Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Medefreaks, Heb jullie hulp nodig:D

Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.

Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.

Inderdaad precies wat je zegt, Brasilian box heeft meer inhoud, maar vind de uitwerking van het buurtassortiment er niet aan onder doen. Denk dat het voornamelijk persoonlijke voorkeur is..

Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.

Als je toch bij Orthen komt zou ik de '1+1 GRATIS 1 KG KRUIT' meenemen. Van wat ik heb begrepen is dat een halve Solar Storm van Evolution.

De Green Flashing van Evolution of de Pandora's Box van Wolff? Niet echt vergelijkbaar, maar ik ben erg aan het twijfelen.

Ja is een moeilijke keuze. Heb de Pandora's Box tijdens een Wolff demo in actie gezien en die was erg goed. Met name de diversiteit aan kleuren in elk boeket spraken mij erg aan. De crackling finale zorgt voor wat chaos. De Green Flashing van Evo is en blijft ook erg goed. Vind zelf de Snake Eyes (zelfde kleuren) net iets mooier vanwege de spinning tail en omdat het boeket bestaat uit alleen maar blinkers. De productie van de Green Flashing heeft zich al bewezen en de productie van de Pandora's Box moet dat nog doen, maar mocht het budget het toelaten gewoon allebei nemen.

Het zal je niet ontgaan zijn, maar uiteraard is dan de Transbomber nog een optie (geweld). Red Maroon en Jackhammer moeten zich nog bewijzen, en hebben we nog niet (volledig) op een winkeliersdemo gezien.

Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!

Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!

Vorig jaar hadden ze hem bij Van Gestel vuurwerk in Heusden in de winkel wel. Staan allemaal niet op de website, maar zo zijn er nog meer boxen van Rubro die ze wel in de winkel hadden maar niet op de site staan, hij was daar overigens ook 99 euro.

Van Rubro de Immortal Gold, rond de 140 euro, 100 shots. Prachtig blok!

Holvuurwerk 99 euro, vuurwerkshop7kamp 99 euro. Zullen in zuid-holland allemaal 99 euro zijn of daar om heen.

De Transbomber is overal wel voor 99 euro te verkrijgen, dat is namelijk de hoofdprijs. Het is wel een lekker blokje hoor en zeker een spektakel, dus daar zou je geen miskoop aan doen. Maar je kan volgend jaar beter eerder rond kijken, dan kan je de Transbomber bijvoorbeeld al voor 25% minder vinden en andere boxen kunnen soms wel meer dan 30% in de prijs schelen.

Laatst bewerkt:
De Transbomber is overal wel voor 99 euro te verkrijgen, dat is namelijk te hoofdprijs. Het is wel een lekker blokje hoor en zeker een spektakel, dus daar zou je geen miskoop aan doen. Maar je kan volgend jaar beter eerder rond kijken, dan kan je de Transbomber bijvoorbeeld al voor 25% minder vinden en andere boxen kunnen soms wel meer dan 30% in de prijs schelen.

Ja weet ik. Plannen zijn dit jaar helaas vrij laat (begin december) gewijzigd, vandaar dat ik nu pas op jacht ben.

Ik kan nog wel een 4 seasons voor €90 op de kop tikken. Is dat misschien een betere deal?

Ik twijfel: Een mysterybox voor 100 euro (hier zit voor minimaal 100 euro aan vuurwerk in, kan van alles zijn zoals een cakebox, losse cakes, een pijlenpakket enz) of de Crashbox + Secret Salute (Rubro) voor 100 euro. Wat zouden jullie adviseren? Of hebben jullie voor 100 euro nog betere tips op http://edraketvuurwerk.nl? :D

Ik twijfel: Een mysterybox voor 100 euro (hier zit voor minimaal 100 euro aan vuurwerk in, kan van alles zijn zoals een cakebox, losse cakes, een pijlenpakket enz) of de Crashbox + Secret Salute (Rubro) voor 100 euro. Wat zouden jullie adviseren? Of hebben jullie voor 100 euro nog betere tips op http://edraketvuurwerk.nl? :D

Probeer een On the Beat of Colorful City voor rond de 100 op de kop te tikken, weet niet hoe hoog je bestel bedrag is, maar misschien kan je vragen om wat korting etc. En anders zou ik 100% voor de Transbomber gaan:wink:

Ja weet ik. Plannen zijn dit jaar helaas vrij laat (begin december) gewijzigd, vandaar dat ik nu pas op jacht ben.

Ik kan nog wel een 4 seasons voor €90 op de kop tikken. Is dat misschien een betere deal?

Dan zou ik duidelijk voor de 4 Seasons gaan, dat is een erg goede en vooral sierlijke box! De Transbomber is vooral rammen, met wat goedkopere en minder gevulde boeketten. En €90,- is sowieso een erg scherpe prijs voor die box!

Probeer een On the Beat of Colorful City voor rond de 100 op de kop te tikken, weet niet hoe hoog je bestel bedrag is, maar misschien kan je vragen om wat korting etc. En anders zou ik 100% voor de Transbomber gaan:wink:

Ik heb al een paar bestellingen gedaan, o.a de Transbomber :D
Ik zal even kijken naar die andere boxen :)

Ok, ik heb mogelijk nog een meevaller en 500 euro over. Hoe ga ik die besteden? Liefst nog 4 of 5 lekkere boxen die goed doorrammen. Heb al 2x primal instinct, 1.2 Escape from Hell en een Crash Box.

Ik twijfel om alleen de red ghost te halen of de complete dreamscape 25mm. Iemand ervaring met die andere 2 cakes?

Ik twijfel om alleen de red ghost te halen of de complete dreamscape 25mm. Iemand ervaring met die andere 2 cakes?

Heb vorig jaar de Red Ghost gehad, goeie cake met mooie effecten naar mijn mening! Alleen de Dreamscape heeft een vrijwel identieke cake erin zitten, alleen met wat kleinere boeketten. Als het een van je mooiste potten moet zijn, zou ik voor de Red Ghost gaan, als je al mooi ander spul hebt voor de Dreamscape:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan