Water cakes!!

Cakes kan ik mij niet zo goed herinneren, of hebben we dat toen meegemaakt bij Bevrijdingsdag in Hilversum toen..? Shells op het water heb ik meerdere malen meegemaakt tijdens de show bij kermis Hoorn.

Kom op pyroboy.

Je kende dit concept toch wel?
Ben er ook enorm fan van.
De mooiste die ik mee heb mogen maken is de flower crown to blue mine to flower crown.

Verder is de colour crosette versie ook vet.
Ook de salute carpet is gaaf, maar niet aan te raden om in te zetten bij kleinere waters met veel vissen.

Gr
Marchel

Die laatste is wel heel erg vet ja ! ik heb ze al vaker voorbij zien komen van triplex maar hier kunnen wij niets mee als consumenten.

Cakes kan ik mij niet zo goed herinneren, of hebben we dat toen meegemaakt bij Bevrijdingsdag in Hilversum toen..? Shells op het water heb ik meerdere malen meegemaakt tijdens de show bij kermis Hoorn.

Hilversum werden ze ook gebruikt inderdaad. :)

Super gaaf qua effect zeker in shows!! Wellicht niet zo goed voor de viskes in het water! :D

Zijn inderdaad hele mooie blokjes, met name de laatste. Ook al wel vaak in show gezien zelfde als de water shells, erg mooi en bijzonder spul.

Het is wel prachtig spul. Zou een consument dit mogem kopen?

Zover ik weet ik dit alleen voor profs verkrijgbaar, maar goed ook! Als je geen idee hebt dat die het water op moet gaat het grandioos mis in de woonwijk! :D

Back
Bovenaan