flutsjah
VWC lid
Ik zit te denken om een projectje te doen met de splitting red, beetje naar aanleiding van de video waarin er 6 afgaan, per 2 verbonden. Maar ik twijfel tussen het wat opvoeren met ander type producten of juist heel rustig en sierlijk te houden. 2 opties:
Optie 1:
Toschpyro 47
Beast mode
Splitting red
Strobe salute
2x Splitting red in V-shape + crank in het midden.
Optie 2
Splitting red
2x Splitting red in V-shape
Eventueel nog een toevoeging van een of meerdere shafts, volta multicolor of spidertail magic.
Optie 1 heeft dan als thema rood, en een sierlijke finale. Optie 2 is gewoon alleen sierlijk met mogelijk wat extra producten die weliswaar niet rood zijn maar wel sierlijk. Alle genoemde producten heb ik al gekocht. Iemand toevallig hier een mening over of optie 1 afdoet aan het sierlijke effect, of goede ideëen wat ik bij optie 2 zou kunnen toevoegen?
Optie 1:
Toschpyro 47
Beast mode
Splitting red
Strobe salute
2x Splitting red in V-shape + crank in het midden.
Optie 2
Splitting red
2x Splitting red in V-shape
Eventueel nog een toevoeging van een of meerdere shafts, volta multicolor of spidertail magic.
Optie 1 heeft dan als thema rood, en een sierlijke finale. Optie 2 is gewoon alleen sierlijk met mogelijk wat extra producten die weliswaar niet rood zijn maar wel sierlijk. Alle genoemde producten heb ik al gekocht. Iemand toevallig hier een mening over of optie 1 afdoet aan het sierlijke effect, of goede ideëen wat ik bij optie 2 zou kunnen toevoegen?