Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel tussen de Colorful city of de spinnerz to colorz. Mensen ervaring met beide?
Voor mij absoluut de Visions of Ecstacy, De GP1 heeft mij wel heel erg veel willows. VOE is ook lekker afwisselend en met tempowisselingen.De Visions of Ecstasy of Garden Party 1
Qua aantal schoten verschillen ze wat ook wat betreft effecten, de een wat sneller dan de ander. Afgezien van persoonlijke smaak en kosten, welke kiezen?
Zijn ze vergelijkbaar als het om burst en spreiding gaat?
Ervaringsdeskundigen, laat je horen![]()
De Visions of Ecstasy of Garden Party 1
Qua aantal schoten verschillen ze wat ook wat betreft effecten, de een wat sneller dan de ander. Afgezien van persoonlijke smaak en kosten, welke kiezen?
Zijn ze vergelijkbaar als het om burst en spreiding gaat?
Ervaringsdeskundigen, laat je horen![]()
ik wil een finale met veel fluit, salutes en willows.
de salutes ben ik al uit.
ook de willows heb ik er een aantal op het oog.
....maar de fluit....poah zo veel keuze, maar welke zijn prijstechnisch erg leuk om massaal te schieten met een trommelvlies scheurend effect?
Ik kom er even niet uit. Ik wil graag nog een mooie spektakelbak als afsluiter en twijfel tussen de Transbomber, Primal Instinct en Evo Bomber. Prijs is voor alle drie de boxen hetzelfde. Welke zouden jullie nemen?
Return of the Phoenix!![]()
ja zat ik idd ook aan te denken.
Mijn oorspronkelijke plans was de rambam 3.0 en de limited edition 1.
het plan nu is de acenthago van evo en de limited edition 1, dit is echter boven me budget dus twijfel ik nu tussen de limited 2 en 3 naast de acenthango.
voor welke zouden jullie gaan ?