Hydra Serie

En alsof het vocht opeens ruim 10 gram 'gestolen heeft uit de bombettes'.

Het vocht kan er toch niet voor zorgen dat een 25 grams boeket eruit ziet als een slechte 15 grams?

Iemand die hier verstand van heeft? Ik doel dan op mensen die dit vaker roepen als een product slecht is dat het dan vochtig moet zijn.

Wil niet gelijk zeggen dat er 10 gram gestolen is. Stel de flashcompositie neemt veel vocht in zich op is de knal/burst dus effect-spreiding veel minder groot dan wanneer het goed gedroogd is! Eigenlijk kan ik dit wel eens een keertje testen, 2 dezelfde cake's aanschaffen bij dezelfde winkel uit hetzelfde karton, de een op een droge plek bewaren en de ander op een wat vochtigere. Beide cake's na elkaar ontsteken en filmen. Ben benieuwd wat de verschillen dan zijn!

Maar we dwalen af...:p

Wat eigenlijk wel grappig is, is dat Original zichzelf een beetje de das om doet met deze potten... Als ik moest kiezen tussen deze super bakken, met een geweldige prijs, die zelfs lager is als je er meer koopt, of een andere pot van original, nou dan weet ik het wel hoor!

Dat van die geweldige prijs snap ik eigenlijk niet zo goed.
8 x 18 shots = 144 shots
8 x €24,5 = €196 euro

Bijna 200 euro voor bijna 150 knallen.

Als ik morgen in een No-name of Jorge topic aan kom zetten met de mededeling dat ik een 150 shots blok heb gekocht voor €200, dan is er binnen de minuut iemand die zegt dat ik ongelooflijk ben afgezet en opgelicht, en dat hij ze veel goedkoper kan krijgen. :rolleyes:

Het is natuurlijk zo dat je een kartonprijs/aanbiedingsprijs krijgt bij Originals. Nu zonder het exacte bedrag te zeggen, vond ik de kartonprijs van de Hydra nog altijd een beetje te hoog.

Wat ik nu net zo leuk vind aan legaal t.o.v. illegaal vuurwerk is dat de prijzen meestal veel beter zijn. Neem nu o.a. de Warriors en Z05.
6 x 19 shots = 114 shots voor een prijs tussen de 80 a 90 euro. Een prof 120 shots bak voor €90, dat is voor weinigen weggelegd.

Op zich zijn prof blokken niet echt te vergelijken met bvb. de Warriors of Z05, maar het rare is dat mijn publiek ongelooflijk enthousiast was over mijn doorlontproject van de Warriors. Iedereen stond te roepen en te tieren, buren door het dolle heen. Euforie alom. Dat had ik nog nooit meegemaakt in al die jaren. Dat was veel minder het geval bij mijn Jorge blokken, die mij veel meer hebben gekost en kwa burst en boeketten natuurlijk ook wat beter presteren.

Het filmpje is van mij, en ik heb de Hydra F dus ook afgestoken.
Dit is met een telefoon gefilmd, dus de boeketten komen hier ook niet helemaal tot zijn recht. In het echt vond ik dit ook nog een goede cake met nog redelijke harde burstknallen. Ondanks dat was het wel de minste cake uit de serie, want de Hydra serie is echt een toppertje, deze cake was alleen wel de minst goede uit de gehele serie.

Wat een discussie over dat vocht, kruit heb je ook in alle soorten kwaliteiten. Vraag me nu wel af hoe die andere cakes presteren...

Ik heb in ieder geval een uit de serie die ook geschoten is tijdens de demo.
toen ik er was hadden ze namelijk niets anders meer, dus A, B en G waren op omdat ze per twee waren geschoten tijdens de demo. Ik hoop dat F dus net zo goed is als de cakes op de demo;-)
Hopen mag altijd.
greetzz

Allemaal letters, cijfers en leestekens...

Nu moet je er wel rekening mee houden dat niet iedereen aan profblokken kan komen, of gewoon liever niet in het illegale circuit belanden. Daarnaast zijn is de Warriors serie niet maximaal gevuld, en zal dus kleinere effecten hebben. Persoonlijk vind ik dus de Hydra een erg goede cake en eigelijke de beste van Belgie. Ik heb er al 1 gezien, buiten de Demo om, en ik kan je zeggen: Het zijn echt meesterlijk bakken. Voor de lol heb ik de filmpjes aan een paar mensen laten zien, en ze laten raden wat de prijs zou zijn. Het gemiddelde lag rond de 40euro, en zoiets klinkt ook heel logisch als je de effecten ziet.

Ik vind dus niet dat je Belgische cakes met prof of bijvoorbeeld Pools spul moet gaan vergelijken. Elke Belgische knaller is niets vergeleken met de FP3 of CS, maar die vergelijking vind ik niet helemaal reëel omdat Belgische knallers veel makkelijker te krijgen zijn. Zo is dat dus ook met deze cake's, en profblokken.

Een pot van deze kwaliteit, met deze kruitinhoud kost in Nederland nooit onder € 30.-...dat is pas een vergelijking waard!
Dit blijft consumentenvuurwerk, dus de vergelijking met profbakken is totaal misplaatst!

Een pot van deze kwaliteit, met deze kruitinhoud kost in Nederland nooit onder € 30.-...dat is pas een vergelijking waard!
Dit blijft consumentenvuurwerk, dus de vergelijking met profbakken is totaal misplaatst!

Met de kortingen in Nederland zijn er tegenwoordig ook al producten die onder de €30,- euro komen en evenveel gram hebben en de kwaliteit ook goed is.

De Hydra Serie ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar straatfilmpjes van heet de serie, dan pas kan ik een conclusie trekken voor mezelf of het koopwaardig is.

Met de kortingen in Nederland zijn er tegenwoordig ook al producten die onder de €30,- euro komen en evenveel gram hebben en de kwaliteit ook goed is.
Jongens toch...kortingen bestaan in Belgie ook...je kan het draaien of keren zoals je wilt...deze is spotgoedkoop als je met het NL assortiment vergelijkt!

Jongens toch...kortingen bestaan in Belgie ook...je kan het draaien of keren zoals je wilt...deze is spotgoedkoop als je met het NL assortiment vergelijkt!

Iedereen zo zijn mening over de prijs, iedereen wil andere producten, dus dat ze naar jou mening goedkoop zijn kan, maar dat is bij iedereen anders.

Zoals ik al zei, ik twijfel nog over dit assortiment, ik ben benieuwd naar meerdere filmpjes.

Het filmpje is van mij, en ik heb de Hydra F dus ook afgestoken.
Dit is met een telefoon gefilmd, dus de boeketten komen hier ook niet helemaal tot zijn recht. In het echt vond ik dit ook nog een goede cake met nog redelijke harde burstknallen. Ondanks dat was het wel de minste cake uit de serie, want de Hydra serie is echt een toppertje, deze cake was alleen wel de minst goede uit de gehele serie.

Heb je de hele serie weggestookt?
Waarom film je dan enkel de slechtste? :D

Tja, in Nederland betaal je de hoofdprijs voor vuurwerk.
Ik vind de vergelijking met Nederland dan ook een slechte vergelijking.
Maak de vergelijking met Duitsland eens...

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een karton Hydra en vond de prijs best oké, maar ik vind het bizar hoe mensen hier bijna in extase staan over de prijs.
Ik vraag mij af of dat neutrale personen zijn, of "vrienden van" Originals/Zena.
Dat Originals zichzelf de das omdoet met die prijzen zoals iemand zei, vind ik echt sterk overdreven. Dat slaat nergens op.

Nu moet je er wel rekening mee houden dat niet iedereen aan profblokken kan komen, of gewoon liever niet in het illegale circuit belanden. Daarnaast zijn is de Warriors serie niet maximaal gevuld, en zal dus kleinere effecten hebben. Persoonlijk vind ik dus de Hydra een erg goede cake en eigelijke de beste van Belgie. Ik heb er al 1 gezien, buiten de Demo om, en ik kan je zeggen: Het zijn echt meesterlijk bakken. Voor de lol heb ik de filmpjes aan een paar mensen laten zien, en ze laten raden wat de prijs zou zijn. Het gemiddelde lag rond de 40euro, en zoiets klinkt ook heel logisch als je de effecten ziet.

Ik vind dus niet dat je Belgische cakes met prof of bijvoorbeeld Pools spul moet gaan vergelijken. Elke Belgische knaller is niets vergeleken met de FP3 of CS, maar die vergelijking vind ik niet helemaal reëel omdat Belgische knallers veel makkelijker te krijgen zijn. Zo is dat dus ook met deze cake's, en profblokken.

Praatjes vullen geen mortiertjes! :D
Je had in het tripreport topic een filmpje beloofd...
Wij wachten met ongeduld! :bye:

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een karton Hydra en vond de prijs best oké, maar ik vind het bizar hoe mensen hier bijna in extase staan over de prijs.
Ik vraag mij af of dat neutrale personen zijn, of "vrienden van" Originals/Zena.
Dat Originals zichzelf de das omdoet met die prijzen zoals iemand zei, vind ik echt sterk overdreven. Dat slaat nergens op.

Ok, laat ik het dan zo zeggen: als ik moest kiezen tussen de alle nieuwe cake's zou ik de Hydra serie kiezen. Zelf koop ik ook geen honderden cakes dus heb ik aan deze 8 genoeg. Dat van dat ze zichzelf de das omdoen was een beetje overdreven, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat deze serie erg goed geprijsd is.

Praatjes vullen geen mortiertjes! :D
Je had in het tripreport topic een filmpje beloofd...
Wij wachten met ongeduld! :bye:

Donderdag gaan we er eentje aansteken, en filmen (Gekocht met 3 man, en iedereen wil er natuurlijk wel bij zijn) Het filmpje komt dan misschien donderdag, maar zeker vrijdag online

De rest moet nog online worden gezet, want het is gefilmd door een maat van mij en hij moet ze nog ff sturen naar mij zodat ik alles online kan zetten.:wink:

Lekker hoor. Heb je geld te veel dat je nu al stookt?
Zo ja, zou je mijn dan zo'n kartonnetje willen? Please? :wink:

Hopelijk komen de filmpjes snel online :)

Ok, laat ik het dan zo zeggen: als ik moest kiezen tussen de alle nieuwe cake's zou ik de Hydra serie kiezen. Zelf koop ik ook geen honderden cakes dus heb ik aan deze 8 genoeg. Dat van dat ze zichzelf de das omdoen was een beetje overdreven, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat deze serie erg goed geprijsd is.

Donderdag gaan we er eentje aansteken, en filmen (Gekocht met 3 man, en iedereen wil er natuurlijk wel bij zijn) Het filmpje komt dan misschien donderdag, maar zeker vrijdag online

Cool D:. Met wat voor Camera?

Back
Bovenaan