Hulp nodig bij het samenstellen van je show/project 2015

Wil er dan zoiezo 18 gebruiken bij het 6 uur project en 18 stuks voor 12 uur heb nog gekeken voor de splitonium 32 2x en 2x de roar van geisha bij het 12 uur project

Ik zoek felle gekleurde blinkers (grondvuurwerk) in blauw of paars of eventueel in een andere felle kleur.

Ik wil ze gebruiken om bij ons showtje aan te geven dat het afgelopen is.

Deze zoek ik ook, maar dan om te beginnen.

Edit: Spelling

Laatst bewerkt:
Inderdaad de Event Signal Lights van Rubro, prima dingen! Begon er vorig jaar ook met 12 te gelijk!

Als je kwaliteit zoekt dan kom je snel op de Event Signal Lights uit, deze zijn 3,25 per stuk en dat valt ook wel weer mee. Een paar afsteken voldoet ook hoor.

Daarna had ik 3 Zilver Vulkaan (Katan Vuurwerk) in w-shape gezet. Dat is ook leuk om mee te beginnen.

Ook ik ga dit jaar weer een show schieten. Welke producten ik ga gebruiken is nog altijd de vraag maar er is nog genoeg tijd om alles goed uit te denken.

Wel denk ik er wat meer rustige momenten in te brengen met de Event Signal Lights, Bengaalse fakkels, fonteinen en misschien wat draaizonnen. Tips hoe ik deze kan combineren zie ik ook graag voorbij komen!

Als je kwaliteit zoekt dan kom je snel op de Event Signal Lights uit, deze zijn 3,25 per stuk en dat valt ook wel weer mee. Een paar afsteken voldoet ook hoor.

Daarna had ik 3 Zilver Vulkaan (Katan Vuurwerk) in w-shape gezet. Dat is ook leuk om mee te beginnen.

Titanium Thunder of finale fate als finale bakken gebruik?

Ik ben beniewd;

2x Golden Box (Zena) en daarna 3x Kroonjuweel (Rubro)

of

3x Kroonjuweel (Rubro) en dan 2x Golden Box (Zena)

Hallo allen,

Ik heb jullie advies nodig! :)

Ik zit te twijfelen tussen twee opties.. Ik lont niet door of iets dergelijks (behalve de combiboxen) en ik houd van afwisseling (sier en klein beetje knal)Ik kan mijn gehele budget besteden aan Wolff of een mix van Lesli en Zena.. Welke optie zouden jullie kiezen?

Optie 1:
Cruel Traction
Heavy 3
Cruelty
Killing Arrow
Phantom
Stars over Paris
Golden Thunder
Exodus

17 pot en pijl

Optie 2:
Zena revolution
Zena Triumph
Pyro delight
Shining stars
Light year pijl
Big Momma
Il castello
Gold Mary
Blue blood 36

19 pot en pijl

Mijn gevoel gaat uit naar optie 1 omdat ik vooral ervaring heb met wolff vuurwerk (zekerheid he ;) ) maar optie 2 heeft wel wat meer potjes... Daarnaast vraag ik me af wat de beste combiboxen zijn.. (big momma en zena revolution of cruel traction en exodus...)

Hoor graag jullie professionele mening voor welke optie jullie zouden kiezen! :-)

Hallo allen,

Ik heb jullie advies nodig! :)

Ik zit te twijfelen tussen twee opties.. Ik lont niet door of iets dergelijks (behalve de combiboxen) en ik houd van afwisseling (sier en klein beetje knal)Ik kan mijn gehele budget besteden aan Wolff of een mix van Lesli en Zena.. Welke optie zouden jullie kiezen?

Optie 1:
Cruel Traction
Heavy 3
Cruelty
Killing Arrow
Phantom
Stars over Paris
Golden Thunder
Exodus

17 pot en pijl

Optie 2:
Zena revolution
Zena Triumph
Pyro delight
Shining stars
Light year pijl
Big Momma
Il castello
Gold Mary
Blue blood 36

19 pot en pijl

Mijn gevoel gaat uit naar optie 1 omdat ik vooral ervaring heb met wolff vuurwerk (zekerheid he ;) ) maar optie 2 heeft wel wat meer potjes... Daarnaast vraag ik me af wat de beste combiboxen zijn.. (big momma en zena revolution of cruel traction en exodus...)

Hoor graag jullie professionele mening voor welke optie jullie zouden kiezen! :-)

Kan je geen mix maken van Wolff, Zena en Wolff? Dan kan je deze twee opties door elkaar doen?

ik zal voor optie 1 gaan. Met de cruel traction en exodus heb je echt toppers met huge boeketten en burst. de revolution tipt daar echt niet aan. en de cruelty en stars over paris zijn ook 1 van de betere budget cakes vind ik. en altijd op je gevoel af gaan he :P

Hoi Rick,

Liefst zou ik dat willen, echter als ik voor Wolff ga moet ik mijn gehele budget bij 1 dealer besteden (ivm korting etc).

Lesli en zena is een mix van 2 dealers.
Tja mijn gevoel Jesse... Je hebt helemaal gelijk! Ik twijfel alleen omdat exodus en cruel traction wellicht wat op elkaar lijken? Of vind je ze (totaal) anders? (big momma vs zena revolution zijn appels en peren om het zo ff uit te drukken)

Dit is hem geworden.. Mede voor deze dealer gekozen ivm persoonlijk en klantvriendelijkheid van Ijzerhandel Vos (huizen)

Ben er errug blij mee :-)

Cruel Traction
Hitmen
Cruelty
Killing Arrow
Phantom
Stars over Paris
Golden Thunder
Exodus

Net met m'n 'crew' besloten om ook de Exodus(Wolff) aan te schaffen en die af te sluiten met een dikke rambak in meervoud. We kwamen uit bij 3 keer de Eclipse 2.0(Vuurwerktotaal). Of heeft iemand een beter idee voor 100 euro?

Net met m'n 'crew' besloten om ook de Exodus(Wolff) aan te schaffen en die af te sluiten met een dikke rambak in meervoud. We kwamen uit bij 3 keer de Eclipse 2.0(Vuurwerktotaal). Of heeft iemand een beter idee voor 100 euro?

Welke winkels/welke importeurs? :)

Back
Bovenaan