Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

die aanbiedingen vind ik nu wel mooi hoor :) en duitsland heeft niet alles kwaliteit de kwaliteits vuurwerk is meestal snel op

@budgetsierftw je moet even bij Herman de haan kijken daar krijg je 40% korting op rubro beoekhof en wolf zitten wel sier-knal cakes bij zoals de heavy legend high voltage een salvo cake met salut salvo's en sier salvo's afwisselend.

die aanbiedingen vind ik nu wel mooi hoor :) en duitsland heeft niet alles kwaliteit de kwaliteits vuurwerk is meestal snel op

Als je heel dicht over de grens gaat op een middag rond 3 uur wel, maar als je gewoon rond etenstijd gaat op 30 december niks aan de hand meer dan genoeg aligators etc etc.

10* zilver cracker. € 10,00 (herfstactie)
2* Mammoth. € 11,00 (herfstactie)
1*. Asgaard. €. 9,00 (aanbieding in oktober)
1*. Fluitbatterei €. 4,50 (aanbieding in oktober)
1*. Quattro pakket 4 cakes. €.25,00
1*. Apollo. € 14,50
1*. Midgaard. € 24,50
Totaal. € 98,50

Midgaard en Apollo moet je zelf even uitzoeken welke je het mooist vind.

Acties gelden alleen in Olen. De bunker heeft zijn eigen acties... toch ?

Ik ben vorig jaar lekker aan de kant en klare pakketten gegaan. Maar als ik hier die collectie foto's zie is het meer aan te raden om alles lekker los te kopen.

Iemand die kan helpen met het uitzoeken bij winkels in en rond zoetermeer?

Merken maakt me niet zo veel uit.

en wil zo rond de 450 uitgeven

Het is vaak voordeliger om zelf wat samen te stellen ja. Ik denk dat we wel wat meer informatie nodig hebben:

- Winkels bij jou in de buurt? Welke collectie verkopen zij?
- Hou je van sier/knal of knal en sier?
- Wil je vooral kleinere cakes of mogen er ook grotere tussen zitten?
- Van welke effecten boeket hou je?

ps. het maken van een lijstje laat ik aan iemand anders over, daar ik slechts van een aantal importeurs weet wat ze te bieden hebben:wink:. Ik denk dat als je antwoordt kan geven op deze vragen dat je snel geholpen zult worden.

bedankt voor je reactie

- Winkels bij jou in de buurt?
Hutuin, Tuincentrum de Driesprong, Herwijnen, Zena Pijnacker, intratuin, DEvuurwerkwinkel.nl
- Welke collectie verkopen zij?
Pro line, Crown, Herlat, Asian budget, excellent, diamond collection, Dynamic, Original fireworks, zena, Thor, hond deng long,
- Hou je van sier/knal of knal en sier?
Zowel sier als knal dus beide
- Wil je vooral kleinere cakes of mogen er ook grotere tussen zitten?
wat grote mogen er tussen zitten.
- Van welke effecten boeket hou je?
Heb niet zo'n voorkeur, als het maar niet allemaal hetzelfde is.

zijn toch wel aardig wat merken dacht ik zo waar ik uit kan kiezen(A)

Als je kan kiezen uit deze winkels zou ik er maar bij een gaan en dat is Haokan vuurwer (was vorig jaar zena Pijnacker).
Hier een mogelijk lijstje voor je:
HOL022 Afterglow (Herlat)€ 15,00 2× = 30
NL101 Thunderking (Herlat)€ 9,95 2× =20
1580 Cakebox Zena 4 x 500 gr cake € 99,95
141242 Gate of Heaven 1 € 5,95 3× 15 euro
141241 Gate of Heaven 2€ 11,95 2× 25 euro
141118 Screaming Salute€ 34,95 1× 35
RV765 Super Blinking Willow 25gr p/tube€ 25,00
RV766 Killer Instinct 25gr p/tube€ 25,00
RV770 Spider King 25gr p/tube€ 39,50
Immortal Gold Box 25gr p/tube 4 x 500 gr cake€ 169,95

Dit is verder interessant.
SUPERSTUNT VUURPIJLEN ASSORTIMENT
Vuurwerktotaal, Olympia 1 - 7pijlen
Vuurwerktotaal, Olympia 2 - 11 pijlen
Herlat, Disco flare - 9 pijlen
Herlat, Plutonium Rockets 2 maal - 10 pijlen
Herlat, Brullende Schwiegermutter - 6 pijlen
Thor, Spaced - 10 pijlen
Original, Pro Rockets 1 3 maal - 9 pijlen
Original, Pro Rockets 2 2 maal - 16 pijlen
Totaal 78 superpijlen

En dan nog wat klein vuurwerk.
Ik zou een keuze maken tussen Sick 6 single shots per 6 Mega Shock Box en wat andere kleine dingen.
Op deze site staat de pdf lijst met producten wat Haokan verkoopt.
http://www.freakpyromaniacs.com/for...acs/39765-haokan-kortings-actie-t-m-30-a.html

Hoop je geholpen te hebben.
Wil er nog wel bij melden dat het toch eigenlijk echt het leukst is om zelf filmpjes te bekijken en te kopen wat jij het leukst/mooist vind.

Aan het einde van het jaar ga ik naar duitsland voor 4 jaar op rij misschien kan iemand me helpen met een lijstje alvast? Heb rond de 175 eu en ga naar kleef ?

dit is een heel mooi lijstje! denk alleen dat ik dan wel van alles maar 1 neem aangezien ik dan wat meer variatie heb:) maar verder ga ik deze lijst er zeker bij gebruiken

Ik zit te twijfelen wat ik kan doen.. Ik wil sowieso een karton Secret Salute gaan halen. Het zonde wat ik aan dit karton vind, is dat je maar 8 stuks hebt. Het kost een hoop, en daar moet ik dus een hele jaarwisseling mee doen. Hierdoor is de twijfel groot of ik nou 2 karton er van moet halen.. Vanwege dat dit dan een groot gedeelte van mijn budget in beslag gaat nemen.

Ik zat dus te twijfelen of ik een karton Tears of Beauty ga halen. Dit vond ik vorig jaar toch echt een lekkere knalcake. Het voordeel aan deze cake is, dat ie lekker betaalbaar is vergeleken met de Secret Salute. Maar ik zat te twijfelen of ik dit wel moet doen, want het is misschien wel een erge anti climax als ik Secret Salute's ga stoken en dan opeens met een veel minder product aan kom. De Silver Salute wil ik niet in de collectie hebben, aangezien deze precies even duur is als de Secret Salute en de knallen wat minder zijn.

Dit merkte ik al een beetje vorig jaar. De Thunder Struck van Hardix knalde gewoon boven de Tears of Beauty uit, dit verschil is duidelijk aanwezig. Mijn vraag aan jullie is, zal ik deze 2 kartonnen halen, om toch maar wat te knallen hebben op oud en nieuw? Of kan ik het beter niet doen, en gewoon wat losse Secret Salute salvo's halen ( de kleinere verie van de Secret Salute ) om toch dezelfde knallen te ervaren, niet meteen een hoog bedrag hoef uit te geven en toch veel te stoken heb?

Ik weet niet wat je totale budget is. Maar het voordeel van de secret Salvo vind ik dat hier nog mee te stoken is. in een karton zitten er 36 en daar heb je dus wel even plezier van.
De andere kant is dat het geweld van secret Salute ook wel erg lekker is.
Zelf zou ik naast de secret salute geen andere knalcake halen of het moet van hardix zijn.
Wat misschien nog een andere optie is, is dat je delicious thunder gaat uitproberen. Hiervan heb je de tweede gratis en kun je dus ook redelijk wat stoken. hier zitten er 16 van in een karton.

greetzzz

Wat je kan doen is een karton Tears of Beauty voor overdag en de Secrets bewaren voor de avond.
Zo bouw je het juist op.
En ik vind het behoorlijk zonde om crackling in de middag te zien, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

@ Tjopper,

Een karton secret salvo zat ik dus over na te denken, om die naast een karton Secret Salute te nemen. Dan heb je inderdaad de knallen van een Secret Salute, en veel stook plezier. Echter, de Secret Salvo is vrij prijzig. Dat is het nadeel er weer van. Ik kan verder Hardix vuurwerk kopen hier in de buurt, maar zonder enige korting. Dus dan betaal ik de volle pond voor thunder struck of dutch thunder, terwijl ik voor bijna dezelfde prijs ( met de korting eraf ) secret salute's kan halen ( met veel meer shots ).

De delicious thunder is ook een goed idee, alleen is dan de anti climax nog veel groter dan met de Tears of Beauty en de Secret Salute. Maar je hebt wel veel stook werk voor weinig geld, dat zeker.

@ Denjo, is zeker een goed idee. Het opbouwen van deze 2 cake's. Echter, wil ik de Secret Salute ook gewoon zowel s'avonds als overdag afsteken. Ik snap dat je het zonde vind om crackling overdag te zien. Maar ik vind juist crackling overdag goed. Je ziet dit ook wel eens bij shows in Valencia. Juist met dragon eggs of met crackling mines/tails vind ik dit echt super om overdag mee te maken, is echt een super herrie maker. Met crackling crysantium snap ik dat je dit liever s'avonds hebt, omdat dit erg mooi is. Dat zit in prencipe in de secret salute, maar dat is zo weinig dat dit niet persé voor mij s'avonds hoeft.

@Stefano1997,kan je je antwoord verklaren? Want ik hoef de karton inhoud niet te weten van beide producten die je opnoemt. En je informatie klopt niet, de Tears of Beauty bevat 8 cake's.

@MasterBSC,
Ik dacht dat er 12 cake's in een karton zaten bij de Tears of Beauty, dat kwam omdat ik een filmpje op YouTube had gezien waar stond dat de verpakkingseenheid 12/1 was. (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YDQn5HEA1J0)
Ik wilde mijn vorige bericht plaatsen ter verduidelijking hoeveel cake's er per karton inzaten, want misschien weten sommige mensen niet dat er zoveel per karton zitten, en dat is best wel handig al gaat het om budget & aantal cake's.
Excuses voor de verkeerde informatie,
hier het aantal per karton van de cake's wat wel klopt:

- Secret Salute 8/1
- Tears of Beauty 8/1
- Thunder Struck 12/1

Aan het einde van het jaar ga ik naar duitsland voor 4 jaar op rij misschien kan iemand me helpen met een lijstje alvast? Heb rond de 175 eu en ga naar kleef ?

Daar heb ik ook wat moeite mee: een Duits lijstje! Waarschijnlijk Aldi en Lidl,ik rij met iemand mee.
En dan van alles wat:knalpakketjes,sierblokkenen en blokjes,pijlpakketten.
En dan voor 200 eurie ongeveer.Kom maar met een idee!

@MasterBsc

Ik zit zelf ook te twijfelen om het grootste gedeelte van mijn budget aan echt kwaliteit te besteden. Secret Salvo, Sky Screamers, Event Cakes, Showtime. Het nadeel is dus dat je minder te stoken hebt. Alleen denk ik dat je meer geniet van kwaliteit, dus van het duurdere vuurwerk. Ik zou dus wel een karton Secret Salvo halen en dan nog kleine dingetjes erbij om toch nog wat te stoken hebt. Dus gewoon echt kleine potjes en fonteintjes, vuurpijltjes. Bij goede importeurs heb je echt leuke producten. Heavy Legend serie bijvoorbeeld. Daar kom je de dag goed mee door en kan je 's avonds los gaan met het echte werk.

Back
Bovenaan