[HVLV] Crowdfunding voor #VeiligVieren campagne

HVLV

VWC lid
Vuurwerkliefhebbers, we hebben jullie hulp nodig!

Doneer voor #VeiligVieren, onze voorlichtingscampagne van 2022!

De afgelopen maanden zijn wij stiller geweest dan jullie van ons gewend zijn. Achter de schermen zijn we namelijk volle bak bezig geweest met een voorlichtingscampagne. Met deze campagne willen we heel Nederland op een positieve manier laten zien dat een veilige jaarwisseling uitstekend met legaal siervuurwerk kan worden gevierd. De campagne heet #VeiligVieren! en zal via tal van kanalen worden gelanceerd. Om dit te bekostigen hebben we de branchevereniging BPN bereid gevonden een groot deel van de campagne te sponsoren. Met dit geld zetten we een mega online campagne op om #Veiligvieren onder de aandacht te brengen via Instagram, Facebook, Twitter, Google en een aantal grote media partijen die we nu nog even niet noemen.

Echter verdiend deze campagne volgens ons nog meer aandacht.
Gezien het wetsvoorstel waar GroenLinks mee bezig is, is dit jaar misschien onze laatste kans om duidelijk te maken dat Nederlands consumentensiervuurwerk niets met de problemen rond en tijdens de jaarwisseling te maken heeft. Ons doel is om de campagne op de landelijke radio en in bushokjes te krijgen en om zo alle Nederlanders te laten weten dat een veilige jaarwisseling ook met siervuurwerk kan!

Wil jij ook bijdragen aan het behoud van de Nederlandse siervuurwerk traditie? Denk jij ook dat we deze laatste kans aan moeten pakken om te laten zien dat Nederlands consumentensiervuurwerk niet het probleem is? Doneer dan nu en zorg ervoor dat de campagne op de landelijke radio en in de publieke ruimte komt. Wij hebben in ieder geval ons spaarvarken al stukgeslagen.

Onze doelstellingen zijn als volgt: Radioreclame totaal 20.000 euro. Radioreclame + Bushok Abri's totaal 35.000. Radioreclame + Bushok Arbi's + Snelweg reclameborden en schermen: totaal 50.000 euro.

Doneren kan via www.hvlv.nl/doneren

Help ons mee om het voortbestaan van de Nederlandse vuurwerktraditie te beschermen!

Samen #VeiligVieren!

funding.jpg

Misschien een hele rare vraag maar zijn de importeurs, verkopers ook al misschien benaderd. Ik denk dat dit ook wel in hun voordeel zal zijn.

En wat is hiervan het resultaat? Hoe hard hebben jullie de donaties nog nodig na het pogen geld los te krijgen bij de importeurs? Begrijp me niet verkeerd, ik hoef geen specifieke cijfers. Ik denk dat jullie het meest voor elkaar hebben gekregen van alle partijen, dus ik wil dat de importeurs eens eensgezind achter jullie gaan staan! Mijn donatie zal zeker nog volgen. Overigens lijkt mij het massaal campagne voeren eindelijk een strategie die daadwerkelijk zoden aan de dijk kan zetten. De minderhrid schreeuwt en het merendeel staat er niet eens bij stil, tijd om deze mensen over de streep te trekken.

Laatst bewerkt:
Ben van mening dat de importeurs zich nu ook van hun beste kant mogen laten zien, na de jarenlange radiostilte.

Echter ben ik van mening dat wij als consument ook zeker een aandeel hebben dus mijn donatie ook overgemaakt. Alle kleine beetjes helpen! :sint:

En wat is hiervan het resultaat? Hoe hard hebben jullie de donaties nog nodig na het pogen geld los te krijgen bij de importeurs? Begrijp me niet verkeerd, ik hoef geen specifieke cijfers. Ik denk dat jullie het meest voor elkaar hebben gekregen van alle partijen, dus ik wil dat de importeurs eens eensgezind achter jullie gaan staan! Mijn donatie zal zeker nog volgen. Overigens lijkt mij het massaal campagne voeren eindelijk een strategie die daadwerkelijk zoden aan de dijk kan zetten. De minderhrid schreeuwt en het merendeel staat er niet eens bij stil, tijd om deze mensen over de streep te trekken.

De bijdrage die de BPN doet komt van alle importeurs samen die aangesloten zijn bij de BPN. We gaan inderdaad geen bedragen noemen maar laten we een mooie en vage term gebruiken, een flinke zak.

Maar de campagne die wij in zijn totaliteit hebben uitgedacht is nog veel groter dan dat, we zijn goed op weg maar we willen en moeten echt voor goud gaan dit jaar. Dus vandaar dat we ook een crowdfunding doen. De bedoeling is om zo breed mogelijk in te zetten en zo veel mogelijk mensen te bereiken zodat niemand er meer om heen kan dit jaar.

Goed bezig, ook mijn bijdrage gedaan. Samen komen we er, ken je nog winkeliers of liefhebbers die iets kunnen missen, deel de link met ze en samen zetten we een killer-campagne neer!

De bijdrage die de BPN doet komt van alle importeurs samen die aangesloten zijn bij de BPN. We gaan inderdaad geen bedragen noemen maar laten we een mooie en vage term gebruiken, een flinke zak.

Maar de campagne die wij in zijn totaliteit hebben uitgedacht is nog veel groter dan dat, we zijn goed op weg maar we willen en moeten echt voor goud gaan dit jaar. Dus vandaar dat we ook een crowdfunding doen. De bedoeling is om zo breed mogelijk in te zetten en zo veel mogelijk mensen te bereiken zodat niemand er meer om heen kan dit jaar.

Wellicht heb ik een ander idee van een grote zak geld. Neemt niet weg dat ik ook zeker besef dat wij ook ons steentje mogen bijdragen. Dus zojuist ook zeker een donatie gedaan.

Andere vraag; welk wetsvoorstel?
Het wetsvoorstel dat GL en PvdD dit jaar deden (permanent f2 verbod) , dat is niet weggestemd maar aangehouden tot na de jaarwisseling. Meeste partijen wilde eerst de jaarwisseling afwachten voordat ze gingen stemmen maar dat gaat dus alsnog gebeuren.

Ben bang dat als het dit jaar na twee jaar verbod veel incidenten zijn dat het dan maar zo wat van die politici over de streep kan trekken.

Het wetsvoorstel dat GL en PvdD dit jaar deden (permanent f2 verbod) , dat is niet weggestemd maar aangehouden tot na de jaarwisseling. Meeste partijen wilde eerst de jaarwisseling afwachten voordat ze gingen stemmen maar dat gaat dus alsnog gebeuren.

Ben bang dat als het dit jaar na twee jaar verbod veel incidenten zijn dat het dan maar zo wat van die politici over de streep kan trekken.

Precies dit inderdaad.

Helder. Helaas weten we hoe de media en de linkse politiek werken. Dus ik hoop dat er naast een voorlichting (welke ik aanmoedig) ook geld wordt gereserveerd voor een sterke invloed op de berichtgeving op 1 januari.

Ook gedoneerd! Toch een vraag, waarom word er voor radio, bushokjes en snelweg reclame gekozen en bijv. niet tv en social media?

Prima initiatief, maar toch blijf ik erbij dat dit een campagne als deze een overheidstaak is. Of in elk geval met een bedrijf die in contact staat met de overheid en ook de nodige subsidies en ingangen met de media heeft. Is het misschien iets voor jullie om Sire eens te benaderen of er toch misschien een samenwerking mogelijk is voor een campagne? Of dat zij wellicht nog tips hebben.

Back
Bovenaan