Machine076
VWC lid
Ik zoek echt een goede fluitbak met een leuke prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker schelle fluiten en het liefst een lekker tempo, iemand suggesties?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek echt een goede fluitbak met een leuke prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker schelle fluiten en het liefst een lekker tempo, iemand suggesties?
In één van mijn projecten van komend O&N combineer ik een aantal 30mm compounds met snelle 25mm-blokjes (Katan Specials). Mijn idee is om een grootste deel in W-shape te schieten met de 30mm compounds in het midden en de Specials aan de buitenkanten. Maar uiteraard komen nu de twijfels weer. Zou het toch niet beter zijn om het om te wisselen, dus snelle 25mm in het midden en de 30mm-blokken aan de buitenkant, of het een beetje te variëren.
Wat denken jullie?
Ik zou het dan ook op de snellere varianten aan de buitenkant houden en de 30mm in het midden. Maar is de tijdsduur een beetje gelijk van de artikelen die je gaat schieten? Vind het zelf altijd een domper als dan de 2 buitenste bakken al klaar zijn en dan de 30mm bak een beetje na prutteld.
Zelf ben ik meer fan van de 25mm snelle bakken dan de 30mm sierlijke bakken. Ik vind ze gauw saai worden doordat ze veel minder snel schieten. Dat schot voor schot begint mij dan altijd een beetje tegen te staan.
Twijfeltje tussen de Azul of Snowstorm 2.0. Roept u maar![]()
Thanks Wesley! Qua timing gaat het wel goed komen. Daarvoor heb ik eerder dit jaar al wat nuttige adviezen gehad.
En ik heb hetzelfde als jij wat de snelheid van de meeste 30mm-bakken betreft. Daarom ga ik die niet meer alleen schieten.
Misschien in plaats van de wicked whistle kiezen voor de de scream machine van Wolf vuurwerk.Ik zou graag een projectje willen maken met wat crackling, fluit en knal,
Nu dacht ik aan 3x Caïro crackling, 3x Wicked whistle en welke zouden jullie dan pakken voor de knalcake? Als finale.
Of zouden jullie ook al een andere kiezen voor de Wicked whistle?