Transbomber

Haha, elke Transbomber zit per 2 verpakt in een karton. En ze hebben een foutje gemaakt met overtikken van de productsheet 2017 want het is toch echt gewoon weer lekker 25mm. Voor alle zekerheid zojuist nog een keer voor je gecheckt en bevestigd gekregen door Rubro zelf. :thumbup::handsup:

No worries, zie hierboven!
Helder dus. Eén typo buitenshuis en t is paniek :bonk:

Ai, ai, ai. Blijf twijfelen of ik deze er bij zal nemen. Heb met de Crashbox en de Rumble in the Jungle al soortgelijke boxen (qua finale). Zal wel een last minute beslissing worden ...
Budget is een bitch.

Waren het Gold Medals en Primal Instinct met ook hetzelfde ritme? ...er is nu een overload aan boxen met dezelfde tempoverdeling :gaap: een succes natuurlijk zo ver mogelijk uitmelken!

Ai, ai, ai. Blijf twijfelen of ik deze er bij zal nemen. Heb met de Crashbox en de Rumble in the Jungle al soortgelijke boxen (qua finale). Zal wel een last minute beslissing worden ...
Budget is een bitch.

Beter uit het topic blijven dan en genieten van je huidige boxen en deze gewoon volgend jaar nemen. :wink: Als je veel van hetzelfde hebt is ook alleen maar 'saai' voor het publiek.

Ohja klopt ook inderdaad, in duitsland andere versie inderdaad.

Wou al zeggen, de finale was juist perfect zoals die was (en is hopelijk)

Plus de tweede cake is ook anders als hier. Denk dat we even de demo's van dit jaar moeten afwachten in december. www

rubro had al aangegeven dat de nederlandse box onveranderd zou zijn alle vertrouwen daarin .
maar deze is toch echt wel een stuk minder dan de beste box van 2016

Zou de Duitse versie nou toch anders zijn dan de NL versie zit even naar de specificaties te kijken.

Kategorie: 2
Schusszahl: 144
Kaliber: 20mm
Brenndauer: 100 Sek.
Steighöhe: 35 m
Brutto Gewicht: 5000 g
NEM: 1800g
Gefahrgutklasse: 1.4G
Identifikation: CE-F2
1 VE: 1 Stück

Daarbij is het ook een compound en de NL versie dus niet.

Zou de Duitse versie nou toch anders zijn dan de NL versie zit even naar de specificaties te kijken.

Kategorie: 2
Schusszahl: 144
Kaliber: 20mm
Brenndauer: 100 Sek.
Steighöhe: 35 m
Brutto Gewicht: 5000 g
NEM: 1800g
Gefahrgutklasse: 1.4G
Identifikation: CE-F2
1 VE: 1 Stück

Daarbij is het ook een compound en de NL versie dus niet.

mag het wel hopen want deze presteert ondermaats
crash box is gister toch ook geschoten wat ik zie op you tube daar zie ik geen verschil met de NL box

Back
Bovenaan