Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Gister ook mijn bestelling gedaan. Kom toch altijd weer bij ed raket terug op 1 of andere manier.. haha

morgen is het dan zo ver
dan gaat eindelijk de winkel weer open.
wij hebben er weer zin
zelf zijn we weer trots op het resultaat de winkel ziet er weer mooi uit met een hoop mooie producten
nieuwsgierig kom gezellig even langs
openingstijden zijn
ma-vrij 15.00-20.00
zaterdag 12.00-17.00
zondag gesloten

morgen is het dan zo ver
dan gaat eindelijk de winkel weer open.
wij hebben er weer zin
zelf zijn we weer trots op het resultaat de winkel ziet er weer mooi uit met een hoop mooie producten
nieuwsgierig kom gezellig even langs
openingstijden zijn
ma-vrij 15.00-20.00
zaterdag 12.00-17.00
zondag gesloten

Nice!
Ed ben je zelf elke zaterdag aanwezig? ik kom wss volgende week of de week erop even langs.

vandaag de website weer aangevuld
we hebben ook de big box van royaal toe gevoegd
die is maar een bepaald aantal dealers verkrijgbaar en ook bij ons

Is het mogelijk om onder de 30 euro nog een bestelling te plaatsen, als ik al besteld heb? Of kan dat alleen in de losse verkoop?
Ik wil de Junior Jack, de Heroic strike en de Vulcan nog erbij bestellen :D

Is het mogelijk om onder de 30 euro nog een bestelling te plaatsen, als ik al besteld heb? Of kan dat alleen in de losse verkoop?
Ik wil de Junior Jack, de Heroic strike en de Vulcan nog erbij bestellen :D
als je even naar de winkel komt dan is dat geen probleem dan kan ik zo je bestelling er bij pakken

Vandaag nog even een dagje knallen in de winkel
en morgen een dagje vrij.
wij wensen iedereen hele fijne kerstdagen
vanaf 2 de kerstdag zijn wij weer geopend
en natuurlijk hopen we jullie allemaal in de winkel te zien om een knallend nieuwjaar te wensen
ook willen wij jullie alvast bedanken dat jullie vanuit heel nederland naar onze winkel toe komen om vuurwerk te bestellen daar zijn we trots op
gr ed en zijn team

Vorige week even in de winkel geweest voor een bestelling! ziet er weer top uit.
goede feestdagen en succes met de verkoop

vanaf morgen hebben we geen tijd meer om op vuurwerkcrew te zitten

Daarom wil jullie alvast een knallend nieuwjaar wensen en iedereen die bij ons vuurwerk heeft gekocht
veel plezier,wees voorzichtig,geniet er van
en hopelijk allemaal weer tot volgend jaar!!

en tips voor nieuwe producten zijn altijd welkom

gr team ed raket

vanaf morgen hebben we geen tijd meer om op vuurwerkcrew te zitten

en tips voor nieuwe producten zijn altijd welkom

gr team ed raket

Leuk dat jullie dat vragen! Tip voor aankomend seizoen: Deasy Beam van Rubro. Advies is 24,95, maar veel winkels verkopen deze cake voor een lagere prijs (nog een tip dus :-P )
Heb afgelopen jaren aardig wat ingeslagen bij jullie, ben zeer tevreden over de kwaliteit en prijzen. Na meer dan 20 jaar bij Meijerink gekocht te hebben, ben ik langzaam maar zeker naar jullie overgelopen.

Back
Bovenaan