Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij inspiratie kunnen geven voor een mooie eindshow.

Ben op zoek naar een show die een mooie mix van effecten, kleur en goud heeft met het liefst 25/30mm kaliber.

Geen bezwaar om boxen/compound te mixen and matchen of om juist mooie cakes te gebruiken maar ben op zoek naar pareltjes

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Colorfull City
Spectacle show 120
Immortal Gold
Snowstorm
Cruel Traction
4 Seasons
Collision Thunder
4x Crackling Cry 2.0
6x Raw Whistler
2x Transbomber

Zit nog erg te twijfelen over de volgorde van schieten, staan nu in de volgorde zoals ik het in gedachten heb. Vanaf de cc 2.0 was mn bedoeling om het overlappen/tegelijk te schieten.

Mensen suggesties voor de afsteek volgorde?

Beste freaks,

Hoe ik de show ga schieten is me op zich wel duidelijk. Ik zit echter nog een beetje in dubio qua finale dit jaar. Hoe zouden jullie deze finale opbouwen?

Ik heb beschikbaar als finale:

1x Evolution Snowstorm (eventueel alle cakes tegelijk)
12x Evolution Purple Haze
12x Evolution Blue Thunder
8x Return of the Phoenix
4x Pangu Yellow River

Op de reservebank staat dan nog:

2x Evolution Sunbeam 5 (misschien samen met de Purple Haze?)
2x Evolution Titanium Thunder

Wie helpt?:wink:

Ik zou het zo doen:

4 x Yellow River tegelijk
4 x Snow Storm cakes tegelijk
12 x Purple Haze tegelijk
12 x Blue Thunder en 8 x Return of the Pheonix tegelijk.

En die 'reserve cakes' kan je in deze volgorde voor het bovenstaande lijstje doen:
2 x Sun beam 5
2 x Titanium Thunder ( of je doet deze tegelijk met de Blue thunder en Return of the Pheonix )

Dat zou inderdaad al een goede optie zijn. Alleen voor m’n gevoel mist er dan nog een genadeklap aan het eind. Zou het geen optie zijn om de Snowstorm helemaal naar het eind te verplaatsen en dan alle cakes tegelijk?

De Titanium Thunders zet ik anders wel bij de intro. Ben bang dat ze anders niet opvallen:rolleyes:

Zie onder,

Iemand een advies mbt de schietvolgorde ?

1x Crank (Pyro Bandits)
2x Silent Trails(Royal Fireworks)
1x Mixed Emotions (2016 Vulcan)
1x Event KXB-30 (Rubro)
2x Event CAKE NO.4 (Rubro)
1x Color C.R.E.A.M. (2016 Geisha)
1x Legendary 150 (Royal Fireworks)
1x Spectale 120 Visions Of Ecstasy (Evolution Fireworks)
1x Cruel Traction (Wolff Vuurwerk)
1x Transbomber (2016 Rubro)

Dat zou inderdaad al een goede optie zijn. Alleen voor m’n gevoel mist er dan nog een genadeklap aan het eind. Zou het geen optie zijn om de Snowstorm helemaal naar het eind te verplaatsen en dan alle cakes tegelijk?

De Titanium Thunders zet ik anders wel bij de intro. Ben bang dat ze anders niet opvallen:rolleyes:

Ik weet niet hoe kundig je bent met een cake versnellen, maar je kan een paar cakes sneller laten lopen om de finale wat bruter te maken. Een stukje snel viscolont langs de tubes laten lopen en het gaat als een trein. En anders zou ik het echt gewoon houden zoals ik net zei! Dat is wel de beste opbouw tot een mooie climax.

Ik zou het zo doen:

4 x Yellow River tegelijk
4 x Snow Storm cakes tegelijk
12 x Purple Haze tegelijk
12 x Blue Thunder en 8 x Return of the Pheonix tegelijk.

En die 'reserve cakes' kan je in deze volgorde voor het bovenstaande lijstje doen:
2 x Sun beam 5
2 x Titanium Thunder ( of je doet deze tegelijk met de Blue thunder en Return of the Pheonix )

Ondanks dat alle 4 de Snowstorm cakes iets meer geweld zullen geven door het gekraak zou ik de Yellow River's er na schieten, dat is gewoon nog net ff een dikkere bak en met 4 tegelijk: veel beter dan dat wordt het niet.

Sunbeam 5 ook niet met meerdere tegelijk maar beter achter mekaar, dan komen de tails beter tot hun recht.

Voor de rest geen op- danwel aanmerkingen:)

Ik weet niet hoe kundig je bent met een cake versnellen, maar je kan een paar cakes sneller laten lopen om de finale wat bruter te maken. Een stukje snel viscolont langs de tubes laten lopen en het gaat als een trein.

Dat is een goed idee inderdaad! Cake versnellen is geen probleem:devil:

Ondanks dat alle 4 de Snowstorm cakes iets meer geweld zullen geven door het gekraak zou ik de Yellow River's er na schieten, dat is gewoon nog net ff een dikkere bak en met 4 tegelijk: veel beter dan dat wordt het niet.

Echt? Heb beide nog niet live gezien, maar op video’s lijkt de Snowstorm het toch wel te winnen van de Yellow Rivers. Al heb ik wel gelezen dat de Yellow River minder indrukwekkend overkomt op video.

Yellow River is in mijn beleving een van de beste cakes van Nederland. Per 4 zal geweldig zijn. Je zou deze ook na de finale kunnen schieten. ff een half minuutje rust en dan deze als toegift. Succes verzekerd.

Deze losse cakes heb ik:
1 x heavy legend gravity
1 x Wicked Warlock
1 x Furious Falcon
4 x Red Ghosts
1 x Heavy Legend 49 Oceans to blue
2 x Daisy Beam
4 x Titanium Thunder
Volgens mij kan ik er een paar los stoken, maar kan denk ik een knal/fluit projectje maken van de titanium thunders, daisy beam en de gravity.

Beste allemaal,

Ik weet het niet, ik probeer nu al enkele weken een leuke opstelling te bedenken met onderstaande bestelling:

2x Titanium Thunders
1x Escape from hell
8x Secret Salute
1x Platinum box
1x Flashing flower
1x Epic lights
1x Kings gold
1x Purple Haze
1x Insane
1x Jukebox
1x Circle Of Delight
6x Raw Whistler
1x Silent Trails
2x X-treme Whistler
2x X-Plosion
1x Bonfire
1x Sparkles (DRS-2503)
1x The Fan

Los spul
6x Sick6 Shocks 1+1 GRATIS (1801+1)
4x Asian thunder rockets XXL
3x Asian thunder rockets

Ik heb 8x secret salute en de 6x raw whistlers in ieder geval besteld om in de finale te stoppen, maar hoe ik dat ga doen, ben ik zelfs nog niet uit.
Afgelopen jaren deed ik steeds alles tegelijk afsteken. Complete chaos en super tof, maar ik wil het meer geordend doen.

Ik zat te denken om eerst de Escape from hell, gevolgd door 6x raw whistlers (6RW) en dan 8x secret salute (8SS).
Maar aan de andere kant vind ik dat misschien zonde van de escape from hell.

Een ander idee was de 6 cakes van de platinum box voorafgaand aan het geweld van de 6RW + 8SS. Maar moet ik ze dan 1 voor 1, of allemaal tegelijk of misschien 1, 2, 3 dan 6RW en 8SS.

kortom ik hoop dat ik spul heb gekozen waar jullie me bij kunnen adviseren.

Alvast dank voor de input.

Nathanael, het volgende leek mij wel wat, hard beginnen en hard eindigen:
2x Titanium Thunders en 2x X-treme Whistler
1x Silent Trails
1x Flashing flower
1x Epic lights
1x Purple Haze
1x Jukebox
1x Bonfire
1x Sparkles (DRS-2503)
1x Kings gold
1x The Fan
2x X-Plosion
1x Platinum box per 2 of 3
1x Circle Of Delight
1x Insane
1x Escape from hell
6x Raw Whistler en 8x Secret Salute

(ik ken overigens niet alle producten maar hier kon ik snel op komen)

Die 2x titanium thunder en 2x x-Treme whistler is een goed idee.
Ik wil niet alles in 1x aansteken en dan klaar. Maar je hebt goede ideeen

Oké ik zit dus te denken ik steek op 3 positie’s af is dan 15 niet te veel. Is het dan van uit het midden 15 meter naar links en rechts??

Oké ik zit dus te denken ik steek op 3 positie’s af is dan 15 niet te veel. Is het dan van uit het midden 15 meter naar links en rechts??

Yep! Tussen ieder schietpositie 15m dus:

[cake] <- 15m -> [cake] <- 15m -> [cake]

Maar onthou wel dat als het publiek met z'n neus bijna bovenop de cakes staat, dat ze dan telkens hun hoofd van links naar rechts én weer terug moeten bewegen :shocked:

Bij een afstand tussen cake en publiek zal 5-6 waarschijnlijk beter zijn (al heb je dan meer overlap van de boeketten).

Hallo allemaal,

Onderstaande producten heb ik tot beschikking voor mijn nieuwjaarsshow. Ik zit alleen te twijfelen of de volgorde zo wel goed is, met name de finale. Of de Transbomber als finale of toch 2 keer de Air Damage i.c.m. de ROTP. Voor de Massive begin ik met een aantal fonteinen en kleinere cake's maar dat staat al vast. Heeft iemand een suggestie?

1 Massive
1 Commando
1 Wings of Darkness
1 Brasilian box
1 Hallucinator
1 Capital
1 Event KXB-30
1 Solar Storm 100's
1 Snake Eyes
1 Pryzm
1 1.2'' Escape from Hell 216's
2 Return of the Phoenix