Hurricane Crystal

Net als vorig jaar vond ik deze cake erg goed overkomen. Dikke spinners en dan ook nog eens dikke blink boeketten.

Net als vorig jaar vond ik deze cake erg goed overkomen. Dikke spinners en dan ook nog eens dikke blink boeketten.

Ik vond dit een hele vette cake op de demo gisteren, behoorde tot één van de vele toppers. Valt me alleen wel op dat de straatvideos in dit topic wat minder grote boeketten hebben dan de demo videos, maar kan natuurlijk aan de batch liggen.

Laatst bewerkt:
Dat was destijds met die Sparkling Snow precies hetzelfde.
Heel dik op de demo bij Frits, maar in de straat een stuk minder.
Toen wellicht een sample, maar nu niet aangezien het een al langer bestaand product betreft.
Deze moet ik hebben!

Best weinig aandacht voor een cake met goede spinners en effecten met gpede blinkers. Zie hem nu staan voor 14,95 en dat is anno 2023 een mooie prijs lijkt mij.

Ik heb hem ook.
Spinning tails zijn moeilijk te vinden dit jaar en als je er twee na elkaar doe heb je een volwaardige cake.

Dik in orde. Prijs per schot is wat hoog, maar de spinning tails maken het m.i. de premium wel waard.

Zeer nette uitwerking

Deze cake was een mooie verassing. Goede klappen en mooie brede blinkers! Had er 2, helaas stopte 1 cake na 4 shots al.. :cry:

Hadden we 2 van, de ene ging ontiegelijk hoog terwijl de ander telkens tot 7/8 meter ging.
Ondanks dat prijs kwaliteit dik in orde en vrijwel tegenwoordig uniek in zijn soort.

Ik vond hem leuk maar niet geweldig. Heb wel eens hardere burst gehoord bij China Red, en ik mis een finale. De spinners deden het wel erg goed!

Best uniek voor Nederlandse begrippen is deze Hurricane Crystal met zijn spinners. Kreeg hem gratis bij de bestelling maar baalde dat ik er niet meer van had :)

Back
Bovenaan