Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil de lijst nog aanvullen maar twijfel over de volgende beschikbare Crackling cakes:
Blue Lagoon van Rubro, Crackling Chry 2.0 van Zena of Crackling Fan 2.0 van VWT.
Wil ze per twee schieten en vraag me af welke waaier de volste effecten heeft?

Ik denk wel de Chry Crackling van Zena, omdat de andere cakes ruimte moeten inleveren voor de gekleurde sterren. Kijk maar ook op de video`s, de andere 2 cakes zijn wat minder vol. Al vind ik dat paarse/donkerblauwe van de Blue Lagoon wel echt prachtig!

Zitten te twijfelen tussen een aantal mogelijkheden, budget rond de 120 euro.
Allereerst de 3x heaven (nieuw dit jaar,geen demo's gezien, riskant dus) 120 euro.
OF
Rubro Primal Instinct (89 euro) of Rubro transbomber (99 euro) met dan nog een finale cake (iemand tips?)
OF
Rubro event immortal gold 140 euro (kan nog net qua budget)
OF
nog iemand ideeën?

Ik bestel bij holvuurwerk.

Laatst bewerkt:
Allereerst de 3x heaven (nieuw dit jaar,geen demo's gezien, riskant dus) 120 euro.
OF
Rubro Primal Instinct (89 euro) of Rubro transbomber (99 euro) met dan nog een finale cake (iemand tips?)
OF
OF
nog iemand ideeën?

Die immortal gold kan veel goedkoper, ligt gorredijk in de buurt?

Welke cakebox zouden jullie kiezen uit onderstaande ?

1. Zero Tolerance
2. Snowstorm
3. Vision of Ecstasy
4. Immortal Gold
5. Collision Thunder

Heb al de Transbomber en de Garden Party 3. Niet naar de prijs kijken maar gewoon naar welke jij zou kiezen:)

Welke cakebox zouden jullie kiezen uit onderstaande ?

1. Zero Tolerance
2. Snowstorm
3. Vision of Ecstasy
4. Immortal Gold
5. Collision Thunder

Heb al de Transbomber en de Garden Party 3. Niet naar de prijs kijken maar gewoon naar welke jij zou kiezen:)

De Immortal Gold en de Vision of Ecstasy zijn al toppers die zich bewezen hebben. Tussen die 2 zou ik voor de Vision of Ecstasy gaan. En de Collision Thunder is een potentiele topper en van de door jouw genoemde boxen wel de grootste rambak. Maar als je de luxe hebt om nog 3 weken te wachten tot een demo, dan zou ik dat even doen. En anders voor de Vision of Ecstasy gaan.

De Snowstorm is trouwens ook een bewezen topper. Die lijkt mij ook heel dik om te hebben. Enige 'nadeel' is een enkel effect, maar verder wel een prachtig en zeer groot effect. Maar m'n keuze blijft hetzelfde.

1.0 massive blinkers of red maroon en waarom? Ik heb al de transbomber en de crashbox! Beide vind ik prachtig, hoewel massive blinkers veel variatie heeft is de red maroon toch wel echt iets nieuws; soort van scala effect

Laatst bewerkt:
OF
OF
OF
nog iemand ideeën?

Iemand nog tips, ideeën of commentaar...?

OF
OF
OF
nog iemand ideeën?

Ik zou vooral afvragen wat je wil?

3x Heaven:
- gevarieerde box met verschillende schietrichtingen.
- Deze box heeft van alles wat.
- Is jou straat wel geschikt voor de schietrichting? (Bij veel bomen moet je bijvoorbeeld wel zeker weten dat de bombettes niet terug kaatsen).

Primal Instinct:
- goedkoopste van je keuzes.
- Vrij eentonige box. Maar als dit je favoriete effecten zijn zit je goed.
- spetterende finale dus je hebt geen finale cake nodig.
- je houdt geld over voor wat anders dat je er voor kan schieten, bijvoorbeeld: Double Demolition (Vuurwerkmania), Zena Triumph(weet niet of deze bij jou in de buurt beschikbaar zijn.

Transbomber:
- 'goedkope' keuze.
- Vrij eentonige box. Maar als dit je favoriete effecten zijn zit je goed.
- Cake van het jaar 2016!
- spetterende finale dus je hebt geen finale cake nodig.
- Je houdt nog wat geld over voor wat anders.

Immortal Gold:
- Duurste keuze.
- Mooie sierlijke effecten.
- Als je vooral van gouden effecten houdt zit je hier goed.

Twijfel twijfel
Karton massive(6)
Karton halucinator(6)
Of karton funke GOLD-BLUE BATTERIE (24)

Aantallen in karton erachter prijs is ongeveer zelfde allemaal

OF
OF
OF
nog iemand ideeën?

ik heb zelf de transbomber en de immortal gold gehad. Transbomber is iets goedkoper, maar de immortal gold is wel de mooiste die ik tot nu toe ooit heb gehad.

Twijfel twijfel
Karton massive(6)
Karton halucinator(6)
Of karton funke GOLD-BLUE BATTERIE (24)

Aantallen in karton erachter prijs is ongeveer zelfde allemaal

Ik zou voor een karton Massive gaan. De Gold Blue van Funke is ook goed en zeker voor dat kaliber, maar met dat kaliber heb je wel een mindere burst dan bij 25 en zeker bij 30mm cakes. Dat is toch net wat anders dan bij de andere 2 cakes uit je rijtje. En de Halucinator is wel een leuke cake, maar verder niet veel bijzonders. Die zou ik niet per karton willen hebben, voegt verder niks toe ook al schiet je ze per 6. De Massive blijft wel super en per meerdere nog beter!

Ik ben opzoek naar een (of meerdere) goede fluitcakes met zoveel mogelijk schoten en redelijke fluit voor maximaal 15 euro. Iemand tips? :)

Ik ben opzoek naar een (of meerdere) goede fluitcakes met zoveel mogelijk schoten en redelijke fluit voor maximaal 15 euro. Iemand tips? :)

Kijken of je nog ergens wacky whistler kan scoren:) die schiet in een paar seconden iets van 500 fluiters eruit. Heerlijke chaos. Als je wat rustiger wil zou ik de roar van vuurwerkmania opzoeken. Ik ken niet veel andere fluitcakes onder de 15 euro, en zelfs bij deze moet je even een freakactie opsporen

Kijken of je nog ergens wacky whistler kan scoren:) die schiet in een paar seconden iets van 500 fluiters eruit. Heerlijke chaos. Als je wat rustiger wil zou ik de roar van vuurwerkmania opzoeken. Ik ken niet veel andere fluitcakes onder de 15 euro, en zelfs bij deze moet je even een freakactie opsporen

Ik heb de Wacky whistler gevonden bij een winkel waar ik heen ga voor 22,95. Wel iets duurder, maar ik denk dat ik die daarvoor ga halen, bedankt voor de tip! :D

Ik zou voor een karton Massive gaan. De Gold Blue van Funke is ook goed en zeker voor dat kaliber, maar met dat kaliber heb je wel een mindere burst dan bij 25 en zeker bij 30mm cakes. Dat is toch net wat anders dan bij de andere 2 cakes uit je rijtje. En de Halucinator is wel een leuke cake, maar verder niet veel bijzonders. Die zou ik niet per karton willen hebben, voegt verder niks toe ook al schiet je ze per 6. De Massive blijft wel super en per meerdere nog beter!

Ja massive had mijn voorkeur al maar funke is aantrekkelijk omdat het er wel 24 zijn snappie
En daar komt bij funke kwaliteit vuurwerk is en de burst ik niet weet ervan strugelsss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan