vuurwerkfreakk
VWC lid
Tja ik twijfel nog steeds zit er over te twijfelen ze allebij te nemen
Als dat binnen je budget past moet je dat gewoon doen! Een karton Big19 is natuurlijk ook meer dan prima voor de prijs van 120 euro!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja ik twijfel nog steeds zit er over te twijfelen ze allebij te nemen
Beste forumleden,
Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer
De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
Colorful city
Smash box 2
Transbomber
Rumble in the jungle
rebellious rocker box
Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.
alvast bedankt!
Gr SanderB10
Op basis van de demo zou de red Maroon een goede optie zijn, ik wacht zelf eerst productie af. Verder is de Bad #ss box echt een knaller!
Een persoonlijke vraag, maar ben zeer bennieuwd naar jullie keuze.
Of: de collision thunder
Of: de red maroon en de bad ass box
Of: de red maroon en de rebellious rocker
Alle van vuurwerkmania.
Hoop dat een aantal hun mening willen geven![]()
Er komen er nog 2 bij.. Maar welke van de 3
Yellow river Pangu.
Fading stars Evolution.
Insane Evolution.
Er komen er nog 2 bij.. Maar welke van de 3
Yellow river Pangu.
Fading stars Evolution.
Insane Evolution.
Red maroon en rebelious rocker
Dit zou ik ook kiezen.
Kijk ook eens naar de super syndrome box. Goedkoop maar in mijn ogen erg mooi. Met de freakactie voor rond de 60euro
Showbox heb ik al rekening mee gehoudenDe super syndrome box is ook heel mooi! Verbaast me alleen dat zo'n mooie show kan met maar 984 gram. Daarnaast komt er wellicht weer een showbox, ook iets om in de gaten te houden!