Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Zit te twijfelen tussen 2 opties:
1. Karton Katan Wistling thunder queen doorlonten(visco/roze lont) en dan 4 rijen van 100sh
of
2. 4x Royal Screaming salute met 4x Rubro Secret salute

Ben benieuwd naar het verschil in knal en de reden voor keuze ;)

Ben 15 jaar en dit jaar heb ik zelf ongeveer 175-200 euro voor duits vuurwerk en ga rond de 80 euro aldi 30 euro lidl maar als de folders er zijn is het natuurlijk wat makkelijker en kunnen we geholpen worden

Zelf zit ik te twijfelen hoe ik het vuurwerk zal aanschaffen.

Op 5 december 1x 250 en dan op 29 december 1x 250.
Of gewoon op 29 december 1x 500.

Qua financien moet ik het zo doen. Maar ja, zal ik die kortingen (wat je kortingen kan noemen althans) meepikken, of toch gewoon even wachten, ik weet namelijk nog lang niet wat ik allemaal zal kopen.

Goudvuur, Streefland, Frans Mulder en Profile Hoogeveen Gouda wil ik me vuurwerk bij halen. Aardig wat merken verkopen ze tesamen, ze zijn allen toch wat duurder dan de adviesprijs, maar sommigen hebben echt hele goede acties (zoals 60 single shots voor 20 euro). Twijfel xD

Qua financien moet ik het zo doen. Maar ja, zal ik die kortingen (wat je kortingen kan noemen althans) meepikken, of toch gewoon even wachten, ik weet namelijk nog lang niet wat ik allemaal zal kopen.

Goudvuur, Streefland, Frans Mulder en Profile Hoogeveen Gouda wil ik me vuurwerk bij halen. Aardig wat merken verkopen ze tesamen, ze zijn allen toch wat duurder dan de adviesprijs, maar sommigen hebben echt hele goede acties (zoals 60 single shots voor 20 euro). Twijfel xD

ik zou gaan voor op 5dec de 250 en de 29dec 250 die 5 dec staat voor buitenlands neem ik aan ? altijd leuk goed om te hebben ik heb vorig jaar voor het eerst wat buitenlands vuurwerk gehaald en kwaliteit is gewoon veel beter zeker voor de prijs kijk bijvoorbeeld naar de mesier's als ik het goed zeg 10tje voor een pot nou voor 10euro in nederland heb je niet dat soort effecten enzo klein voorbeeld was dit hoor en het knalvuurwerk ook altijd leuk vooral de ugly joe inderdaad zag bij de bunker 12,50 voor 5pakies als ik me niet vergis en de silver crackers 1,- per doosje maarja tege dec aan zal het wel wat duurder worden laatste jaar gewoon een karton mesier. een karton aquarius,en het gijs paket veel verschilende knallers voor 35-40 euro volgens mij (niet bij de bunker btw)
de centipide bv ook gaaf 2 euro voor leuk matje maarja je moet zelf even kijkke maar ik zou zeker minimaal voor 100 in belgie of elders halen nederlands vuurwerk blijft toch meestal rond het zelfde hange behalve de nieuwe collectie altijd maar kwaliteit-prijs verschil beter in belgie
groertjes stef

ik doe het nu vanaf de site prijzen maar vaak genoeg aanbiedingen in de winkels zelf
1: traingle string bermuda driehoek matje 10 schots 2x 2euro tot
2: centipide vlindermat 15 schots 1x 2euro totaal
3: silver crackers 2x 8euro totaal
4: ugly joe 2x 8euro toaal
5: pirats 1x 4euro toaal
6: SPANISH CRACKER 10 STUKS 1x 6euro totaal
7: 16 SCHOTS 4 CAKE ASSORTIMENT pst 7.50 alle 4 25euro (http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=B105&webgroupfilter=19&artsearch=)

als je alle 4 de cakes neemt 55euro kan je er niet overheen neem der 2of 3
of neem der 1 en een mesier(http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=AB07&webgroupfilter=19&artsearch=) die laatst wel uitverkocht ware ik zou voor alles 4 gaan als het echt nie kan 3

suc6 nog

Volgens mij gaat het gewoon om legaal vuurwerk hoor? verder snap ik het verhaal niet echt..

Ik zou vroeg bestellen, meer korting/freakactie of gratis vuurwerk o.i.d.

Zit te twijfelen tussen 2 opties:
1. Karton Katan Wistling thunder queen doorlonten(visco/roze lont) en dan 4 rijen van 100sh
of
2. 4x Royal Screaming salute met 4x Rubro Secret salute

Ben benieuwd naar het verschil in knal en de reden voor keuze ;)

Secret Salute is in mijn ogen nog ongeëvenaard qua geweld en knal. Screaming Salute is leuk maar toch een matige knal. Fluit wel erg leuk. Maar puur gebaseerd op knal zeker optie 2.

Ik zou dan toch wel twee keer geld uitgeven, want inderdaad wat je zegt in de voorverkoop heb je mooie korting. Vaak krijg je ook extra korting of gratis vuurwerk en dat moet je zeker niet afslaan. Ik denk dat je met 250 euro toch wel heel veel gratis dingen kunt regelen.

Volgens mij gaat het gewoon om legaal vuurwerk hoor? verder snap ik het verhaal niet echt..

Ik zou vroeg bestellen, meer korting/freakactie of gratis vuurwerk o.i.d.

sorry verkeerd begrepen dan inderdaad dan zou ik alles in de voorverkoop uitgeven gratis vuurwerk zeker van al je vuurwerk en veel meer aanbiedingen die vaak op het laatst niet meer gelden zoals 2e gratis enz..

@Stefdeboy: Ik koop alleen legaal vuurwerk. België en Duitsland vanaf Gouda met de fiets is niet te doen. IK doe niet aan openbaar vervoer en ander vervoer kan ik ook niet regelen dus. Nog niet althans.

Hallo,

Budget: 100,-
Land; Nederland.
Importeur: Lesli.
Soort vuurwerk: Het liefst mooie cakes.

Ik hoop dat iemand een leuk lijstje voor me kan maken :)

Hallo,

Land; Nederland.

Kun je misschien zeggen welke winkel?
Aangezien de Lesli verkooppunten vaak verschillende collecties hebben.
Of een link naar de webshop!

Hallo,

Land; Nederland.

1x assorted fontain 1,99
1x kraktau (Fontein) 3,99
1x gold mary (cake) 4,99
1x magnolia (cake) 7,99
1x funcadelic (cake) 8,99
1x legendary (cake) 15,95
1x gangsters (pijlen 16,95
1x thunder pipe (singles) 3,99
1x thunder canon (romeinse)3,99
1x diva (cake) 10,95
1x late night show (cake) 12,95
1x vuurwerkbril 1,99
4x aansteeklont 1,00

Totaal: €95,75

Je hebt hier een lekker gemixed lijstje met mooie cakes voor 00:00 en wat kleiner spul voor in de avond. Zo zou ik het doen als dit mijn budget voor siervuurwerk was

Mensen,
ik ga dit jaar wss de ZENA cakebox kopen. tevens wil ik hierbij nog graag een pakket met redelijk wat potten/pijlen. voor ongeveer een prijs van 100 euro.

ik zat zelf te denken aan de Pro box 2 van original.

hebben jullie nog andere suggesties?

ik heb een broekhoff dealer in de buurt.
en tevens is Wagenvoort vuurwerk ook in de buurt.

@VWliefhebber wat dacht je van deze opties

optie 1:
1x Maxer pijlen 29,95 euro
1x Xenon pakket 75 euro
totaal 104,95

optie 2:
1x Maxer pijlen 29,95
1x Wave Willow 17,95
1x Crystal 19,95
1x Palm king 19,95
1x Imperial blink 19,95
totaal 107,75

ik zit dus continu me lijstje te veranderen en kom er eigenlijk niet meer uit. De winkel waar ik heen ga is goedkopervuurwerk.nl zat zelf te denken aan wat mooie cake, mag natuurlijk ook karton zijn.

ik heb al Gardens of Eden, karton tears of beuty en 5x Good wishes besteld dus die hoef ik niet meer. knal cakes heb ik genoeg ik wil nu wat mooi sier vuurwerk. merk/collectie maakt me niet uit zolang het maar mooi is en ook betaalbaar per cake (prijs/kwaliteit verhouding).

het gaat om een bedrag van max 450 euro zonder de korting!!! hoeft niet perse dat bedrag mag ook minder als je daarbij mooie cakes hebt is het prima.

hier onder mijn lijstje wat ik zelf ongeveer bedacht maar dit staat dus 100% zeker niet vast.
aantal - product - aantal cakes
karton Hot chains (4 stuks)
karton camuro king (3 stuks)
2x heavy 5 (10 stuks)
en verder nog cruise rockets en wat single shots. die hoeven niet op de lijst want die haal ik toch wel.

alvast heel erg bedankt, ik ben benieuwd wat jullie voor me bedenken :)

Ik heb ook al 100 lijstjes gemaakt, maar wat moet ik nou écht nemen? Ik heb zoveel keus. Mijn budget licht rond de 450 á 500 euro en heb de keuze uit;
-Rubro
-Lesli
-Heron
-Zena
Wie kan mij helpen?

Voor beide:
Worden het projecten?
Los schieten of een klein showtje?
Welke effect wil je nou echt niet? (ik hou zelf niet super van crackling)

Ik hoor van jullie dan kan ik even studderen om wat voor jullie bij elkaar te zoeken

Ik heb nog ongeveer €100 over voor een doorlont box,

Nu zijn er in deze prijs klasse 3 keuzes.

Event spirit of Beijing (Rubro)
Zena doorlont cake
4 ever (Katan)

Welke zouden jullie voor gaan?

Back
Bovenaan