HVLV - Steun ons, stichting HVLV knalt door!

Netjes, inmiddels 15k opgehaald. Staat dat als er niet genoeg geld opgehaald wordt, iedereen het terug krijgt. Ik hoop van harte dat ik m'n geld niet terug krijg, maar bij wel bedrag is dat het geval? Hoeveel is er nodig?

Netjes, inmiddels 15k opgehaald. Staat dat als er niet genoeg geld opgehaald wordt, iedereen het terug krijgt. Ik hoop van harte dat ik m'n geld niet terug krijg, maar bij wel bedrag is dat het geval? Hoeveel is er nodig?

We gaan voor minimaal 50k
En dit lijkt ons een serieus haalbare kaart gezien we in deze korte tijd al 15k ingezameld hebben.

gr
Marchel

Natuurlijk ook een donatie gedaan. Ik vind het heel gaaf wat HVLV en ook de Vuurwerkfederatie dit jaar voor geluid hebben laten horen. Voor mijn gevoel heb ik meer positieve geluiden dan ooit in de media gehoord. Merk ook om mij heen dat de publieke opinie wat begint te verschuiven. Meer mensen krijgen toch door dat het probleem hem niet in die 8 uurtjes zit, maar in alles eromheen. En dat een verbod op consumenten vuurwerk dus niet de oplossing is. Ga vooral zo door!

Hopelijk wordt er genoeg geld op gehaald voor een kort geding. Baat het niet dan schaad het niet. Het is in ieder geval weer een duidelijk geluid vanuit de liefhebbers!

Uiteraard ook een donatie gedaan. Alle beetjes helpen! Hvlv succes en bedankt dat jullie er moeite in steken

Ook kleine donatie gedaan. Sterkte in de rechtszaak. Mooi als het verbod van de baan gaat en dat consumenten vuurwerk nog jaren in de straat mag wezen, al acht ik de kans klein dat het verbod wordt ingetrokken. Voor nu zou ik er al blij mee zijn als de uitkomst is dat winkeliers die nog geen tegemoetkoming hebben gehad voor het verbod van afgelopen jaar, door de rechtszaak op korte termijn wel geld ontvangen. Suc6

We gaan voor minimaal 50k
En dit lijkt ons een serieus haalbare kaart gezien we in deze korte tijd al 15k ingezameld hebben.

gr
Marchel
GBV legt toch nog wel wat bij, als één van de grootste importeurs? Of tellen hun paar honderdjes in de 2.5k van BPN ook mee. Volgens mij zouden alle importeurs van BPN samen zo die 50k kunnen neerleggen. Drie van de vier grootsten zitten erbij! (toch? Lesli, GBV, Broekhoff)

Je zult rechtszaak voor dec moeten hebben om het nog te kúnnen wijzigen. Eerste weekend loopt altijd het meeste binnen, daarna druppelt het nog wat bij. Ik vraag me of het haalbaar is, hoor, als er niet door de vermogenden wat beter bijgelegd wordt. Als ik vermogend genoeg was, had je die 50k al gehad.

Maar ik krijg het idee dat het het BPN en de importeurs allemaal niet veel waard is...ja €2500...maar dat vinden die paar liefhebbers van HVLV het bij mekaar ook, waarvoor hulde. 50k? Neeeee hoor, dat gaat te ver, blijkbaar. Zo belangrijk lijken traditie en markt niet voor ze.

50k klinkt veel maar als maar 3000 man €15 doneren dan ben je er al! En inderdaad is er geen groot vermogende liefhebber welke zo 20k kan neerleggen?

Het moet van importeurs, winkeliers en liefhebbers komen. We hoeven niet in andermans portomonnee te kijken, maar als alle winkeliers een paar tientjes doneren, een paar duizend vuurwerk liefhebbers een tientje, en de importeurs ook hun deel, dan kom je al een heel eind.

Zometeen ook wat overmaken. Misschien is het water naar de zee dragen maar draag hier graag mijn steentje aan bij.

@Hvlv zorg dat deze actie via jullie, bpn, vuurwerkcheck en de branche bij alle winkeliers terecht komt.
Nu lezen een handjevol liefhebber winkels het op de fora.
Maar bij alle andere winkels terecht komt zodat het breed op socials gebruikt kan worden.
Daarnaast zou het ook goede zaak zijn als alle importeus dit ook delen op hun socials

ik lees over een spoeddebat hierover as dinsdag, fb of mailing van Pronk. Kan dat bevestigd of ontkend worden?

ik lees over een spoeddebat hierover as dinsdag, fb of mailing van Pronk. Kan dat bevestigd of ontkend worden?

Die is inderdaad aangevraagd.

Wat ik overigens niet begrijp. Er moet nu nog 30.000 euro opgehaald worden voor die rechtszaak. Minstens 15 zelf importerende leveranciers kunnen toch 2000 euro inleggen. Gat gedicht en bedrag bij elkaar. Vraag al je winkels nog eens 50 euro bijdrage en je hebt het makkelijk gedekt.

Back
Bovenaan