Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn jullie ideeën voor een finale met lossen producten, ben opzoek naar wat inspiratie! Wil de mensen in de straat met open mond laten kijken!
Heb hier voor 5x happy thunder q, 2x bleu thunder, 1x golden thunder,2x titanium thunder, 3x return of the Phoenix. Evt wall of golf, en wall of silver ook ter beschikking x4 weet alleen niet of dat mooi is in een finale.
Is dit genoeg voor een spectaculaire finale, of heb ik meer nodig?
Is het daarna afglopen? Of ga je dan losse cakes schieten?
Zou in het geval van het laatste afhankelijk van hoe de straat of omgeving stookt rustig beginnen of met de crashbox, dan paar cakes en weer een box en afsluiten met de transbomber.
Solar storm alle 4 tegelijk is echt zonde! Dat is een geniet box en dat doe je echt compleet teniet als je alles tegelijk weg schiet.
Dan kun je beter wat anders pakken voor zo'n moment, maar dat is mijn mening.
bedankt voor je reactie denk dat ik hem zo ga schieten anders wordt het inderdaad wel erg veel chaos denk ik als ik de screws en airdamages en secret salutes tegelijk afschietIk zou beginnen met de 6x airdamage, gevolgd door de 5 x secret salute. Dan zou ik de screw zo schieten als ie bedoeld is. Heb ik zelf ook al een aantal keer gedaan per 3, dat is echt totale gekte. En dan zou ik afsluiten met de secret salute finale cake's.
Ik ben nog opzoek naar een rustiger tussenstuk in mijn show. Ik wil vrij heftig beginnen, denk aan 5 tot 10 fluit bakken. 5 tot 10 salute potjes en dan mooi 1 thema/kleur in de lucht. Om vervolgens echt gas terug nemen. Heeft iemand ideeën over producten die hiervoor geschikt zijn, denk dus aan dingen zonder burst. Hierbij lees ik ook al het stille show topic, maar het hoeft niet perse stil te zijn (crosette mag ook bijvoorbeeld)
Ik weet dit is nogal een niet concrete vraag, maar ik wil jullie niet teveel een bril opzetten. In de hoop dat ik dingen te horen krijg waar ik zelf nooit aan zou denken!
Weet niet of je er aan kunt komen, maar bijvoorbeeld de Wonderland A van Witte vuurwerk vind ik erg gaaf met die hummers.
Een paar Awaken/Amazon op de grond.
Fallen Star van Wolff.