fascinating
VWC lid
Tebesteden 160 euro siervuurwerk
collecties; Hardix vuurwerk
collecties; Hardix vuurwerk
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Herdervriend:
Ik zou mijn budget wat anders verdelen over de twee winkels, en een 500 grammer uit de Pyroshopper collectie nemen. Is de Cybershot niet wat voor jou? http://vimeo.com/6509363
Dit is wel een heftige cake, die ook aardig lang doorgaat voor een mooie prijs
Bij Goudvuur kom ik dan uit op dit lijstje
1x Ratelband 500Sh......................4,50
1x Rocket Boom.........................10,00
1x Green Glitter Missile Battery...12,50 (Fluitbatterij hoort er ook bij toch?)
2x Flashing Thunder.....................9,00
1x Cybershot(500gram).................35,00
Totaal Goudvuur: 71,00
Bij Frans Mulder is het assortiment nog niet bekend, maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
1x Heavy 3.............19,50
1x Super 4-16..........50,00
1x Battle..............13,50
1x Imperial.............9,80
1x Ice.................18,00
1x Concerto Rosso......17,80
1x Dynasty Purple Box..39,00
Totaal Frans Mulder: 146,60
Ho Sorrie, inderdaad een rekenfoutje gemaakt.. Hmm moet er helaas iets geschrapt worden..
@ Herdervriend,
In Lopik (als je iemand met een auto kunt regelen is het ongeveer een half uurtje van Gouda, de kosten met de bus zijn ongeveer een tientje voor een retour) zit een vuurwerkzaak die het assortiment van Wolff verkoopt met 30% korting. Enige vereiste is dat je voor 300 Euro moet bestellen (min die 30% moet je dus minimaal 210 euro betalen!). Je kan je budget dan niet meer splitsen. Voordeel is wel dat je keuze hebt uit een groot assortiment met veel cakes die bij jou denk ik prima in de smaak vallen (o.a. Dynasty van Wolff en Zena) voor een zeer scherpe prijs.
De website is: www.goedkopervuurwerk.nl
Als je een account aanmaakt kan je de prijzen zien.
succes met je keuze
Hele goede keuze Bob, kan niet anders zeggen.
10 hele mooie cake,s.
En wellicht kan je sommigen met korting aanschaffen?
Zie de rubriek acties/kortingen voor vwc leden
Hartstikke mooi, vind ik. Slim gekozen, die Event Cakes, en ook over de Super 4-16 zul je tevreden zijn; die zijn in 't echt prachtig. Extreme Salute d'r bij, leuke rol, een fijne Palm cake...ik zie geeneen 'misser'. Fijne lijst, wordt een leuk avondje voor je!
Wat ga je voor €30 nog aan knal kopen als je al knalpijlen, een rolletje, en een stapel single shots hebt? Toch niet 30 slof kosmonautjes?
Hee jongens, ik zoek nog een leuke fanshaped cake voor 30-40 euro. Graag met wat mooi grote effecten en die niet al te snel alles eruit knalt. Golden Flowers van Original leek me mooi, maar wordt bij m'n dealer niet per stuk verkocht... Andere ideeën? Maakt niet uit van welke importeur.