Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zitten te twijfelen tussen een aantal mogelijkheden, budget rond de 120 euro.
Allereerst de 3x heaven (nieuw dit jaar,geen demo's gezien, riskant dus) 120 euro.
OF
Rubro Primal Instinct (89 euro) of Rubro transbomber (99 euro) met dan nog een finale cake (iemand tips?)
OF
Rubro event immortal gold 140 euro (kan nog net qua budget)
OF
nog iemand ideeën?
Ik bestel bij holvuurwerk.
Die immortal gold kan veel goedkoper, ligt gorredijk in de buurt?
Welke cakebox zouden jullie kiezen uit onderstaande ?
1. Zero Tolerance
2. Snowstorm
3. Vision of Ecstasy
4. Immortal Gold
5. Collision Thunder
Heb al de Transbomber en de Garden Party 3. Niet naar de prijs kijken maar gewoon naar welke jij zou kiezen![]()
Allereerst de 3x heaven (nieuw dit jaar,geen demo's gezien, riskant dus) 120 euro.
OF
Rubro Primal Instinct (89 euro) of Rubro transbomber (99 euro) met dan nog een finale cake (iemand tips?)
OF
OF
nog iemand ideeën?
OF
OF
OF
nog iemand ideeën?
OF
OF
OF
nog iemand ideeën?
Twijfel twijfel
Karton massive(6)
Karton halucinator(6)
Of karton funke GOLD-BLUE BATTERIE (24)
Aantallen in karton erachter prijs is ongeveer zelfde allemaal
Ik ben opzoek naar een (of meerdere) goede fluitcakes met zoveel mogelijk schoten en redelijke fluit voor maximaal 15 euro. Iemand tips?![]()
Kijken of je nog ergens wacky whistler kan scorendie schiet in een paar seconden iets van 500 fluiters eruit. Heerlijke chaos. Als je wat rustiger wil zou ik de roar van vuurwerkmania opzoeken. Ik ken niet veel andere fluitcakes onder de 15 euro, en zelfs bij deze moet je even een freakactie opsporen
Ik zou voor een karton Massive gaan. De Gold Blue van Funke is ook goed en zeker voor dat kaliber, maar met dat kaliber heb je wel een mindere burst dan bij 25 en zeker bij 30mm cakes. Dat is toch net wat anders dan bij de andere 2 cakes uit je rijtje. En de Halucinator is wel een leuke cake, maar verder niet veel bijzonders. Die zou ik niet per karton willen hebben, voegt verder niks toe ook al schiet je ze per 6. De Massive blijft wel super en per meerdere nog beter!