Hydra Serie

Hierbij mijn filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Idee was eerst 4 los, daarna 2 tegelijk v-shape en nog een keer 2x v-shape.
Maaarrrrr het pakte dus heel anders uit.

Blijft nog wel zo dat de (meeste) burstknallen hard waren en de (meeste) boeketten flink groot.
Beetje jammer dat er hier en daar flutboeketjes en knallen bijzitten mja.

Misschien niet je bedoelde uitwerking, maar wel een mooi momentje van gevulde lucht haha, lekker!

De Hydra zal dit jaar in een andere vorm verkrijgbaar zijn zodra deze geleverd is. Het wordt een 6 hoekige pot, met 19 shots ipv 18.

Helaas is vandaag in de chat op het VWB-forum door Henri bevestigd dat het transport van de Hydra vertraging heeft opgelopen en het zomaar eind november of zelfs pas begin december wordt voordat deze weer binnen zijn. Heb opeens een Warrior Collection flashback...

Helaas is vandaag in de chat op het VWB-forum door Henri bevestigd dat het transport van de Hydra vertraging heeft opgelopen en het zomaar eind november of zelfs pas begin december wordt voordat deze weer binnen zijn. Heb opeens een Warrior Collection flashback...

Dat is heel jammer te noemen want de Hydra is een pareltje onder het assortiment van Zena, maar gelukkig komt hij nog wel volgens de berichten en zal je alleen wat geduld moeten uitoefenen, wat in het vat zit verzuurd gelukkig niet :rolleyes:

Komt helaas wel vaker voor in vuurwerk land.
Al die onzinnige vertragingen.
Ben benieuwd waar aan het ligt.
Varen die boten nou zo om.. Of hebben die Chinezen schijt aan alles?
Misschien een tip voor Original.
Nog eerder bestellen!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag werd mij verteld dat ze waarschijnlijk wel nog in de loop van komende maand zullen komen! Inderdaad met 19 shots, net als een nieuwe reeks van 8 500gr cakes (19sh). In principe komen er dus 16 soorten Hydra's.
Allemaal met een nieuw systeem waardoor het makkelijk wordt je eigen showtje te creëren :D
Vele andere cakes zullen dit ook krijgen.. Alleen maar positief dus!

Vooralsnog geen bevestiging vanuit Orignal Fireworks zover ik weet dus hoeverre dit de waarheid is zal nog blijken. Liefst lezen we natuurlijk een bevestiging van onze zuiderburen.

Ik zal het vast niet van de plaatselijke straatveger in Olen gehoord hebben :rolleyes:
Als je het met eigen ogen/oren wil zien/horen ben je vrij om naar Olen te gaan :D

Euhm, Henri in de chat gisteravond is de mede-eigenaar van Original/Olen! Lijkt me ook enorm betrouwbaar! Maar goed, zoals hierboven al gezegd laten we even afwachten!!

Vandaag werd mij verteld dat ze waarschijnlijk wel nog in de loop van komende maand zullen komen! Inderdaad met 19 shots, net als een nieuwe reeks van 8 500gr cakes (19sh). In principe komen er dus 16 soorten Hydra's.
Allemaal met een nieuw systeem waardoor het makkelijk wordt je eigen showtje te creëren :D
Vele andere cakes zullen dit ook krijgen.. Alleen maar positief dus!

En ik weet zeker dat dit een nieuwe reeks van 6 verschillende word! ;)

Back
Bovenaan