HVLV - Steun ons, stichting HVLV knalt door!

Het gaat mij erom dat, als het nieuwsbericht klopt, HVLV degene is die nog wat initiatief toont. Dat de enige partij die er financieel baat bij heeft, de branche, dus blijkbaar financieel niet bijdraagt waardoor het op crowdfunding bij liefhebbers uitkomt, neigt bij mij naar het vermoeden dat de branche andere achterdeurtjes/plannen b heeft omtrent het financiële gewin.

het kost gewoon bakke met geld rechtzaak enz, vooral ook als je europees wilt kijken wat mogelijk is.
wie nu het voorzetje geeft hiervoor zou niet uit moeten maken. zolang maar de neuzen de zelfde kant op staan de stichtingen, de importeurs, de winkels, wij als liefhebber. zodat je 1 blok hebt wat gevormd wordt

als je kijkt hoe snel het gaat al bijna 9000euro opgehaald

Ook 25 euro overgemaakt, alle kleine beetje helpen. Ik maak me niet veel illusies dat dit veel uithaalt, maar altijd goed om dit in de media onder de aandacht te houden de komende periode. Plus het is een duidelijk signaal dat we het niet pikken!

Ik wil best doneren, maar elke betrokken importeur kan toch met gemak een paar duizend inleggen of overschat ik de inkomsten en buffer van zo'n bedrijf? Zeker zij die ook in het buitenland nog steeds massaal kunnen verkopen.

Een kort geding zelf is toch niet zo idioot duur, het is meer de advocaat die je inhuurt?

Zijn er een streefbedrag- en datum?

Momenteel hebben we niet heel veel tijd om te reageren, maar aan iedereen die al gedoneerd hebben, BEDANKT!:handsup:

Wat is het rekeningnummer waar ik dat kan doneren?

Laat maar, ik heb het rekeningnummer al gevonden en een bedrag overgemaakt.
Ik hoop dat het gaat lukken en we dit jaar toch zelf vuurwerk kunnen afsteken.

Ook leuke duit in het zakje gedaan :thumbsup:

Schrijnend dat de branche maar €2500 over heeft voor behoud van traditie en hun afzetmarkt. Dan applaudisseer ik meer voor datzelfde bedrag van HVLV zelf :applause:

Denk dat de Branche & HVLV volop moet gaan inzetten op een compromis dit jaar, het verbod helemaal terugdraaien zal wel te veel gezichtsverlies zijn, maar ergens er tussen in met bijv. kortere afsteektijden/lokale verboden maar wel gewoon vuurwerkverkoop.

Denk inderdaad dat het verbod never word terug gedraaid.
Een compromis zou een stuk beter zijn voor iedereen,verkort de afsteektijden,vuurwerkvrije zones en ja,steden/burgemeesters die het willen verbieden zullen dit zelf moeten doen,ipv achter het kabinet te verschuilen.

Desalniettemin toch ook gedoneerd natuurlijk.
Al zou je ze alleen al een paar slapeloze nachten bezorgen...de strijd gaat door en ik ben blij dat hvlv dit doet.

Ik heb een hekel om donaties openbaar te verkondigen. Maar nu moet het juist zodat anderen ook hopelijk volgen. Mijn ding heb ik gedaan.

Back
Bovenaan