Goed, ik heb nu zekerheid, dus kan eindelijk de vraag stellen, iemand die mij kan helpen.
Net mijn rijbewijs gehaald, dus kan verder rijden en me budget is nu 100% rond de 500 euro.
Ik vraag hulp omdat de keuze die ik heb nu zo groot is geworden, dat ik mijn god niet weet wat te doen.
Ik ben bereid zelfs tot Duitsland te rijden, maar blijf t liefst zo dichtbij mogelijk in Gouda.
(Mede ook vanwege de benzine-kosten en t feit dat ik nog ff moet wennen aan me pa's auto).
Ik wil graag veel siervuurwerk hebben dit jaar. Wauw vuurwerk. Waar je de buurt mee versteld doet staan. (2 jaar geleden staande ovatie gehad toen ik alle cakes van Lesli's Pyroshopper toendertijd afstak. Voelde echt GOED!). Ik heb meerdere dealers in de buurt, hebben goede merken (Zoals Zena waar ik verleden jaar echt van genoten heb) en zijn redelijk advies-prijs gericht, maar ik wil t liefst toch wel wat korting zodat ik meer vuurwerk kan kopen. (Lopik is bijvoorbeeld n optie met goedkopervuurwerk).
Mijn eisen zijn heel simpel. Siervuurwerk. Liefst alleen cakes. Ben t namelijk zat om van dat klein spul te hebben. Single Shots vind ik wel geweldig, mits ze n mooi effect hebben, thunder smoke bijvoorbeeld. Deze cakes dienen de effecten (tesamen of apart, maak me niks uit) peony/palm/crackling/wave te hebben. Maar ik wil ten alle tijden geen cakes die ALLEEN t effect van staarten/fluitjes/visjes enzo hebben, dan moet er een effect bij die hierboven staat. Ik wil ook wel wat knalcakes voor overdag hebben.
Mijn budget dit jaar is 500 euro, maar ik kan tot de 1000 euro gaan, echter omdat ik n reserve wil hebben hou ik t bij 500.
Hopelijk is dit genoeg info, kunnen jullie me helpen? (Ik wil 5 december t vuurwerk bestellen, online/online, zolang iDeal maar werkt)