Hulp nodig bij het samenstellen van je show/project 2015

Even een vraagje: ik heb voor 12 uur de beschikking over 6 elements, immortal gold en event grande finale. Ik begin sowieso met 2x Dominator 2.0. In welke volgorde zal ik de rest doen?

Zit met het volgende, event starpalm,event addicted to gold en cruel traction.Ik weet dat de cruel traction als laatste komt, maar twijfel over die andere 2.Dus mijn vraag is eerst starpalm of eerst addicted to gold?

Wie kan mij helpen met het samenstellen om bovenstaande ongeveer te krijgen...? Zo'n lekker filmpje terwijl 'alleen' onderstaande is gebruikt:
4 x Extreme Salute
2 x Earthquake (pronk)
2 x Silver Salute
3 x Hoogmoed.

Wil eigenlijk andere cakes gebruiken als bovenstaand, kan sowieso niet aan de Earthquake & Hoogmoed komen.

Zit met het volgende, event starpalm,event addicted to gold en cruel traction.Ik weet dat de cruel traction als laatste komt, maar twijfel over die andere 2.Dus mijn vraag is eerst starpalm of eerst addicted to gold?

Ik zou eerst de starpalm en daarna de addicted to gold doen

En waarom zou je het in die volgorde doen, als ik vragen mag? Zelf had ik het ook zo uitgedacht. De addicted to gold lijkt me net iets indrukwekkender, maar weet ik niet zeker natuurlijk.

Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht even dat je de golden power bedoelde. De addicted to gold heb ik nog niet live gezien, de starpalm wel.

Desalniettemin is de addicted to gold als 2e de betere optie omdat de colored tip willows goed aansluiten bij de CT

Wat je ook kunt doen is de boxen mixen. Aangezien het dezelfde cakes zijn alleen heeft cake 4 meer salvo's dan cake 1.

Dan kun je dus: cake 1 starpalm, cake 1 addicted, cake 2 starpalm, cake 2 addicted. Etc.

Ik heb zelf de starpalm en de king crown with glitter dit jaar. Zit te denken om dit dan ook bij deze boxen te doen

Wat je ook kunt doen is de boxen mixen. Aangezien het dezelfde cakes zijn alleen heeft cake 4 meer salvo's dan cake 1.

Dan kun je dus: cake 1 starpalm, cake 1 addicted, cake 2 starpalm, cake 2 addicted. Etc.

Ik heb zelf de starpalm en de king crown with glitter dit jaar. Zit te denken om dit dan ook bij deze boxen te doen

Maakt niet uit. Ja dat is ook nog een idee, zal is even gaan kijken. Je maakt het nog lastiger haha:). Is de starpalm beetje indrukwekkend? aangezien je hem al is hebt meegemaakt.

Maakt niet uit. Ja dat is ook nog een idee, zal is even gaan kijken. Je maakt het nog lastiger haha:). Is de starpalm beetje indrukwekkend? aangezien je hem al is hebt meegemaakt.

Ik vond de starpalm mooi en sierlijk. De mines uit de kleinere tubes waren heel gaaf maar gingen gepaard met boeketten met zachtere burstklappen wat iets tegenviel. Verder mooie salvo's en kleuren met palmen die lang bleven hangen. Toch gaf het niet het wow-gevoel. Daar was die ergens toch iets te braaf voor.

Hier mijn idee voor de 00.00 show.
Gedeelte wordt gefakkeld, gedeelte elektrisch.

Op- en/of aanmerkingen??
Op de cue's wordt alles vanaf 3 cakes in W-shape geschoten.
Fakkelen per 3 gebeurt op circa 10 meter uit elkaar.

Aantal Artikel Schietwijze Omschrijving
3 --Ignation -- Fakkel 1 -- Fontein
3 -- Crackling Sky -- Fakkel 1 --Fontein
3 --Skeleton warlord-- Fakkel 2 --
2 -- Scar -- Fakkel 3 --
3 -- Daybreak + SW cake 4 -- Fakkel 4 --
3 -- Stars over Paris -- Fakkel 5 --
8 -- Zena cakebox -- Fakkel 7-- Ver uit elkaar --
2 -- Sensation -- Fakkel 8 -- Ver uit elkaar --
3 -- Skeleton -- Schietsysteem cue 1 --
3 -- Massive -- Schietsysteem cue 2 --
4 -- Killer instinct + Red Heat -- Schietsysteem cue 3 --
1 -- Hyper -- Schietsysteem cue 4 --
2 -- Cry Crackling 2.0 -- Schietsysteem cue 5 -- 3 meter draad
2 -- Hypnotised -- Schietsysteem cue 5 --
2 -- Goudfinale Joyride -- Schietsysteem cue 6 -- Tegelijk met 7 en 8
4 -- Goudfinale Stargate -- Schietsysteem cue 7 -- Tegelijk met 6 en 8
3 -- Goudfinale Kroonjuweel (op 3 meter)-- Schietsysteem cue 8 -- Tegelijk met 6 en 7
4 -- Return of the Phoenix -- Schietsysteem cue 9 -- 2x op 3 meter draard
1 --Final Fate -- Schietsysteem cue 10 -- Tegelijk met 9
10 -- Nitraatcake -- Schietsysteem cue 11 -- Na Final Fate
3 -- Cruelty -- Schietsysteem cue 11 --
4 -- Happy Thunder Q -- Schietsysteem cue 12 -- Na Cruelty
6 --Arrow (single shot)-- Schietsysteem cue 12

Mijn idee voor een showtje is

1 2x fonteinen en 1x 1500 fluit box
2 3x Whistling wizzard
3 1x double box
4 2x miracle
5 1x freestyle 500 max charge box
6 1x gangster box
7 1x hardstyle box
8 2x dominator 2.0

finale

2x detonation, 1x concerto rosso, 1x salute box

Wat vinden jullie hier van? eventueel op of aanmerkingen?

Of zouden jullie nog wat losse potjes tussen de boxen plaatsen? om het zo wat meer te laten lijken

Hieronder mijn vuurwerklijst op afsteekvolgorde,

Iemand opmerkingen of iedeeën over een betere volgorde?

Hard Base-- om 12:00
Hydra
xtreme salute 2.0.
Crackling chry.
Hydra
xtreme salue 2.0.
Black ice.
X plosion.
Xtreme salute 2.0.
The beast
Massive.
The wake up call.
Reno.

Hieronder mijn vuurwerklijst op afsteekvolgorde,

Iemand opmerkingen of iedeeën over een betere volgorde?

Hard Base-- om 12:00
Hydra
xtreme salute 2.0.
Crackling chry.
Hydra
xtreme salue 2.0.
Black ice.
X plosion.
Xtreme salute 2.0.
The beast
Massive.
The wake up call.
Reno.

Heb een aantal filmpjes gekeken en ik zou zelf meer zoiets doen:

Hard Base
Hydra
Hydra
The Beast
Wake up call (kleinere cake gevolgd door goudwaaier + goudcakes)
Explosion
Black Ice
Reno (kleinere kleurencake en dan rammen tot het einde :D)
Massive
Xtreme salute x1
Xtreme salute x2
Crackling Chry

Op de foto mijn collectie van dit jaar. Voor mijn doen een mooie collectie en ben er erg blij mee. Nu vind ik eigenlijk dat er een echte finale ontbreekt.

Ik was van plan nog een cruel traction te kopen als finale maar ik vond dat ik me nu toch maar aan mijn budget moet gaan houden.

Wat uit deze collectie kan ik het beste als finale gebruiken? 2/3x hallucinator samen? Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
image.jpg

Op de foto mijn collectie van dit jaar. Voor mijn doen een mooie collectie en ben er erg blij mee. Nu vind ik eigenlijk dat er een echte finale ontbreekt.

Ik was van plan nog een cruel traction te kopen als finale maar ik vond dat ik me nu toch maar aan mijn budget moet gaan houden.

Wat uit deze collectie kan ik het beste als finale gebruiken? 2/3x hallucinator samen? Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Bekijk bijlage 26850

Ik zou zeggen 2 x skeleton in W shape met de Cruelty! Of wil je echt 1 product??

Ik zou zeggen 2 x skeleton in W shape met de Cruelty! Of wil je echt 1 product??

Nee hoor, de finale mag zeker uit meerdere producten bestaan.

Klinkt goed dit. Ik vind de skeleton niet finalewaardig maar met een mooie bak er tussen kan dat weleens mooi uitpakken.

Minpuntje is wel dat de cruelty weleens veel lager kan schieten. De skeleton schiet enorm hoog (50 meter).

Aantal Product
1 Silver Vulcan
2 Crackling Sky
1 Gate of Heaven 1
1 We Like It
1 Vulcan Grand finale No. 1 (I-shape)

1 Willow Time 1
1 Wake up Call
1 Fairy Tail 3
1 Fairy Tail 6
1 Willow Time 2
1 Stars over Paris
1 Fairy Tail 5
1 Fairy Tail 1
1 Vulcan Grand finale No. 1 (waaier)
1 Secret Sensation
1 Fairy Tail 4
1 Fairy Tail 2
1 Hallucinator
1 Freestyle 100's
1 Massive
1 New Moon

1 Cruel Traction
1 Return of the Phoenix
1 Blue Thunder

Dit wordt denk ik mijn show voor 00:00 uur. Iemand tips?

Back
Bovenaan