Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar richting duitsland. Nu was mijn vraag aan jullie, raden jullie FWS Feuerwerk aan? Nog nooit daarzo geweest namelijk. En in wil daarna richting emmerich, weet iemand waar ik daar wat mooie potjes kan scoren? Lets get the fire started:D

Dit jaar richting duitsland. Nu was mijn vraag aan jullie, raden jullie FWS Feuerwerk aan? Nog nooit daarzo geweest namelijk. En in wil daarna richting emmerich, weet iemand waar ik daar wat mooie potjes kan scoren? Lets get the fire started:D

Ik heb zelf goede ervaringen met Toschpyro en natuurlijk de aldi, lidl en soortgelijke winkels. En in Emmerich zit heron vuurwerk/ vuurwerk 24.
Die heeft nu kleine potjes in de aanbieding voor weinig.

Ja massive had mijn voorkeur al maar funke is aantrekkelijk omdat het er wel 24 zijn snappie
En daar komt bij funke kwaliteit vuurwerk is en de burst ik niet weet ervan strugelsss

Ja ik snap het, het is wel een top cake hoor en zeker voor dat geld! Maar 24 is ook weer te veel zou ik persoonlijk vinden, al kan je er wel een leuk projectje mee maken. ( W shape, 6 stuks per schietrichting ).

Vraagje van totaal andere orde. Ik ben klaar met bestellen, op één dingetje na; kindervuurwerk. En dan niet het standaard Cat.1 spul, maar in dit geval ben ik op zoek naar dingen zoals:

- F1 wagentjes
- Parachuutjes
- Spookhuisjes
- Etc etc

Ik ben hiernaar op zoek in of rondom Almere, maar kom ze eigenlijk nergens tegen. Iemand tips?

Vraagje van totaal andere orde. Ik ben klaar met bestellen, op één dingetje na; kindervuurwerk. En dan niet het standaard Cat.1 spul, maar in dit geval ben ik op zoek naar dingen zoals:

- F1 wagentjes
- Parachuutjes
- Spookhuisjes
- Etc etc

Ik ben hiernaar op zoek in of rondom Almere, maar kom ze eigenlijk nergens tegen. Iemand tips?

meestal tijdens de losse verkoop zie ik deze voor leuke prijsjes bij de afhaal balie's staan etc . vaak van rest voorraadje of als lok middeltje voor de kleintjes

Ik heb een golden age en 3 fairy tail pakketten. nu dacht ik eraan om 2 potten van de golden age achter elkaar te zetten met daarna potten van de fairy tail collectie als finale. zouden 2 potten tegelijk genoeg zijn voor een finale? of moeten dit er wel minimaal 3 zijn.

bij optie 1 heb ik 4 leuke projectjes en nog 10 fairytail potten over
bij optie 2 heb ik 4 (nog) leukere projectjes maar dan heb ik nog maar 6 potten over.

Vraagje, ik ben wel een fan van de trage bakken. De keuze is: ecstatic box (79,-) of garden party 2 (99,-) Welke zou ik moeten nemen?

Vraagje, ik ben wel een fan van de trage bakken. De keuze is: ecstatic box (79,-) of garden party 2 (99,-) Welke zou ik moeten nemen?

Zal zelf gaan voor de garden party 2, maar dat is meer een kwestie van eigen smaak. Komen allebei een beetje overeen, alleen heeft de garden party 2 wat meer exclusievere effecten naar mijn mening.

Toch echt je eigen mening welke je zou moeten kiezen.

Ik zit te twijfelen tussen 2 Lesli bakken: de Red Wire Crackling Coco Extreme of de Pyroshopper Big Momma.

De Big Momma heb ik al eens gehad en al eens bij iemand anders gezien. Ik vind het een echt goede bak met een variatie aan effecten en een mooi tempo (salvo's). De Crackling Coco Extreme is eentonig, maar de tijdsduur is goed en de effecten ogen enorm.

Iemand die advies/mening kan geven? :) Bedankt!

Ik zit te twijfelen tussen 2 Lesli bakken: de Red Wire Crackling Coco Extreme of de Pyroshopper Big Momma.

De Big Momma heb ik al eens gehad en al eens bij iemand anders gezien. Ik vind het een echt goede bak met een variatie aan effecten en een mooi tempo (salvo's). De Crackling Coco Extreme is eentonig, maar de tijdsduur is goed en de effecten ogen enorm.

Iemand die advies/mening kan geven? :) Bedankt!

Je geeft zelf aan dat je al eens de big momma hebt gehad, dan zou ik zeker gaan voor de coco extreme. Wel een eentonige bak maar als je hem bijvoorbeeld als laatste cake schiet als finale met de versnelling aan het einde is het zeker de moeite waard om hem te kiezen. Schiet je alleen de coco extreme dan zou ik gaan voor de big momma, daar zit nog een beetje variatie in.

Hallo,

Ik hoop dat jullie mij inspiratie kunnen geven voor een mooie eindshow.

Ben op zoek naar een show die een mooie mix van effecten, kleur en goud heeft met het liefst 25/30mm kaliber.

Geen bezwaar om boxen/compound te mixen and matchen of om juist mooie cakes te gebruiken maar ben op zoek naar pareltjes

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
zeker aan te raden neem de memories cker mee en de heron cake 8-2
de eigenaar is een nedrlander en ze geven goed advies als je zegd dat je lid bent van vuurwerkcrew

De Green Flashing van Evolution of de Pandora's Box van Wolff? Niet echt vergelijkbaar, maar ik ben erg aan het twijfelen.

Twijfel dit jaar heel erg tussen de Red Maroon (vanwege het rode effect) of de Jackhammer (vanwege het brute geweld). Op zich hou ik wel van een flinke rambak maar misschien is dat naast de Primal Instinct een beetje teveel van hetzelfde? Of heeft iemand een tip voor een andere cakebox rond 80/100€?

Twijfel dit jaar heel erg tussen de Red Maroon (vanwege het rode effect) of de Jackhammer (vanwege het brute geweld). Op zich hou ik wel van een flinke rambak maar misschien is dat naast de Primal Instinct een beetje teveel van hetzelfde? Of heeft iemand een tip voor een andere cakebox rond 80/100€?

Het zal je niet ontgaan zijn, maar uiteraard is dan de Transbomber nog een optie (geweld). Red Maroon en Jackhammer moeten zich nog bewijzen, en hebben we nog niet (volledig) op een winkeliersdemo gezien.

Het buurtassortiment van Rubro, of the Brasilian Box van Pangu?

Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.

Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.

Ik snap wat je bedoeld. Verschillende filmpjes komen de cakes van het assortiment van Pangu niet helemaal geweldig uit de verf, en die spinningtailcake is idd wat klein in uitwerking. Toch spreken de effecten van de Brasilian box mij wel wat meer aan dan die van het Buurtassortiment. Vraag me alleen af of de effecten van beide assortimenten groot en waar voor hun geld zullen zijn. De box van Pangu vind ik voor 79 euro en het Buurtassortiment voor 95 euro..

Ik snap wat je bedoeld. Verschillende filmpjes komen de cakes van het assortiment van Pangu niet helemaal geweldig uit de verf, en die spinningtailcake is idd wat klein in uitwerking. Toch spreken de effecten van de Brasilian box mij wel wat meer aan dan die van het Buurtassortiment. Vraag me alleen af of de effecten van beide assortimenten groot en waar voor hun geld zullen zijn. De box van Pangu vind ik voor 79 euro en het Buurtassortiment voor 95 euro..

Ik was eerder kortaf en zou voor het buurtassortiment gaan, om hierboven genoemde redenen. Als de effecten van Brasilian je meer aanspreken én hij is voordeliger, zou ik toch voor de set van Pangu gaan. 1 ding is zeker, het is geen miskoop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan