Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ben ik van plan een kleine finale te schieten. Hiervoor wil ik graag de combinatie fluit/knal en/of crackling gebruiken. heb de keuze uit Orthen en bredavuurwerk. Ik twijfel tussen de volgende samenstellingen:
Karton silver salute + Karton ultimate screamer
karton Secret salute + Karton ultimate screamer
Karton silver saulte + karton Return of the phoenix
Karton secret saulte + karton Return of the phoenix

Welke combi zal de meeste chaos geven? eventueel andere opties zijn ook nog mogelijk, indien aanwezig bij boven genoemde winkels.

Alvast bedankt!

SanderB10

Acatenango heeft zeker mijn voorkeur maar deze was al niet meer te krijgen waar ik m'n spullen haal dus heb nu de Serenity. Verder hou ik wel een beetje van een risico nemen en ik vind vaak dat het eerste jaar de nieuwkomers beter zijn dan de jaren erna.

Dan heb je tot nu toe wel wat geluk gehad wellicht. Zijn toch altijd weer producten die overhyped worden en later tegen vallen. Toch denk ik dat dat met een blok als de acatenango (evo notabene), wel mee zal vallen. persoonlijk vind ik de effecten van de Acatenango mooier, helemaal die colorchange strobes en willows op het eind zijn om te watertanden.

Dit jaar ben ik van plan een kleine finale te schieten. Hiervoor wil ik graag de combinatie fluit/knal en/of crackling gebruiken. heb de keuze uit Orthen en bredavuurwerk. Ik twijfel tussen de volgende samenstellingen:

Welke combi zal de meeste chaos geven? eventueel andere opties zijn ook nog mogelijk, indien aanwezig bij boven genoemde winkels.

Alvast bedankt!

SanderB10

Hey sander,

Aangezien er (naar mijn mening) op de Nederlandse markt (tegenwoordig) niet daverend veel verschil zit tussen de luidheid van de salutes en de secret salute hele toffe crackling heeft zal ik deze boven de silver salute verkiezen als je chaos wil. Daarnaast ben ik altijd al een fan geweest van de rauwe fluiters van de return of the Phoenix.

Mijn voorkeur zou dan ook uitgaan naar Secret salute + return of the Phoenix.

Alvast bedankt!

SanderB10

Ik zou absoluut voor de Secret Salute en de Return of the Phoenix gaan!

Ook ik zou zeker weten voor de Secret Salute en de Return of the Phoenix gaan. Salute cake's zijn er naar mijn mening niet echt meer, dus als je voor de Secret Salute gaat haal je flink wat geweld in huis door de vrij lange duur van deze cake die de lucht lekker vol knalt met crackling. Qua fluit is de ROTP ideaal en zal je finale helemaal af maken.

Mn bestelling is grotendeels al gemaakt, echter vind ik het lastig om een goede voorstelling te doen voor mezelf over hoeveel het daadwerkelijk is en of het in één auto zal passen, valt ook wel onder hulp bij een bestelling toch? Gaat om een bmw e91 station en de onderstaandelijst. Oh en als iemand n9g goede aanwinsten voor mijn lijstje weet mag dat uiteraard kenbaar gemaakt worden!kleine cakes en fluitbakken komen uit Duitsland overigens.

Boxen

Airforce 211 box
Presence box
Hff performance box
Hff the force box
Statement box
Transbomber rubro
Double demolition box
Maximum force box
Chronicles of gold box
Amazing set 144 box

Cakes

1x Red white rebel
1x lion
1x tropical storm
1x freestyle trics
1x signature range 16sh
1x mixed emotions
1x Hff underground
1x Tech 21
2x Sensation 16 shots*
1x Matrix 16 shots*
1x Encore
3x Thunder rose 49 shots
2x thunderstorm
1x mega 6 star assorted*
1x Mount lu
1x cowboy fan
2x Der hammer
1x Breakdown
1x capital
2x Yellow river
3x Hades
1x Hallucinator 2.0*
1x hallucinator
1x Viking 1x
1x Dominator
1x Daybreaker
1x Titanium thunder 70 shots waaier
2x Gold & thunder 49 shots waaier
2x Psycho 16 shots
1x Geisha rebel
1x Zena long willow
1x Zena brocade pistil
1x Luypaers eurasian lynx
1x Luypaers florida panther
8x Zena salute cake
2x aftershock insanity
4x Saturn missile 20 shots

Single shots

1x Defender single shots
2x Mamma mia single shots
3x Thunder king 12stuks*
2x Epic shocks

Pijlen

4x Sick 6 rockets
1x Airborne attack rockets
1x sky allert 1
1x Shardana rockets
2x Screaming Eagle
1x Skyblitz rockets
1x Luypaers rufous owl pijlenpakket
1x Big three pijlen pakket
2x nightbreaker pijlen
1x triplet vuurpijlen

Mn bestelling is grotendeels al gemaakt, echter vind ik het lastig om een goede voorstelling te doen voor mezelf over hoeveel het daadwerkelijk is en of het in één auto zal passen, valt ook wel onder hulp bij een bestelling toch? Gaat om een bmw e91 station en de onderstaandelijst. Oh en als iemand n9g goede aanwinsten voor mijn lijstje weet mag dat uiteraard kenbaar gemaakt worden!kleine cakes en fluitbakken komen uit Duitsland overigens.

Ik heb even een collectie van mijzelf erbij gezocht die van ook +60 cakes en een aantal boxen die in 1 rit zijn vervoerd. Als je het heel goed indeelt moet het wel passen. Het komt alleen ook boven je ramen uit. Dus pas op met grenzen over gaan (ik zie ook zena Belgie spul en je zegt dat je naar Duitsland gaat)

Als er een agent langs rijd dan vallen al die dozen achter je ramen wel op!

Ik heb destijds ikea tassen en delen van ikea dozen meegenomen zodat het aan de buitenkant leek alsof ik de ikea had leeg gekocht :D

Ik heb ook een vraag. Ik wil mijn 18:00 moment wat meer vorm gaan geven. Nu vind ik het moeilijk om te beslissen hoe.

Ik heb al:

Mega 6 Star ass (6 cakes 25mm)
FU Box (4 cake compound 25mm)
Black Thunder Box (4 cakes 25mm)
Golden Thunder (Fan shape cake)
Gold Strike (Cake)
Taserwall (Fan shape cake)
Ethica (Cake)
Sky Crowns (Cake)

2x Devils Scream (Singleshot Fluitmine)
1x Machine Gun (Singleshot Knalmine)

Vraag 1: Zal ik hier nog een WTF box bij kopen?

En vraag 2: Ik heb meerdere opties bij deze winkel: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/

Wat zouden jullie bij onderstaande opties kiezen of aanbevelen?

Optie 1: 1 giga box van max 210 euro? Ik denk zelf aan de tournament box of de Unique Pyro Show

Optie 2: 2 grote boxen voor ongeveer 210? Zoals bijvoorbeeld 2x snowstorm of immortal gold + golden illusion of 2x 4 seasons etc.

Optie 3: 3 middelmaatjes voor ongeveer 210 zoals bijvoorbeeld: Templar box + Primal Instinct + Transbomber

Ik heb ook 1 combinatie die ik tegelijkertijd zou willen schieten als ik deze zou kopen. Alleen is er dan een dikke kans dat ik het door schuif naar mijn 00:00 show.

Glitter willow 2 colorz + Spinnerz 2 colorz voor 178

Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten!

Ik heb ook een vraag. Ik wil mijn 18:00 moment wat meer vorm gaan geven. Nu vind ik het moeilijk om te beslissen hoe.

Ik heb al:

Mega 6 Star ass (6 cakes 25mm)
FU Box (4 cake compound 25mm)
Black Thunder Box (4 cakes 25mm)
Golden Thunder (Fan shape cake)
Gold Strike (Cake)
Taserwall (Fan shape cake)
Ethica (Cake)
Sky Crowns (Cake)

2x Devils Scream (Singleshot Fluitmine)
1x Machine Gun (Singleshot Knalmine)

Vraag 1: Zal ik hier nog een WTF box bij kopen?

En vraag 2: Ik heb meerdere opties bij deze winkel: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/

Wat zouden jullie bij onderstaande opties kiezen of aanbevelen?

Optie 1: 1 giga box van max 210 euro? Ik denk zelf aan de tournament box of de Unique Pyro Show

Optie 2: 2 grote boxen voor ongeveer 210? Zoals bijvoorbeeld 2x snowstorm of immortal gold + golden illusion of 2x 4 seasons etc.

Optie 3: 3 middelmaatjes voor ongeveer 210 zoals bijvoorbeeld: Templar box + Primal Instinct + Transbomber

Ik heb ook 1 combinatie die ik tegelijkertijd zou willen schieten als ik deze zou kopen. Alleen is er dan een dikke kans dat ik het door schuif naar mijn 00:00 show.

Glitter willow 2 colorz + Spinnerz 2 colorz voor 178

Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten!

WTF Box zou ik zeker doen voor dat geld.

Vraag 2 is ook de vraag waar wil je naar toe met je project. Je hebt al redelijk wat goud verwerkt in je project, wil je meer kleur dan zou ik toch overwegen de VWT combi te kopen. Als je meer goud / blauw wil zou ik voor 2 x de Snowstorm gaan. 1 effect maar perfect uitgevoerd en sinds het verschijnen op de markt mijn persoonlijk favoriete box.

Optie 1,2 en de VWT combi zou ik persoonlijk eerder in het 00:00 project verwerken, dus 3 middelmaat boxen zou ook nog een goeie aanvulling kunnen zijn voor je 18 uur project

WTF Box zou ik zeker doen voor dat geld.

Vraag 2 is ook de vraag waar wil je naar toe met je project. Je hebt al redelijk wat goud verwerkt in je project, wil je meer kleur dan zou ik toch overwegen de VWT combi te kopen. Als je meer goud / blauw wil zou ik voor 2 x de Snowstorm gaan. 1 effect maar perfect uitgevoerd en sinds het verschijnen op de markt mijn persoonlijk favoriete box.

Optie 1,2 en de VWT combi zou ik persoonlijk eerder in het 00:00 project verwerken, dus 3 middelmaat boxen zou ook nog een goeie aanvulling kunnen zijn voor je 18 uur project

Ik zal voor iedereen ook nog een linkje naar mijn lijst plaatsen: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?49477-Lijstjes-2018-2019&p=960167&viewfull=1#post960167

Verder maak ik me niet druk om een echt thema om 18:00. Dat heb ik om 00:00 al. Om 18:00 wil ik gewoon even een paar minuten mooi vuurwerk zien. De dingen op de lijst zijn ook geen bewust bij elkaar gezochte producten. Ik weet nu alleen niet echt of ik moet gaan voor 1 groot ding of een paar middelmaatjes of wat kleintjes of een mix.

Mijn 18:00 moment word dus een mix aan effecten zonder dat er een gedachte achter zit. Afhankelijk van wat me het heftigst lijkt eindig ik wel met het grootste of het meeste (bijvoorbeeld box + 4 cakes met goudeffect tegelijk of 2x boxen of ....) en wil ik beginnen met het kleinste (Ik denk de FU box)

Verder ga ik t fakkelen.

En bestellen doe ik de 23e in de winkel bij de freakavond dus ik kan er nog even over nadenken. Ik ben benieuwd jaar jullie input.

Ik vind het zelf een lastige keuze omdat het echt het laatste is wat ik ga bestellen en er is erg veel moois. Als ik de 2 VTW boxen bestel en naar 00:00 schuif dan komt de Cruel Traction naar het 18:00 moment. Dus daar zit verder geen probleem.

En bestellen doe ik de 23e in de winkel bij de freakavond dus ik kan er nog even over nadenken. Ik ben benieuwd jaar jullie input.

Ik vrees dat ik niet genoeg ervaring heb om een expert als jou tips te geven ^^. Als je voor kleiner gaat zou ik ze iig V shape schieten. Ik vind het altijd wel tof om mijn kleine en middelmaten 18.00 en daarna te schieten en mijn grote rond 00.15/.30 maar dat is meer persoonlijk. Ik vermoed ook dat mijn lijstje lang niet zo uitgebreid is als dat van jou namelijk ^^

Ik vrees dat ik niet genoeg ervaring heb om een expert als jou tips te geven ^^. Als je voor kleiner gaat zou ik ze iig V shape schieten. Ik vind het altijd wel tof om mijn kleine en middelmaten 18.00 en daarna te schieten en mijn grote rond 00.15/.30 maar dat is meer persoonlijk. Ik vermoed ook dat mijn lijstje lang niet zo uitgebreid is als dat van jou namelijk ^^

Tsja dan heb je het ook een beetje over vormgeven van de show en dat is eigenlijk niet mijn vraag. Ik hoop uiteindelijk op een soort gemiddelde uit te komen. Ik zet een streepje bij kleintjes en middelmaatjes! :D

Was er redelijk uit, de 6 elements was de laatste box die ik wilde bestellen. Maar nu zat ik de Garden Party 1 te bekijken, ook schitterend. Kruidgewicht, prijs, aantal schoten, tempo is allemaal redelijk vergelijkbaar. Iemand advies welke van de twee de beste is en waarom.

Een hele random vraag.
Ik zit eraan te denken om 4 1000shots scream cakes samen te koppelen en tegelijk aan te steken.
Prijs hiervan ligt echter gelijk met die van een mooie sierbox. Die heb ik al een aantal op het oog.
Iemand eerder al iets dergelijks geschoten.
De moeite waard om 4 grote fluitbakken tegelijk te ontsteken, of kan ik dan beter een extra box aanschaffen?

Thanks!

Screamcakes? Oude echte fluitbatterijen bedoel je? Je wilt de hele oudejaarsdag staan bezemen om alle plastic huisjes weer terug te vinden? Ah! Tof.

Ja dat is de moeite waard. Ze zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Er zijn niet veel mensen die er echt hele projecten mee doen. Volgends mij is Thunderboy daar ook mee gestopt? Die ramde er altijd een flinke hoeveelheid 500 schots fluitbatterijen door heen; daar goatt ieee!

Ik vind het zelf wel leuk om te zien, de fluit is altijd nog lekker schel. Dat ze soms 2500 van die dingen in 1 cake van 500 gram kunnen doen.. Daar verbaas ik me dan weer wel over. Tegenwoordig kijkt iedereen alleen nog maar uit naar de meest rauwe fluit a la ROTP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan