Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn inderdaad veel rustige cakes. Zelf gaat mijn voorkeur ui naar:

Sunbeams
Fallen Star wolff
Hummer spirit Broekhoff
Colorfull mines Broekhoff
Collorfull Crosette Showtime
Brocade Waterfall Showtime
Glittering mine en color comet Shotime (NIEUW 2017)
Gold mine en color Showtime (NIEUW 2017)

Laatste 2 items zijn nieuw en zijn waaier cakes met 11 tubes lang elkaar. Lijken me erg gaaf.

Mannen alvast super bedankt voor jullie input!

Ik ga beginnen met een 3 tal rekjes met Romeinse kaarsen. V shape naar Waaier effect naar X. Waarbij ik bij de X shape, over een 4 meter naar 1 hetzelfde punt wil schieten (steeds om de 40 cm bijvoorbeeld, een naar binnen gekeerde waaier?)

Dan heb ik gelukkig een van mijn vaste afhaalpunten gevonden, die de Amazon verkoopt voor 10,- dus die wou ik 3 keer doen. (verkoopt ook de omlabeling van redwire, ik wist niet dat die bestond, maar is een stuk duurder...)

En de volgende en laatste stap ben ik nog aan het twijfelen tussen alle mooie voorstellen wat jullie hebben gedaan en eventueel nog gaan komen.

Voor de mensen die het zich afvragen hoe ik dit ga fakkelen? Nou niet... ik ga op knopjes drukken.

Moet her per se een cake zijn?
Anders zou 2 of 3 goede fonteinen naast elkaar, op een rij, ook niet mistaan.
Denk aan bijvoorbeeld Bardarbunga, Vulcan X, Crackling Sky, etc etc.
Werkt bij mij altijd goed, als je een paar goede fonteinen tussendoor doet.

En zoals gezegd de Sunbeam cakes of eventueel de nieuwe E-Pulz van VuurwerkTotaal.

Moet her per se een cake zijn?
Anders zou 2 of 3 goede fonteinen naast elkaar, op een rij, ook niet mistaan.
Denk aan bijvoorbeeld Bardarbunga, Vulcan X, Crackling Sky, etc etc.
Werkt bij mij altijd goed, als je een paar goede fonteinen tussendoor doet.

En zoals gezegd de Sunbeam cakes of eventueel de nieuwe E-Pulz van VuurwerkTotaal.

Nee absoluut niet, bedankt voor je tips. Voegt weer een andere dimensie toe :thumbsup:

Helemaal vergeten maar de Parade Kaarsen van broekhoff lenen zich hier natuurlijk ook super voor, bijvoorbeeld in V-shape of W-shape.
Ook de nieuwe pyroshow tail cakes zijn er goed voor geschikt.

Mensen,

Ik heb de volgende producten het aankomende jaarwisseling ter beschikking.

Blackboxx Pyro-Spektakel, Level 5
Lesli Prezident Piro
Lesli Bloodhound
Lesli Double Camuro
Lesli Bürgermeister
Weco Tanz der Vampire / Mad Max
Triplex Sensation
Triplex Anarchy
Weco Alligator
Rubro Crashbox
Rubro Transbomber

Iemand een die een leuke volgorde kan voorstellen?

Ok er was dus een mooi plan gemaakt voor komen o&n, met de vriendengroep, maar dat gaat helaas 100% zeker niet door. :cry: In de vooravond ga ik wel bij een stookmaat op bezoek om een en ander te stoken, maar ik vier dus om 00.00 uur alleen met mijn buren en ouders. Die verder niet veel met vuurwerk hebben helaas...

Nu is dus de vraag wat jullie denken van de volgende volgorde? (ik schiet waarschijnlijk box voor box en cake voor cake, en wil openen met sierlijke cakes en dan steeds harder gaan.
Volgorde:

Sunbeam 5 --->
Yellow River --->
Mad Twister --->
Cruelty --->
Winter Night --->
Red Maroon --->
Primal Instinct

Ben benieuwd naar jullie meningen :)

Ik denk dat ik het zo zou doen:

1. Sunbeam 5
2. Mad Twister
3. Yellow River
4. Cruelty
5. Primal Instinct
6. Winter Night
7. Red Maroon

Iemand hier suggesties voor een leuke show? Max 500 euro, is zeker rekbaar, maar om er een bedrag aan te geven? Liefste bij 1 en dezelfde winkel. Zit zelf bij Rubro te kijken omdat ik hier goede ervaringen mee heb.

Zou de eerste keer zijn, en ben niet meer echt op de hoogte.
Als 00:00 projectje.

Zat zelf aan een rustige opbouw met een 2 fonteinen, daarna wat simpele kleur en misschien wat fluit, daarna wat meer geweld en kleur, en afsluiten met veel knallen en flitsen.

Kan iemand hier wat mee? Misschien importeurs aanbevelen en of cakes.

Iemand hier suggesties voor een leuke show? Max 500 euro, is zeker rekbaar, maar om er een bedrag aan te geven? Liefste bij 1 en dezelfde winkel. Zit zelf bij Rubro te kijken omdat ik hier goede ervaringen mee heb.

Zou de eerste keer zijn, en ben niet meer echt op de hoogte.
Als 00:00 projectje.

Zat zelf aan een rustige opbouw met een 2 fonteinen, daarna wat simpele kleur en misschien wat fluit, daarna wat meer geweld en kleur, en afsluiten met veel knallen en flitsen.

Kan iemand hier wat mee? Misschien importeurs aanbevelen en of cakes.

Zoals gezegd in het andere topic :)

Rond de 500 euro ken je echt wel iets leuks neerzetten

- Duo fountain cafferata
- Sunbeam 2 Evolution ( of een andere sunbeam)
- Dreamscape box 25mm 2x
- Green Flashing Evolution 2x
- Stars over Viena 2x Wolff
- Spinning to White blink Cafferata 2x
- Red Heat Wolff 2x
- Wicked Whistle Vuurwerktotaal 1x
- Chemical Box Vuurwerktotaal
- Primal Instinct Rubro

Zit je rond de 550 zonder korting.

ik zat met mijn vraag ook op een verkeerd topic...
Iemand suggesties voor een "afsluiter"achter cruel traction aan? Ik zat te denken aan Across the Nation
tips zijn welkom

Heb helaas geen hele show maar zit wel in dubio of ik eindig met de collision thunder of de transbomber, wat zouden jullie doen? Vorig jaar al halverwege de transbomber gedaan en toen viel de rest namelijk een beetje tegen.

ik zat met mijn vraag ook op een verkeerd topic...
Iemand suggesties voor een "afsluiter"achter cruel traction aan? Ik zat te denken aan Across the Nation
tips zijn welkom

1 (of meer, meer is beter) Happy Thunder-Q? Ik hou zelf wel van een salute-salvo als afsluiter :D

Ik ben benieuwd naar jullie advies voor de afsluiter van de show die dit jaar weer de lucht in gaat. Alle bestellingen zijn al de deur uit... en voor de show heb ik een 100 potten gereserveerd. Daar moet toch wel wat moois mee te maken zijn dacht ik zo zelf. Alles wordt electronisch ontstoken met totaal 30 Cue's.
zelf zat ik te denken als afsluiter:

Crackling waves 4x I-shape Tegelijk
HFF Cake box 4x W-shape Tegelijk
Midnight Mania 4x I-shape Tegelijk
Crackling Chry 4x I-shape Tegelijk
Voldka Whistle 3x W-shape Tegelijk
Salute box 6x I-shape Tegelijk
Bullet 8x W-shape Tegelijk

Verder is er nog beschikbaar om evt. te verwerken in de finale:
Raw whistler 6x
Extreme salute 6x
Destroyer 12x
Quantum 6x

Voorgaand jaar een mooie show neergezet, alleen was daar de finale een beetje matigjes waardoor toch het echte wow effect ontbrak... dat moet dit jaar dus beter. ben erg benieuwd naar jullie ideeen/adviezen hierover.

Mooie lijst hoor. Als ik de finalelijst zo zie dan is dat zeker niet 'matigjes'. Ik denk dat de Raw Whistler een mooie aanvulling is in de finale. We hebben hem tijdens de Vuurwerkcrew Zena Trophy Battle show per 3 geschoten en dat was echt gaaf, super harde fluit. 2x3 of zelfs 1x6 en die zou ik dan voor de Crackling Chry plaatsen. Heb je de film van vorig jaar ook op film? Ben nu wel benieuwd!

Mooie lijst hoor. Als ik de finalelijst zo zie dan is dat zeker niet 'matigjes'. Ik denk dat de Raw Whistler een mooie aanvulling is in de finale. We hebben hem tijdens de Vuurwerkcrew Zena Trophy Battle show per 3 geschoten en dat was echt gaaf, super harde fluit. 2x3 of zelfs 1x6 en die zou ik dan voor de Crackling Chry plaatsen. Heb je de film van vorig jaar ook op film? Ben nu wel benieuwd!

Bedankt voor de aanvulling. ik zal de film van de Zena Trophy nog even bekijken en ik denk dat de Raw whistler hier nog aan toegevoegd gaat worden. was daar ook zeker van onder de indruk. link naar de film van vorig jaar heb ik hieronder geplaatst: ( laatste 5 boeketten net niet meer op de film om een vage reden )

Hier werden er vaak doorgelonte cakeboxen geschoten waardoor soms het tempo wat laag is. dit wil ik dit jaar beter afwisselen en meer per 3 of 4 tegelijk schieten.

Ik zit zelf ook nog te twijfelen over het einde van de afsteekvolgorde.

Ik heb:

- Zena Triumph
- 2x Double Demolition
- Transbomber
- 2x Zena Mayhem

Zal ik het in die volgorde doen, of toch de mayhems en transbomber om wisselen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan