[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je ergens zien welke tijd je hebt geselecteerd voor het ophalen? Wil gebruik maken van de karton actie, maar ben vergeten welke tijd ik mijn eerste bestelling heb staan.

Ja, dat probleem heb ik ook. Bij mijn eerste bestelling staat ook geen tijd, terwijl ik wel 1 heb gekozen. Geen idee meer hoe laat het was en nu ik nog een bestelling wil plaatsen, wil ik beide natuurlijk wel tegelijkertijd meenemen.

Dit staat er in de begin post.
Ik denk dat het dan in ieder geval tussen 6 en 9 uur moet zijn?
Al kan je op de site ook de afhaaltijden voor in de nacht selecteren..

Dat heb ik even gemist, volgens mij had ik op de site ergens halverwege de ochtend geselecteerd?

Dat heb ik even gemist, volgens mij had ik op de site ergens halverwege de ochtend geselecteerd?

Goedemorgen,

Zou je mij even een PM willen sturen met je Voor en Achternaam? :) Gaan we even uitzoeken op welke afhaaltijd je andere order staat :)

De afhaaltijd 6-9 geld voor onze winkel in Vierhuizen, Groningen en Haulerwijk hebben weer andere afhaaltijden! :wink:

Hmm apart dat er geen bevestigingsmail binnenkomt. Ik zal het opnemen met onze ict'er!

Er wordt iets minder snel op e-mails gereageerd door de drukte van de verbouwing. We zullen overal op reageren, alleen iets minder snel als dat jullie van ons gewend zijn! :wink:

Inmiddels al naar gekeken?

Boxen boxen en nog eens boxen voor ram prijzen :devil:

En dan vooral Zena, hoef ik niet naar meerdere winkels :p

Ik mis de Transbomber nog voor een mooie prijs. Toch wel het item van 2016, en aangezien RUBRO wel gevoerd wordt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan