Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hallo ik ben van plan dit jaar zo'n rol te kopen alleen ik weer niet hoelang hij ongeveer duurt en verdere info kunnen jullie daarbij helpen?
Nou, 20 sec over een 100k is overdreven snel.
De meesten zijn zo tegen 1 minuut/anderhalve minuut. Die van lesli zou 14 minuten duren..Maar dat daarvan terecht is gekomen weet ik niet.![]()
![]()
Nou, 20 sec over een 100k is overdreven snel.
De meesten zijn zo tegen 1 minuut/anderhalve minuut. Die van lesli zou 14 minuten duren..Maar dat daarvan terecht is gekomen weet ik niet.![]()
![]()
De zogenaamde Hunan rol van Wolff is een rol ter groote van een 5000 klapper. Oftewel 5k. En dat met buskruit.
Voor wel 18 euro!!!!
Oplichterij dus, want de buskruit rolletjes van bv Knalgoed zijn voor zelfde groote 5 euro...
Nee joh. Dit is gewoon een buskruitrolletje zoals ze ook te koop zijn geweest in België. Alleen daar waren deze oplichtersrolletjes 5 euro en in Nederland is het meer dan 15 euro.
Onder de Nederlandse rolletjes is dit wel een toppertje, alleen al omdat deze de snelheid aanhoudt van een echte rol gevuld met flashpoeder. Alleen het feit dat er buskruit in zit en geen flashpoeder en dat deze 3x zo duur is dan in België maakt dit product gewoon waardeloos.