HVLV
VWC lid
Ook gedoneerd! Toch een vraag, waarom word er voor radio, bushokjes en snelweg reclame gekozen en bijv. niet tv en social media?
Er is zeker gekozen voor social media. Dat budget is er al.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook gedoneerd! Toch een vraag, waarom word er voor radio, bushokjes en snelweg reclame gekozen en bijv. niet tv en social media?
Prima initiatief, maar toch blijf ik erbij dat dit een campagne als deze een overheidstaak is. Of in elk geval met een bedrijf die in contact staat met de overheid en ook de nodige subsidies en ingangen met de media heeft. Is het misschien iets voor jullie om Sire eens te benaderen of er toch misschien een samenwerking mogelijk is voor een campagne? Of dat zij wellicht nog tips hebben.
Echter staan ze niet zo heel erg open voor een samenwerking.
Snel reageren op dit berichtReageren
Dat aspect kan je natuurlijk prima als schietvoer verwerken in je campagne..zo van de overheid interesseert het geen bal dus moeten wij het maar doen. Beetje bluffen aan tafel![]()
Mooi initiatief maar er rest mij wel een vraag..
Het streven van de Max 50k is dat exclusief de denotatie vanuit de importeurs?
Zo niet dan vraag ik mij echt af dat als ze geen 50k met alle importeurs samen bij elkaar hebben kunnen krijgen waar de importeurs dan dan mee bezig zijn…
Nu wordt er aan de consument gevraagd om te doneren voor een actie waardoor de importeurs hun handel zouden kunnen behouden terwijl ze er zelf vrij weinig voor over hebben..
Maargoed wellicht is het antwoord dat deze grote zak met geld niet meegerekend is..dan neem ik mijn woorden terug