Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Colorful City gaat het halen, dat is wel duidelijk. Ik denk dat de 4 seasons toch de tweede wordt, om de simpele reden dat ik de red Maroon eerst eens in de straat wil zien op video.

Beste forumleden,

Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer:bonk:

De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
Colorful city
Smash box 2
Transbomber
Rumble in the jungle
rebellious rocker box

Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.

alvast bedankt!

Gr SanderB10

Beste forumleden,

Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer:bonk:

De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
Colorful city
Smash box 2
Transbomber
Rumble in the jungle
rebellious rocker box

Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.

alvast bedankt!

Gr SanderB10

Op basis van de demo zou de red Maroon een goede optie zijn, ik wacht zelf eerst productie af. Verder is de Bad #ss box echt een knaller!

Op basis van de demo zou de red Maroon een goede optie zijn, ik wacht zelf eerst productie af. Verder is de Bad #ss box echt een knaller!

Die heb ik inderdaad wel als optie maar heb toch mijn twijfels of die echt zo in de straat zal staan zoals die op de demo was.

Een persoonlijke vraag, maar ben zeer bennieuwd naar jullie keuze.

Of: de collision thunder
Of: de red maroon en de bad ass box
Of: de red maroon en de rebellious rocker

Alle van vuurwerkmania.

Hoop dat een aantal hun mening willen geven :D

Een persoonlijke vraag, maar ben zeer bennieuwd naar jullie keuze.

Of: de collision thunder
Of: de red maroon en de bad ass box
Of: de red maroon en de rebellious rocker

Alle van vuurwerkmania.

Hoop dat een aantal hun mening willen geven :D

Ik zou voor de Collision thunder gaan, Toch wel een aandacht trekker!

Deze week ook met lekkere korting van 30 procent te krijgen:idea:

Nederlandsvuurwerk: collision Thunder lijkt mij een hele mooie, maar ook een box waar je wat voor betaalt. Er is geen straatmateriaal aanwezig, dus je moet het doen met demo materiaal. Je hebt geen zekerheid. Idem dito voor de Red Maroon.

Van de rebelious rocker en de bad ass box is straat materiaal aanwezig, dus zekerheid.
Hou je van een gok dan kies ik optie 1: Collision thunder. Wil je iets meer zekerheid dan ga ik voor optie 3: Red Maroon en Rebelious Rocker

Succes met je keuze!

Ik zou in elk geval de Yellow River nemen. Ik had 'm vorig jaar en ik heb echt met open mond staan kijken wat daar uit kwam. Echt een beest van een cake. V.w.b. Fading Stars / Insane is het denk ik meer een kwestie van smaak, zijn totaal verschillend, maar kwalitatief allebei toppers.

Er komen er nog 2 bij.. Maar welke van de 3 :bonk:

Yellow river Pangu.
Fading stars Evolution.
Insane Evolution.

Wil met de freak actie nog 2 boxen mee pakken. Welke zouden jullie kiezen en waarom?
Zit zelf eigenlijk aan de Bas #ss box te denken met de Red Maroon, iets ouds en vertrouwd en iets nieuws :D

REBELLIOUS ROCKER BOX

TRACKMANIA BOX

1.2" BAD #SS BOX

SUPER VOODOO BOX

TEMPLAR BOX

RED MAROON

Gewoon 2 x de Red Maroon nemen. :D Nee eerlijk waar geen idee. Maar als ik zou kiezen zou ik voor de Trackmania gaan; leuke box, goed uitgewerkt, niet extreem duur. Plus de Red Maroon

De super syndrome box is ook heel mooi! Verbaast me alleen dat zo'n mooie show kan met maar 984 gram. Daarnaast komt er wellicht weer een showbox, ook iets om in de gaten te houden!

De super syndrome box is ook heel mooi! Verbaast me alleen dat zo'n mooie show kan met maar 984 gram. Daarnaast komt er wellicht weer een showbox, ook iets om in de gaten te houden!
Showbox heb ik al rekening mee gehouden :wink: Die had ik vorig jaar namelijk ook en was echt fantastisch!

Ik denk dat er een nieuwe showbox komt. Ik vroeg in de topic van Vuurwerkmania of er een nieuwe showbox komt en kreeg als antwoord: "als je ons langer kent, weet je dat wij van verrassingen houden. Dus wacht het maar rustig af".Ik ben benieuwd wat er komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan