Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee.. Je pleurt dan voor 00:00 dus alles gewoon op de straat? :idea:
Anders blijf je aan het wandelen :shocked:
Enneh, het is soms ook wel lekker om anderen wat ruimte te geven.. Je blijft zelf maar compounds gooien terwijl de buurman ook een fontijntje af wil steken :tongue2:

Wij wachten altijd netjes tot 00:30, zodat we eerst van de buurt kunnen genieten. Heb het geluk in een wijk te wonen waar goed wordt gestookt. Als dat wat inkakt beginnen wij met alles te pakken en beginnen pas te fakkelen als alles staat. Want tussendoor weg lopen is niet handig inderdaad.

Is de totale tijd die je dan kwijt bent ook wat korter? Ik vind het heen en weer geloop ook erg vervelend, bovendien is publiek soms al weg als je er net wat langer over doet omdat je wat verder soms moet lopen. En ben je niet bang voor vonkoverslag als je alle producten al neerzet op straat? Nooit last van auto's gehad die denken dat ze er wel langs kunnen?

Nee voordat wij beginnen met schieten staat alles klaar, hoeven dan niet meer weg te lopen om nieuwe spullen te halen. Enkel 10 meter heen lopen om het volgende aan te steken. Vonkoverlsag hebben we gelukkig nog nooit gehad en ook met de autos gaat het prima.

Op onderstaande film kun je kleine stukjes zien hoe het een beetje staat opgesteld, al is het niet heel duidelijk.

Seizoen is weer begonnen, dat betekend dat we gaan beginnen met het ontwerpen van onze jaarlijkse show.
We zullen dit jaar geen schietkisten gebruiken, maar fakkelen alles met de hand aan. Spannend, maar het scheelt onwijs veel tijd.
De meeste bestellingen zijn gedaan, dus we gaan vanaf vandaag puzzle :d

Ben je niet bang dat je dan minder van het vuurwerk geniet? Jullie schieten ieder jaar wat ik hier zo aan filmpjes zie voorbij komen altijd een serieus dikke show.

Wij schieten altijd een veel kleinere show maar gaan dit jaar toch ook weer aan de fakkels. Afgelopen jaren druk bezig met doorlonten, verschillende types lont en noem maar op. Altijd getrut met timing of er was overslag en ging teveel tegelijk af.

In ieder geval veel plezier met de puzzle..want als ik je lijst zie😁

Uhm.... toch een grote show dit jaar?
Ja, kans zit er toch groot in! We hebben namelijk een aantal sponsoren weten te vinden die ons meehelpt om dit jaar een giga dikke show neer te zetten. (Waaronder krijgen wij een compleet nieuwe schietsysteem)
We zijn alvast aan het puzzelen geweest en hebben tot nu toe dit op papier staan, maar er komt nog een aantal mooie producten bij.
Over de Sponsoren etc. zullen we binnenkort meer bekend maken, wij zijn hun erg dankbaar 🙏

Wat jij zegt Magisjefke, eronder staan is wel gaaf maar je krijgt zelf niet goed alles mee omdat je verdomt goed moet oppassen waar je loopt.
En we willen ook alles goed op film hebben, hebben we besloten om toch nog een jaar met kist te schieten.

Show op papier deel 1.png

Uhm.... toch een grote show dit jaar?
Ja, kans zit er toch groot in! We hebben namelijk een aantal sponsoren weten te vinden die ons meehelpt om dit jaar een giga dikke show neer te zetten. (Waaronder krijgen wij een compleet nieuwe schietsysteem)
We zijn alvast aan het puzzelen geweest en hebben tot nu toe dit op papier staan, maar er komt nog een aantal mooie producten bij.
Over de Sponsoren etc. zullen we binnenkort meer bekend maken, wij zijn hun erg dankbaar 🙏

Wat jij zegt Magisjefke, eronder staan is wel gaaf maar je krijgt zelf niet goed alles mee omdat je verdomt goed moet oppassen waar je loopt.
En we willen ook alles goed op film hebben, hebben we besloten om toch nog een jaar met kist te schieten.

Bekijk bijlage 1799182
Oeh wat een heerlijke schietlijst zeg. Alleen maar toppers.

Ik wil dit jaar weer proberen om een goud finale te fixen. Zat zelf te denken aan 4 x immortal gold + 2 x hardcore helium, maar is een 2 x hardcore helium een goede afsluiter? Voordeel van de HH is dat het na de waaier ook gelijk klaar is, een goede burst heeft en niet dat er nog een lullige cake blijft schieten (wat bij kartonnetjes vaak wel het geval is) Of moet hier toch nog een setje cairos + delicious thunder bij. Wat vinden jullie?

Ik vind een dikke crackling finale in de staat altijd een hele goede toevoeging, merk ieder jaar. weer bij het publiek dat dat echt in de smaak valt. Mocht je nog budget over hebben zou ik dus zeker een aantal Cairo kopen. Dikke finale dan, goud, dikke waaier en dikke chaos om het afsluiten.

Heb volgende losse cakes, hoe zou jij deze aansteken?
4 x Visions of Ecstasy
3 x Cairo Crackling
3 x Dreamchaser
3 x Decibel
2 x Crossette Switch

heb wel een idee maar even benieuwd hoe jullie het zouden doen ;)

Ja
Ik vind een dikke crackling finale in de staat altijd een hele goede toevoeging, merk ieder jaar. weer bij het publiek dat dat echt in de smaak valt. Mocht je nog budget over hebben zou ik dus zeker een aantal Cairo kopen. Dikke finale dan, goud, dikke waaier en dikke chaos om het afsluiten.
Ja toch wel zon crackling eind he, ja vind ik ook wel. Zeker de Cairo is een prima en dik bewezen slotstuk.

idee wat ik heb:
1: 2 x white caiman + 1 funke gold 5m
2: 2 x dancing crew + blockbuster
3: fire festival
4: 2x wckd warlord + 2x monster ride
5: de traditie
6: kleurenbak
7: splitting stars + splitting rainbow
8: kleurenbak
9: dazzlin (nieuwe van feestje)
10: special stars
11: katan 5 + 2x cairo + 2x ROTP + 3X salute cake

Wat denken jullie van die opbouw?
En waar zou ik de furious van Wolff het beste kunnen plaatsen? en mis ik nog iets?

heren, zou graag wat hulp willen..zit eraan te denken dit jaar ook een 18:00 uur show te maken.

Hoe doen jullie dit?

Steken jullie de cakes 1 voor 1 af?

Lonten jullie door? Zo ja hoe? Hoofd aan reserve etc?

Of gebruiken jullie visco?

Hoor het graag, thanks

Laatst bewerkt:
idee wat ik heb:
1: 2 x white caiman + 1 funke gold 5m
2: 2 x dancing crew + blockbuster
3: fire festival
4: 2x wckd warlord + 2x monster ride
5: de traditie
6: kleurenbak
7: splitting stars + splitting rainbow
8: kleurenbak
9: dazzlin (nieuwe van feestje)
10: special stars
11: katan 5 + 2x cairo + 2x ROTP + 3X salute cake

Wat denken jullie van die opbouw?
En waar zou ik de furious van Wolff het beste kunnen plaatsen? en mis ik nog iets?
Ik zou splitting stars samen met fontein schieten denk ik. Dat lijkt mij wel een mooi begin. Welke kleurenbakken heb je?

Ik zou splitting stars samen met fontein schieten denk ik. Dat lijkt mij wel een mooi begin. Welke kleurenbakken heb je?
Ik zit eraan te denken de glitter 2 willow te kopen/bak die erop lijkt.

Dat vind die splitting stars met de fontein is een goede!

Heb volgende losse cakes, hoe zou jij deze aansteken?
4 x Visions of Ecstasy
3 x Cairo Crackling
3 x Dreamchaser
3 x Decibel
2 x Crossette Switch

heb wel een idee maar even benieuwd hoe jullie het zouden doen ;)
Dit is een lastige om een lekker showtje van te maken, weinig combineerbaar en ik zou hier nog wat andere dingen aan toevoegen. Daarnaast heb je ook nog geen idee wat er uit die 4x Visions of Ecstacy gaat komen.

Als dit het is zou ik deze volgorde aanhouden:
3x Dream Chaser in kleine W
3x Decibel in W
1x Visions of Ecstacy + 2x Crossette switch in W
3x Visions of Ecstacy in I
3x Cairo Crackling in kleine W

Het zou mooi zien om hier als 2e bijvoorbeeld een Fire Festival of Tailgate fan in te zetten en voor de Cairo's bijvoorbeeld een Kingsmen of The Scream of wat Whistle Caps o.i.d.

Dit is een lastige om een lekker showtje van te maken, weinig combineerbaar en ik zou hier nog wat andere dingen aan toevoegen. Daarnaast heb je ook nog geen idee wat er uit die 4x Visions of Ecstacy gaat komen.

Als dit het is zou ik deze volgorde aanhouden:
3x Dream Chaser in kleine W
3x Decibel in W
1x Visions of Ecstacy + 2x Crossette switch in W
3x Visions of Ecstacy in I
3x Cairo Crackling in kleine W

Het zou mooi zien om hier als 2e bijvoorbeeld een Fire Festival of Tailgate fan in te zetten en voor de Cairo's bijvoorbeeld een Kingsmen of The Scream of wat Whistle Caps o.i.d.

Je wil er dus wat bij Knetter, stel dat ik het volgende erbij heb ;)
2 x Dumbum
Fire Festival
Twilight
Skyward
Full Assault
Splitting Rainbow
Royal Match
Transbomber
Obsessed
Furious
Hardcore Helium
Scream - Pangu