Hulp nodig met je lijstje vraag het hier.

Iemand die mij kan helpen? www.harrysvuurwerkhal.nl workum

Hier wil ik graag bestellen, max 60 euro ong.
mijn lijstje wat ik nu heb:
1x Toxic Rain €2,50
2x Mega Jumping Jack €2,00
5x Harry's Super Thunders €3,75
3x Harry's wondertollen €2,40
4x Wonderpot €3,20
1x Harry's Pretpakket €14,50
3x Veiligheids aansteeklont per 5 €3,00
2x Romeinse Kaars 10 €3,50
2x Romeinse Kaars 7 €3,00
1x Raiders €2,50
2x Super Mandarin 90 €1,90
1x Comet €2,65
2x After Shock €7,00
1x Harry's Sunshine Cake €7,50
1x Parachutepijlen €2,50
Subtotaal: €61,90

Ik denk dat je dan het beste met dat budget de grens over kan gaan, Naar Duitsland dus. Daar heb je goedkoop maar wel kwaliteits siervuurwerk.

Edit: Zie net dat je in Hoofddorp woont, dus Duitsland zou wel niks worden.

Ik ga waarschijnlijk de 30 ste van december naar Duitsland, dus dan kan ik wel vuurwerk halen in duitsland. Wat zijn goede aanraders in Duitsland? Zou jij dan een soort van lijstje willen maken?

MVG,

Jort

Ik ga waarschijnlijk de 30 ste van december naar Duitsland, dus dan kan ik wel vuurwerk halen in duitsland. Wat zijn goede aanraders in Duitsland? Zou jij dan een soort van lijstje willen maken?

MVG,

Jort

per ongeluk een thanks gedaan ipv quote :P
mare meeste duitse potjes zijn wel goed en zeker goedkoop, dus koop gewoon lekker wat potjes meeste zijn toch wel mooi voor die paar euro :D

Ik heb geen idee naar welke winkel jij wilt gaan in Duitsland, als je dat eerst even duidelijk maakt kunnen wij jou wel producten aanraden.

In de buurt zitten dacht ik een penny, aldi sud, praktiker en een real.
Ik ga namelijk ff langs kennissen in mönchengladbach en bijna alle supermarkten zitten wel in de buurt deze vier hierboven weet ik iig te vinden.

Ik hoor wel van jullie,

Jort

Laatst bewerkt:
Waarom naar Duitsland? Hier in Nederland kun je ook echt wel wat leuke dingen kopen dacht ik zo. Maar dat is mijn mening...

Ik zou zeggen zoek een dealer in de buurt met webshop en leef je uit met producten informatie, lijstjes maken etc.

Ik ben nog op zoek naar een cake van Dynasty of Pro Line die voor lekker veel geweld zorgt. De prijs moet wel redelijk zijn, dus niet een Super 500 voor 90 euro ofzo, liever onder de 50 euro (a).

Back
Bovenaan