Hummer Spirit [Uitloop]

Net op de demo in Leusden gezien. Ik zelf ben van dit soort cakes geen fan, en zal dit zelf ook nooit kopen. Het geluid was echter hoger dan ik had verwacht.

als ik ergens lees van niveau Monster King en ik krijg dit te zien, dan vind ik het heel teleurstellend. Gewoon een grote variant van de Wasp lijkt het.

Heb hem niet live mee gemaakt, maar vind hem op film niet heel slecht over komen.
Ik zou hem, als ik nog budget over had, zeker kopen.

De hummers uit de wasp zijn toch wel een stuk beter hoor. Vind niet dat je hem daarmee moet vergelijken. Denk dat het gewoon te weinig kruit per shot is mom er iets fatsoenlijk van te maken. Doe dan een 49s blokje o.i.d dan komt het effect nog enigsinds tot zijn recht.

na de filmpjes had ik niks meer verwacht maar wat een topding is dit met harde rare fluitjes/hummers.
heerlijk tempo zit erin ook !

bij mij presteerden ze toch echt een heel stuk beter dan in het filmpje van leusden.

Laatst bewerkt:
deze bak was echt leuk! iedereen was onder de indruk van dit kleine cakeje, op het bovenstaande van Leusden komt hij lang niet zo goed over!

1zqfrr8.png

Hummers: je vindt het helemaal niks of juist helemaal geweldig.
Ik vind het geweldig en naast de Wasp en Monster King (NLE) wou ik deze proberen.
De hummers vond ik minder fel en langdurig dan de Wasp, maar zeker niet verkeerd.

Vond dit zelf ook 1 van de betere hummer bakken, zeker gezien het tempo en dus de continuiteit van de hummers door de snelheid.

Back
Bovenaan