Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou toch nog eens goed kijken, ze hebben ook Dynasty...dan zou ik de Panter nemen ipv de Outrageous. De Brocade Crown van Zena zou ik persoonlijk ook nemen, erg mooie gouden effecten.
Hoezo Panter i.p.v. Outrageous? Ikzelf zou de Outrageous nemen. De tails zijn echt heel mooi en de Outrageous houdt het tempo erin. Daarbij vind ik blauw prachtig om te zien.
Dit blijft natuurlijk persoonlijke smaak. Ik vind de Outrageous idd mooie gouden tails hebben, maar ik vind het effect te klein...de panter heeft veel grotere gouden staarten. En bovendien vind ik de blinkers ook erg mooi in de panter. En je kunt wat langer genieten van de Panter omdat ie iets trager schiet, en dat lijkt me met een budget van 200 euro ook wel wat meetellen. Maar nogmaals, dat is smaak, en over smaak valt niet te twisten![]()
Helemaal correct. Panter vind ik ook mooi, alleen vind ik die salvo's z'n sterkte maar ook zwakte. De Panter heeft alleen maar 24 schoten uit m'n hoofd en de Outrageous iets in de 30 toch? Dat compenseert elkaar weer. Bij de Outrageous vullen de staarten langzaam de lucht waardoor de boeketten iets kleiner zijn (zachtere burst dan Panter geloof ik) en bij Panter meteen een groot boeket.
Dit is momenteel mijn bestellijst:
3x Binkie € 9,00
1x Hawaii € 16,80
1x Super 4-16 € 52,40
2x Red Shadow € 25,00
3x Diamante € 17,85
2x Purple Tail € 15,90
3x Raiders € 8,85
1x Cape Town € 13,50
2x Battle € 28,40
4x Howling Wolf € 11,80
2x Fancy Vision € 17,00
1x Bulkpack... € 29,50
Zijn er dingen die ik zou moeten schrappen. Ik zit te twijfelen over de 4-16...maar vind geen goede alternatief van 2-3 cakes die niet al in mijn lijst zit. Nog suggesties hiervoor?
Ik vond de City Lights juist weer tegenvallen, door het vele zilver wat ze er dit jaar ingestampt hebben. Maar ik vind het oorspronkelijk wel een mooie pot.