderstape even goed vastplakken. Dan lopen ze sneller in elkaar over.
Heb je geen quickmatch dan kun ja beide stukken lont zo veel mogelijk met elkaar overlappen zodat je eigenlijk een kortere lont hebt. Of gewoon de lont inkorten totdat je nog een redelijk lont overhoudt zodat het niet uitgaat.

greetzzz

Ik lees gigantisch veel positieve verhalen over deze cakes. Iemand een idee hoe de Nederlandse 25 gram cakes en de nieuwe Nederlandse cakes van Zena/Original tegenover dit soort cakes presteren? Veel verschil.

Alvast bedankt

Volgens mij heeft niemand de 2012 versie al geprobeerd? Heb zelf een karton dus hoop dat ze niet tegenvallen, maar ik zal ze zeker filmen :).

@RaideR zijn te zien geweest bij de demo in Olen afgelopen weekend!

2.27: IS2148 Hydra A (2)
3.45: IS2148 Hydra B (2)
4.55: IS2148 Hydra F (2)
10.51: IS2148 Hydra E (2)
11.50: IS2148 Hydra D (2)
14.37: IS2148 Hydra C (2)

Ik weet niet of de F al zo was (zover ik mij kan herinneren niet eigenlijk, dacht dat ie groen was) maar ik vind het een topper op de film!

Heren, een vriend van me heeft een karton hydra gekocht bij Zena, alleen weet hij het verschil niet tussen de hoofdlont en reserve lont.
Moeten we de lont hebben met het rode kapje of de andere?

Heren, een vriend van me heeft een karton hydra gekocht bij Zena, alleen weet hij het verschil niet tussen de hoofdlont en reserve lont.
Moeten we de lont hebben met het rode kapje of de andere?

De rode is het hoofdlont, zit ook nog een plakkertje op met lont (dacht ik)
De blauwe is de reserve lont en staat ook met een oranje plakkertje aangegeven.

Back
Bovenaan