Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie zou mij kunnen helpen met mijn 18.00 project dit project wou ik dan gaan bestellen
bij vuurwerkoutlet groningen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
budget is rond de 200 euro
en het moet veel lawaai maken
andere winkels in de buurt zijn vw totaal, zena waar ik eventueel kan bestellen
ik zie jullie sugesties graag tegemoet.

Wie zou mij kunnen helpen met mijn 18.00 project dit project wou ik dan gaan bestellen
bij vuurwerkoutlet groningen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
budget is rond de 200 euro
en het moet veel lawaai maken
andere winkels in de buurt zijn vw totaal, zena waar ik eventueel kan bestellen
ik zie jullie sugesties graag tegemoet.

Bijvoorbeeld:

1)
Een karton Lucky19 (1-2-3-6 tegelijk)
Gevolgd door 4 Secret Salute of 4 Air Damage.

2)
Beginnen met 3x Gravity
Gevolgd door 3x Daisy Beam
Gevolgd door 4x Secret Salute of 4x Air Damage.

Zoiets? Of wil je er langer van genieten?

Bijvoorbeeld:

1)
Een karton Lucky19 (1-2-3-6 tegelijk)
Gevolgd door 4 Secret Salute of 4 Air Damage.

2)
Beginnen met 3x Gravity
Gevolgd door 3x Daisy Beam
Gevolgd door 4x Secret Salute of 4x Air Damage.

Zoiets? Of wil je er langer van genieten?

Dankje voor je tips ik ga denk voor nmmr 2 alhoewel nmmr1 ook top is!!

Ben vorig jaar m'n show begonnen met 3X dominator van barely legal. Die cake kon ik toen voor 20€ ps krijgen, maar dit jaar is de prijs helaas verdubbeld. Kent iemand een vergelijkbare cake (dus met de wow-factor van de dominator) die een iets schappelijkere prijs heeft?

goedemiddag freakzz,

Nu zijn we aan t rond denken om rond de klok van 22:00 een showtje neer te zetten voor de hele familie, nu is de vraag wat schieten jullie meestal rond deze tijd?

Ik ben zelf aan t denken om een pijlenrek erdoorheen te jagen.. hebben jullie een idee voor me de besteding is rond de 200,-

Hopelijk heeft iemand raad, is onze eerste jaar dat we projecten willen maken voorheen deden we los schieten maar we willen meer aandacht en tijd aan onze favoriete hobby besteden!

alvast bedankt voor de hulp, moeite en tijd!!

Groetjes,

BOMBA45

Ik ben zelf aan t denken om een pijlenrek erdoorheen te jagen.. hebben jullie een idee voor me de besteding is rond de 200,-

Een pijlenrek is een leuk idee, maar voor 200 euro misschien iets té. vergeet trouwens niet dat er in het maken van het rek ook kosten gaan zitten. Wat je zou kunnen doen, is een rek maken voor ongeveer 20 pijlen, deze opvullen met goedkope 40grams pijlen (lightyear, freestyle rockets etc, iig van rond de 20 a 25 euro per pak) en om de show compleet te maken, er een dikke cakebox van rond de 100 euro voor of na schieten.

Stel je besteld bij Vuurwerktotaal, haal je 2 pakken Freestyle rockets (ong 50 euro) en de Hardstyle Box (120 euro), krijg je Capital gratis. Schiet je die capital, daarna je rek, en eindig je met de box. Of, je haalt voor de 120 euro van de box een aantal losse cakes, zoals 3 cakes van rond de 25 euro, en haal je er 3 stuks matrix bij als finale :)

Hieronder staat mijn lijstje voor dit jaar. Waar ik vorig jaar mijn projecten al maandenlang uitgedacht had, heb ik dat nu nog niet gedaan. Ik wil een 18:00 project en een 00:00 project maken. Daarnaast wil ik de cakebox gewoon los schieten en wil ik ook nog genoeg "gewone" cakes over hebben om los te schieten. Het 00:00 project moet natuurlijk groter zijn dan het 18:00 project. Wat zouden jullie doen? Hieronder mijn lijst:

Cakes:
Massive (vuurwerktotaal)- 1x
Black Diamond (Broekhoff) - 2x
Event Stagemaker (Rubro) - 1x
Secret Salvo (Rubro) - 6x
Air Missile 150 (Broekhoff) - 1x
Crackling Chry 2.0 (Zena) - 1x
Cruelty (Wolff) - 3x
Happy Thunder Q (Evolution) - 3x
Golden Thunder (Evolution) - 2x
Viking (Wolff) - 1x
Speed (Wolff) - 2x
Joy Ride (Wolff) - 1x
Stars Over Paris (Wolff) - 2x
Alcatraz (Wolff) - 1x

Cakebox:
Cruel Traction (Wolff) - 1x

Vuurpijlen:
Develish (Broekhoff) - 2x
Hindoo Rockets (Broekhoff) - 2x
Bomber Rockets 3 st. - 6x
Ruthless Rockets 10 st. - 2x
Sick6 Rockets (Vuurwerktotaal) - 2x
Speed Rockets (Rubro) - 2x
Ball Rockets (Zena) - 1x
Turbo Clash Rockets (Rubro) - 1x
Light Year (Zena) - 1x

Singleshots:
Thunderking Jumbo Box (Rubro) - 1x
Sky Hunter Crown (Broekhoff) - 2x
Color Thunderking 2.0(Broekhoff) - 8x
Thunder Tubes 50 st.(Broekhoff) - 2x
Thunderking 4 st. (Broekhoff) - 10x
The Junk (Vuurwerkmania) - 1x
Extreme Shocking 4 st. Rubro - 2x

Fontijnen:
Color Crackling (Broekhoff) - 2x
Happy Stars (Rubro) - 2x
Happiness (Vuurwerktotaal) - 2x
Knetterkegels (Lesli) - 2x
Silver Stars 2 st. (Rubro) - 2x
Super Starpack (Rubro) - 1x
Volcano (Wolff) - 2x
Blazing Vulcan - 4x
Ass Fountain - 4x

Klein spul (voor in de vooravond):
Saturn Missile (Broekhoff) - 6x
Scrammer (Rubro) - 8x
Kanonslag (Broekhoff) - 10x
Wondertol (Broekhoff) - 10x
Wondertol (Andere merken) - 9x
Solitaire (Broekhoff) - 2x
Crazy Jumping Jacks (meerdere merken) - 11x
Crazy Bee (Rubro) - 2x
Heroes on Fire 3 (Wolff) - 1x

Hi Guys,

Elk advies is welkom over de volgende blokken

Ik heb in de collectie:
- 1X Originals topper box (originals)
- 1X Cruel Traction (wolff)
- 1X Golden Tears (salon roger)
- 1X Spectacle show 120 (evolution)
- 1X Beta Zeta (Originals)

Ik wilde hem in deze volgorde doen waarbij ik de beta zeta aan de spectacle show 120 verbind als finale cake.

De verkoper raadde me aan om de golden tears als laatste te doen omdat dit de zwaarste was maar dit lijkt me toch minder mooi met de Zeta op het einde die ook al goud is.

Daarnaast twijfel ik nog of ik om de finale wat spannender te maken voor de laatste cake de laatste twee tot drie blokken parralel te laten gaan, of is dit af te raden?

Een ander idee was om de volledige originals topper als finale te doen waarbij alle 4 de cakes gelijk gaan, met de zeta als finale.

Benieuwd naar jullie reacties.

Ik wil het volgende showtje schieten, wat vinden jullie van de volgorde of moet er nog iets bij heb eventueel nog 2 golden thunders, 2 cruelties en 1 event grande finale tot beschikking.

1 Amazon
2 Event king crown with glitter
3 Sunbeam 3
4 Mega Cauliflower
5 Event Horizon Z3 (Eerst Waaier)
6 Wall of Silver
7 Spectacle show 100
8 2x Event 6 Elements tegelijk
9 Sunbeam3
10 Mega Cauliflower
11 Cross
12 Spectacle show 120
13 Snow Storm
14 Gravity (2x 3 achter elkaar)
15 12 xSecret Salute met 5x Airdamage
16 12 Happy Q thunders

Hey koala, dankjewel weer super! Sorry voor het laate bericht, ik was een weekje naar Parijs toppieee!!!!!

Een pijlenrek is een leuk idee, maar voor 200 euro misschien iets té. vergeet trouwens niet dat er in het maken van het rek ook kosten gaan zitten. Wat je zou kunnen doen, is een rek maken voor ongeveer 20 pijlen, deze opvullen met goedkope 40grams pijlen (lightyear, freestyle rockets etc, iig van rond de 20 a 25 euro per pak) en om de show compleet te maken, er een dikke cakebox van rond de 100 euro voor of na schieten.

Stel je besteld bij Vuurwerktotaal, haal je 2 pakken Freestyle rockets (ong 50 euro) en de Hardstyle Box (120 euro), krijg je Capital gratis. Schiet je die capital, daarna je rek, en eindig je met de box. Of, je haalt voor de 120 euro van de box een aantal losse cakes, zoals 3 cakes van rond de 25 euro, en haal je er 3 stuks matrix bij als finale :)

Ergens aan het einde van m'n showtje zit de Crackling Shape Box. Deze bouwt natuurlijk 'rustig' op door eerst mines met een soort cactus te schieten om vervolgens pas over te gaan in boeketten met burst.
Zou het wat zijn om tegelijk met de eerste cake de Return of the Phoenix te schieten?

Ik zou voor de important pyro show gaan...:) of de heroes

Heroes zou ik nooit doen. Veel te slap.

Wil je echts iets vergelijkbaars dan kom je al gauw of Freestyle Titanium an VWT. Kost wel wat meer, maar schijnt wel goed te zijn. Heb hem zelf nog niet live gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan