Hydra Serie

Ik ben het volledig met Ruben eens.
Dat doorlonten van de cakes gaat prima zoals je kan zien in mijn eerdere filmpje ging het bij mij ook goed ik ziet niet zo goed wat je probleem dan is.
Heb gewoon te maken met geduld en er over nadenken.
Want als je ze alle 8 zoals ik per 4 naast elkaar zet en idd het blote lont afplakt met tape gaat dat heel goed.
Ik heb er helemaal geen problemen mee gehad.
Heeft vaak te maken met geduld om het netjes te maken.

Wat waren dit goede batterijen zeg. Op elke film weer. Allemaal toppers die ik tot zover heb gezien. In de straat hadden ze een selectie aan Hydra batterijen, volgens mij juist allemaal de beste van het beste want heb geen mindere versie kunnen bespeuren. Met grote favoriet de Hydra A, wat een heerlijk sierlijke effecten. Prijstechnisch gezien een ongelovelijke deal!

Wij hadden ze 4x per 2 v-shape doorgelont. Dat was echt een groot succes. Volgendjaar zeker weer. Boeketten waren enorm. Filmpjes volgen.

Ik ben het volledig met Ruben eens.
Dat doorlonten van de cakes gaat prima zoals je kan zien in mijn eerdere filmpje ging het bij mij ook goed ik ziet niet zo goed wat je probleem dan is.
Heb gewoon te maken met geduld en er over nadenken.
Want als je ze alle 8 zoals ik per 4 naast elkaar zet en idd het blote lont afplakt met tape gaat dat heel goed.
Ik heb er helemaal geen problemen mee gehad.
Heeft vaak te maken met geduld om het netjes te maken.

Ja, zo te zien had jij geduld genoeg en had jij er perfect over nagedacht. Met als resultaat dat jij helemaal geen problemen had.

Een Hydra duurt ongeveer 27 seconden.
Jouw 8 Hydra blokken knallen zich leeg op minder dan 2 minuten.
Dit moest nochtans iets minder dan 4 minuten zijn als er geen vonkoverslag was.
Soms zitten er wel heftige momenten in jouw filmpje he?
:thumbsup:

Nog zo iets, waarom is er op het einde van je projectje geen 3 shots finale?
:rolleyes:

:frusty:

Hmmm. Ik had helemaal geen problemen met de Hydra serie. Ik had rond 2 uur afgesloten met 4 Hydra (A, B, D en H) doorgelont met het reservelont. Makkelijk werk, wel even alles afgeplakt met schilderstape zodat ik geen last zou hebben van vonkoverslag. Het werkte allemaal prima! Ik had dit 'blok' meegenomen naar de kroeg waar we daarna in zouden duiken dus het trok ook lekker veel publiek. Ik heb het niet gefilmt, maar het was zeker een gaaf project! Kostte 98 euro, voor die prijs zou ik het zeker zo weer doen! :D

image

Je zit in het midden van de 4 blokken met een cluster van schietlonten die van alle 4 de blokken zijn. Schietlont wil wel eens heftig knappen, dus bestaat de kans dat alle 4 de blokken afgaan als jij de A aansteekt. Op het einde zit je met een reservelont dat in het midden zit. Vanaf daar kan je dus niet meer doorlonten, tenzij je quickmatch gaat gebruiken. Vind het erg riskant zo een projectje.

Het is jammer dat de spullen van original zo wisselvallig zijn.

In het topic van de Warrior blokken staat dat de bombettes nu hoger komen en de boeketten kleiner zijn.

Het zal dus maar de vraag zijn hoe de nieuwe lading Hydra's van dit jaar gaan presteren. Het zal mij erg bedroeven als deze ook in kwaliteit gaan afnemen, en die kans is groot.

Ik heb 3 van deze serie's doorgelont( in I, V en W) en het ging allemaal perfect op 1 cake na! Dan mag je toch niet klagen er kan immers ook een foutje in een cake zitten. En ja er zitten ook kleine effecten tussen maar wat wil je voor die prijs?

Echt een goed product voor zijn prijs en volgend jaar zeker een aantal van deze serie's weer!

Ik heb 3 van deze serie's doorgelont( in I, V en W) en het ging allemaal perfect op 1 cake na! Dan mag je toch niet klagen er kan immers ook een foutje in een cake zitten. En ja er zitten ook kleine effecten tussen maar wat wil je voor die prijs?

Echt een goed product voor zijn prijs en volgend jaar zeker een aantal van deze serie's weer!

Als je eventueel een foto zou hebben van die projecten zou ik ze graag willen zien. Dan kan ik het ook op die manier doen de volgende keer. De kans is hoe dan ook groot dat ik de Hydra volgende keer opnieuw neem, alleen wil ik ze deze keer stuk per stuk zien gaan.

De persoon op de vorige pagina dacht namelijk ook geen last te hebben van vonkoverslag, zijn filmpje zegt echter iets anders.

wanneer je zorgt dat je lonten goed aan de zijkant zitten is het geen probleem, en uiteraard alles goed afplakt!. Ik moet wel zeggen dat ik de meeste zelf ook nog met QM verlengd heb!

Heb helaas geen foto's ervan

wel een mooie bak zeg, wat mij hier ook weer opvalt is dat het lijkt alsof hij echt snel afgaat. Dus dat het schietlont geraakt wordt door vonken.
klopt dit? Want daar mogen ze bij zena/thor/original echt wel wat aan doen.
grreetzzz
edit: zena/thor/ original

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad gevaarlijk bij deze serie.Was bij mij ook,nog maar net weg en toen begon de cake al te schieten,dat is wel een puntje om naar te kijken bij original.

Ik heb een foto van de nieuwe verpakking van Hydra
Ze zijn dit jaar rond geworden:bonk:

672743.jpg
[/url][/IMG]

Back
Bovenaan