Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Karton Big 19! Effecten zijn mooier, knallen harder, en grotere boeketten. Wat ik zo aan het demofilmpje moet zien van de 6-pack.

Heb je wel beide cakes dubbel, maar die kun je tegelijk schieten. Of misschien een karton Big 19 delen met iemand.

Als je voor dezelfde prijs een karton Big 19 kan aanschaffen dan zou ik er niet over nadenken maar daarvoor kiezen. De 6-pack doorlontcakes zijn leuk maar niet heel bijzonder.

Onderling verschillen de Extreme Salute en Big 19 niet zoveel. Is meer een persoonlijke voorkeur voor de effecten die erin verwerkt zijn. Bij beiden zitten ze per 12 in een karton, bij het Buurtassortiment is dat volgens mij nog steeds per 6, die zijn in verhouding wat duurder maar qua effecten vind ik ook niet slecht. Heeft misschien niet de voorkeur omdat er een cake in zit met alleen staarten.

Ik zoek nog voor rond de 50 euro aan een pijlenpakket en een mooie cake.
Ga héél waarschijnlijk voor de lightyear die bij mijn dealer 2 tientjes is en nou zoek ik nog voor maximaal 3 tientjes een mooie cake erbij, heeft iemand tips?

Bij voorbaat dank.

Ga héél waarschijnlijk voor de lightyear die bij mijn dealer 2 tientjes is en nou zoek ik nog voor maximaal 3 tientjes een mooie cake erbij, heeft iemand tips?

Bij voorbaat dank.

Misschien is het makkelijk als je een omschrijving geeft van wat je nog zoekt! Zoek je een cake met een hoog tempo, grote boeketten, goud, blink, noem alle opties maar op. Ik denk dat iedereen wel goede cakes kan verzinnen voor 30 euro, maar misschien dat jij dat helemaal niks vindt! Wat misschien ook makkelijk is, is als je vertelt welke dealers je gebruik kan maken en eventueel kortingen? Dan maakt dat het zoeken voor ons ook makkelijker :)

Bij voorbaat dank.

Als je een Zena dealer tot je beschikking hebt, kijk eens naar de Pyro's delight. Die kost 19.95 in de voorverkoop, is een prachtige cake! Daarnaast hebben ze ook nog de burning snake in de aanbieding voor 9.95, een prima cake voor dat geld. Dan heb je 2 goede cake's voor 30 euro :D

Bedankt voor je reactie , aangezien ik de pijlen bij zena haal ben ik ook van plan de cake daar te halen.
Grote boeketten hou ik uiteraard van evenals blink.
Crackpijp ben ik dan niet zo'n fan van behalve als het in een mooie finale verwerkt zit.
Tempowisselingen met verschillend effecten en kleuren is natuurlijk ook erg mooi.
Genoeg info dacht ik zo :wink:

Ik ga kijken , hartelijk dank! @Djaimy

Als je een Zena dealer tot je beschikking hebt, kijk eens naar de Pyro's delight. Die kost 19.95 in de voorverkoop, is een prachtige cake! Daarnaast hebben ze ook nog de burning snake in de aanbieding voor 9.95, een prima cake voor dat geld. Dan heb je 2 goede cake's voor 30 euro :D
2 topcakes zeker voor dat geld! Vooral de pyro's delight is errug mooi.

Als je van grote boeketten en blink houdt is de Massive van Burn it misschien een idee? Kost €24.95 en ziet er veelbelovend uit!

Zit nu te twijfelen tussen de pyros delight en de wake up call.
Waar gaat jullie persoonlijke voorkeur naar uit?

Ik heb zelf de wake up call gehad en die was echt super goed! De pyro's delight vind ik echter ook een prachtige cake, dus daar zou je kunnen kiezen. Alle 2 zijn super cake's! Heb ze dit jaar allebei in mijn collectie :D

Hmm , 2 prachtige cakes inderdaad zo te zien.
Ik vind de boeketten van de pyros delight het mooist.
Alleen het tempo van de wake up call heeft bij mij de voorkeur.
Kortom , ik ben er nog niet uit. :D

Ik heb een beetje een smaakgebonden,vraag.
Zal er uiteindelijk zelf uit moeten komen maar misschien zijn hier nog leuke suggesties,of ideeen.
Ik twijfel tusswn 2x een karton big 19.
Of 1 karton big 19 en een karton heavy 5.
Bij de heavy 5zit je met 30 prima cakes.
Bij de big 19 met 12 prachtige blokjes.
Wat zouden jullie doen?
Prijzen van de kartons zijn op een paar euro na hetzelfde.
Voor kwantiteit of kwaliteit gaan?
Of misschien naast de big 19 voor een heel ander product gaan erbij icm met een leuke kartoninhoud.
1 karton big19 komt er sowieso.
Graag leuke ideeen!
Begrijp dat t een rare vraag is maar misschien zit er hier wel iemand met een innovatief idee waarvan ik denk, waarom heb ik er niet,aangedacht.
Alleen consumentenvuurwerk, alle merken zijn aan te komen.
Nederlandsvuurwerk.

Back
Bovenaan