Hulp nodig bij het maken van je show/project? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek echt een goede fluitbak met een leuke prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker schelle fluiten en het liefst een lekker tempo, iemand suggesties?

Ik zoek echt een goede fluitbak met een leuke prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker schelle fluiten en het liefst een lekker tempo, iemand suggesties?

Vuurwerktotaal Freaky Whistler is een leuke en betaalbare cake!

Maar kijk ook eens of je de Fast Silver Whistling van Showtime kunt vinden.

In één van mijn projecten van komend O&N combineer ik een aantal 30mm compounds met snelle 25mm-blokjes (Katan Specials). Mijn idee is om een grootste deel in W-shape te schieten met de 30mm compounds in het midden en de Specials aan de buitenkanten. Maar uiteraard komen nu de twijfels weer. Zou het toch niet beter zijn om het om te wisselen, dus snelle 25mm in het midden en de 30mm-blokken aan de buitenkant, of het een beetje te variëren.

Wat denken jullie?

Ik zou het dan ook op de snellere varianten aan de buitenkant houden en de 30mm in het midden. Maar is de tijdsduur een beetje gelijk van de artikelen die je gaat schieten? Vind het zelf altijd een domper als dan de 2 buitenste bakken al klaar zijn en dan de 30mm bak een beetje na prutteld.

Zelf ben ik meer fan van de 25mm snelle bakken dan de 30mm sierlijke bakken. Ik vind ze gauw saai worden doordat ze veel minder snel schieten. Dat schot voor schot begint mij dan altijd een beetje tegen te staan.

Ik zou het dan ook op de snellere varianten aan de buitenkant houden en de 30mm in het midden. Maar is de tijdsduur een beetje gelijk van de artikelen die je gaat schieten? Vind het zelf altijd een domper als dan de 2 buitenste bakken al klaar zijn en dan de 30mm bak een beetje na prutteld.

Zelf ben ik meer fan van de 25mm snelle bakken dan de 30mm sierlijke bakken. Ik vind ze gauw saai worden doordat ze veel minder snel schieten. Dat schot voor schot begint mij dan altijd een beetje tegen te staan.

Thanks Wesley! Qua timing gaat het wel goed komen. Daarvoor heb ik eerder dit jaar al wat nuttige adviezen gehad.

En ik heb hetzelfde als jij wat de snelheid van de meeste 30mm-bakken betreft. Daarom ga ik die niet meer alleen schieten.

Beide nooit gehad, maar de Azul is gewoon goed als je de video's bekijkt. De Snowstorm 2.0 valt tegen ten opzichte van de eerste versie.

Thanks Wesley! Qua timing gaat het wel goed komen. Daarvoor heb ik eerder dit jaar al wat nuttige adviezen gehad.

En ik heb hetzelfde als jij wat de snelheid van de meeste 30mm-bakken betreft. Daarom ga ik die niet meer alleen schieten.

Nu wel benieuwd welke boxen je met elkaar gaat combineren en om welke boxen het überhaupt gaat.

Wat een super vette topic en echt gaaf dat er zoveel hulp geboden wordt.
Ook ik ben opzoek naar wat extra inzichten :angel:
Dit jaar ga ik voor het eerst een show proberen te bouwen.

Mijn idee is als volgt:

-Start- Fire Festival

'Waaier show'
W Triple Layer
Tycoon
Funke Elegant Night
Funke Paranoid

-Rust moment- Tailgate fan

'recht geschoten show'
Willow Mayhem
Funke Supernaut 1
4x Funke Kamuro
Funke Corolla Blue

'Finale'
4x Erotica
8x Climax / Qlimax
12x Argento Red Thunder

Voor los schieten heb ik:
- Yggdrasil
- Evo bomber (nog niet zeker)
- 5x mega mine (nog niet zeker)

Mijn vragen:
1. Dit jaar zijn alle boxen nieuw voor me ik ben bang dat bijvoorbeeld een supernaut mooier is om los te schieten en wellicht evo bomber dan beter in de show. Wat is jullie mening over de volgorde? Zijn er boxen die in het niet komen te vallen?

2. Ik twijfel over de opbouw finale volgorde: Kamuro is soort van wit, corolla is blauw en erotica weer wit (wit blauw wit) is het niet beter om blauw wit wit te doen. Maar de corolla is schiet sneller dan de 4x kamuro denk ik?

3. Ik overweeg om toch na de argento red thunder met kleine vertraging 5x mega mine af te schieten maar misschien valt dat in het niet door de rook en al chaos einde?

Alvast ontzettend bedankt voor het meekijken / mee denken!

Mooi lijstje Ichi, vooral die 8 x climax is wel dik.

1. Willow Mayhem is een dikke bak die ik voor de Kamuro zou zetten. Maar daarvoor de Evo Bomber. Supernaut dus los schieten. Evo Bomber is een mooie overgang van de kleur uit de Tailgate vind ik. Willow Mayhem not so much. Dus ik zou zeker die Evo bomber erbij halen.

2. Ik zou de Kamuro bij de Erotica doen inderdaad. Misschien wel kort achter elkaar stoken.

3. Denk ik ook, maar is wel leuk. Zou die optie wel meenemen, voor het geval dat.

Thanks Pyropinoy voor de feedback!

1. Niet eens gerealiseerd maar dat klinkt als een goed idee om de Willow Mayhem naar achter te plaatsen.
Dan krijg je tailgate, bomber, corolla blue, mayhem, kamuro richting finale. Ook qua kleur wordt het dan van kleurrijk naar blauw naar wit en chaos :).
2. Goed idee ik denk of tegelijk of halverwege de Kamuro de Erotica proberen te timen
3. Haha check ik twijfel nog maar wie weet dat ik die toch stiekem erbij haal ;).

Leuke bijkomstigheid is dat ik zo ook nog ygdrassil en supernaut los kan stoken vind ik ook wat hebben om nog wat 'los spul' te hebben.

Hallo
Ik vroeg mij af of er iemand mee wilde kijken naar een project wat ik in elkaar wil zetten. Het budget is niet al te hoog dus het is geen topshow maar ik heb iets soortgelijks het jaar voor corona gedaan en dat beviel mij erg goed.

ik shop bij vwoutlet haulerwijk en heb een aantal producten op mijn lijstje:

CAKES
-2x Transbomber finale cake (salvo's)
-2x WCKD Warlord

WAAIER:
-Rubro Crackling Battery (TransBomber waaier)

SALUTECAKES:
-2x Secret Salute Rubro
-2x Secret Salute Special Edition
-2x Johnny Dangerous
-1x Crackling Thunderstorm

Alle Cakes waar er 2 van zijn schiet ik graag tegelijk behalve de johnny Dangerous.

in dit project kan ook nog een x aantal keer de Reno/poission van de Aldi uit Duitlsand geplaatst worden, ook is er nog plek voor 2 boxen namelijk de event powerbox no. 1 en de Special 1 van katan.

Hiernaast komen waarschijnlijk ook nog wat blokjes uit de terremoto denk aan 2 keer de 1s en 10 s en 1x de 36 of iets in die richting.

Is er iemand die uit deze wirwar een leuk idee kan breien of een leuke toevoeging heeft ik hoor het graag!

Goedemiddag allemaal,
Sinds vandaag nieuw hier op het platform en heb de jaren voor corona zelf de show samengesteld en geschoten op muziek.

Ook dit jaar ben ik dit weer van plan en zoek ik naar mogelijkheden om middels doorlonten het afsteekproces wat makkelijker te laten verlopen.

De bedoeling is een wijde opstelling tussen bijvoorbeeld de fonteinen, de cakes en de compounds.
Voorgaande jaren met een electronisch ontsteking niet helemaal gelukt (sommige gingen niet af) wat de show niet echt ten goede kwam. Dit jaar ben ik dus nieuwsgierig naar jullie tips en lees graag mee.

Oh ja.. en kan ik ook ergens de video delen van voorgaande jaren ter inspiratie voor anderen?

Heb wat hulp nodig
Hier de schietlijst en finale zoals ik had bedacht tips zijn welkom

1x brasilian box
1x Primavera
1x mad Max
1x colorful city
1xcosmopolis
1x six box
1x hydra
1x unity of lights
1x Nova
1x toro box
1x evo bomber
1x screaming battery
1x kingsman
1x Katan special #1
1x Mega Willows
2x noi z
1x tempest
3x secret salute
12x happy thunder Q
2x crossette switch
2x mega mine
2x crackling fountain rubro
2x spinning blue
1x Candy Mountain
1x push it to the limit
1x Total display show
1x argento pyroshow 1000 c cemelia
1x wckd heroes
1x heavy legend monstercakes
1x Fire festival
2x transbomber
1x Branco
1x acatenango
1x next level
1x mixed display box
1x blazing diamonds
1x adrenaline
1x out of control
7x thunder storm

Finale zoals ik die voor me zie

Beginnend met 2x transbomber 1x Total displayshow tegelijk die gaat over naar 2x noi-z gaat over naar 3x secret salute samen met de kingman daarna 7x thunderstorm en als afsluiter 12x happy thunder q.

Hoe zouden jullie de goede opbouw invullen met de overige producten

Ik dacht te beginnen met 2 vulkanen die overgaan naar fluitblok en na naar de spinning Blue met de crossete switch dan naar de mega mines 2 keer en dan de show boxen

Graag tips hoe of wat het mooiste is

Beste allemaal,

Het jaar komt weer langzaam tot onze gezamenlijke climax :p
Ik dacht dat ik een juiste showtje / finale had bedacht, maar ineens sloeg daar de twijfel toe.

Ik heb onderstaande bedoeld om in een project te verwerken:
8x Black dandy van mania
10x pounding napalm van mania
1x Cool beauty van vuurwerkland
6x ultra blitz van Herlat
2x Raw whistler van Zena

En verder :
1x Espada palms
1x crash box
1x big X willow wave
en nog wat los spul, maar niet relevant.

Mijn bedoeling was 2 projecten om 0:00u:
De Ultra blitz (6) in V (3x 2) of W (2x 3) shape zetten met daarnaast de raw whistler. Wat is mooier? V of W shape?

project 2:
starten met cool beauty, daarna 8x black Dandy (BD) en tegelijkertijd 10x pounding napalm (PN). Ik twijfel of ik de BD en PN ná elkaar of tegelijkertijd moet doen. Voor een finale effect is tegelijk leuker.

Of zal ik deze 2 projecten samenvoegen tot 1 finale project?

Iemand tips of ideeen?

goedemiddag mede pyros,

Ik heb de volgende producten over waar ik een mini showtje mee wil gaan maken:

magnum 400 shots display box
chinared bulldozer 116 shots
chinared best solution 76 shots
surex ultimate redemtion 100 shots

Graag zou ik advies willen hebben in welke volgorde deze produkten te schieten

Ik zou graag een projectje willen maken met wat crackling, fluit en knal,

Nu dacht ik aan 3x Caïro crackling, 3x Wicked whistle en welke zouden jullie dan pakken voor de knalcake? Als finale.

Of zouden jullie ook al een andere kiezen voor de Wicked whistle?

De wicked is ook mooi voor de gekleurde kogels, zonde als dat wegvalt bij de crackling (vind ik).
Niet nog ergens een return of the phoenix die je kunt bemachtigen?

Ik zou graag een projectje willen maken met wat crackling, fluit en knal,

Nu dacht ik aan 3x Caïro crackling, 3x Wicked whistle en welke zouden jullie dan pakken voor de knalcake? Als finale.

Of zouden jullie ook al een andere kiezen voor de Wicked whistle?
Misschien in plaats van de wicked whistle kiezen voor de de scream machine van Wolf vuurwerk.
Het is inderdaad zonde wat josZie zegt als de gekleurde kogels in het niet vallen door de crackling.
En als knal cake 4x sick 6 16 shots cake (is nu ook een leuke actie 1+1 gratis, dan blijft het nog betaalbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan