[HVLV] Crowdfunding voor #VeiligVieren campagne

Prima initiatief, maar toch blijf ik erbij dat dit een campagne als deze een overheidstaak is. Of in elk geval met een bedrijf die in contact staat met de overheid en ook de nodige subsidies en ingangen met de media heeft. Is het misschien iets voor jullie om Sire eens te benaderen of er toch misschien een samenwerking mogelijk is voor een campagne? Of dat zij wellicht nog tips hebben.

Wij hebben met het ministerie rond de tafel gezeten. En over 2 weken gebeurt dit weer. Echter staan ze niet zo heel erg open voor een samenwerking.

Nou goed ik heb in elk geval ook een donatie gedaan. Hopelijk wordt er massaal gehoor aan gegeven.

Echter staan ze niet zo heel erg open voor een samenwerking.
Snel reageren op dit berichtReageren

Dat aspect kan je natuurlijk prima als schietvoer verwerken in je campagne..zo van de overheid interesseert het geen bal dus moeten wij het maar doen. Beetje bluffen aan tafel :D

Dat aspect kan je natuurlijk prima als schietvoer verwerken in je campagne..zo van de overheid interesseert het geen bal dus moeten wij het maar doen. Beetje bluffen aan tafel :D

Tegelijkertijd denk ik dat je het ministerie beter te vriend kan houden :rolleyes:

Anyway, goed initiatief, dus gedoneerd! Een cake minder kan ook wel dit jaar ;)

Wat is de insteek precies? Iedereen een vuurwerkbril, cake’s vast zetten enzz of niet rellen, hulpverleners met rust laten, dat soort dingen?

Mooi initiatief maar er rest mij wel een vraag..

Het streven van de Max 50k is dat exclusief de denotatie vanuit de importeurs?

Zo niet dan vraag ik mij echt af dat als ze geen 50k met alle importeurs samen bij elkaar hebben kunnen krijgen waar de importeurs dan dan mee bezig zijn…

Nu wordt er aan de consument gevraagd om te doneren voor een actie waardoor de importeurs hun handel zouden kunnen behouden terwijl ze er zelf vrij weinig voor over hebben..

Maargoed wellicht is het antwoord dat deze grote zak met geld niet meegerekend is..dan neem ik mijn woorden terug

Net als Jesse ook gedoneerd. Ik weet hoe moeilijk het is om voeten aan de grond te krijgen in deze strijd, en ben allang blij dat ik van die frustratie af ben. Succes!

Prima en goed doordacht initiatief. Het feit dat er eindelijk een club is die dit soort acties van de grond krijgt kun je alleen maar toejuichen. Zojuist een kleine donatie gedaan :thumbup:.

Mooi initiatief maar er rest mij wel een vraag..

Het streven van de Max 50k is dat exclusief de denotatie vanuit de importeurs?

Zo niet dan vraag ik mij echt af dat als ze geen 50k met alle importeurs samen bij elkaar hebben kunnen krijgen waar de importeurs dan dan mee bezig zijn…

Nu wordt er aan de consument gevraagd om te doneren voor een actie waardoor de importeurs hun handel zouden kunnen behouden terwijl ze er zelf vrij weinig voor over hebben..

Maargoed wellicht is het antwoord dat deze grote zak met geld niet meegerekend is..dan neem ik mijn woorden terug

Exclusief:)

En ook van mij een bijdrage. Ik gun mijn dochter dat zij ook het plezier mag proeven dat ik beleef aan de afhaaldagen. Het moment waarop je je zorgvuldig bij elkaar gespaarde collectie mag ophalen.
Ben erg benieuwd wat de insteek is van de campagne die jullie gaan voeren.

ook hier een donatie gedaan. Ik hoop ook dat mijn neefje zich ooit nog kan verheugen op het moment dat hij alles wat hij zelf bij elkaar gespaard heeft kan ophalen in de ochtend van de eerste verkoopdag.

Donatie gedaan.
Hoop sowieso dat dit jaar gewoon normaal weer mag,maar,de komende jaren natuurlijk ook.

Hoop overigens dst er meer gedoneerd word als voor de rechtzaak...

tmp_1667584195755.jpg
Nog €2000,- en de radioreclame is een feit!

Jullie hebben massaal gehoor gegeven aan onze oproep om te doneren aan de #VeiligVieren campagne! Het gaat boven verwachting goed, en daar zijn we jullie erg dankbaar voor!

Het gaat zelfs zo goed, dat we nog maar €2000,- nodig hebben om de radioreclame op Q-Music te kunnen realiseren! Dus draag jij de Nederlandse vuurwerktraditie een warm hart toe, en is het voortbestaan van de traditie je wel wat waard? Doneer dan aan de #VeiligVieren campagne via onderstaande link:

https://hvlv.nl/doneren/

Help ons over de streep!
Help de vuurwerktraditie voortbestaan!

Back
Bovenaan